همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

رئیس سازمان مدیریت بحران تهران اعلام کرد: آمادگی «صفر» تهران در برابر زلزله


به گزارش «دنیای اقتصاد» او با بیان اینکه 38 نوع بحران شهر تهران را تهدید می‌کند، اظهار کرد: زلزله یک تابوی نامشخص است که اگر اتفاق بیفتد به یک موضوع ملی تبدیل می‌شود. من به جرات می‌توانم بگویم که برای زلزله تهران اصلا آمادگی نداریم.


او ادامه داد: مطابق برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران 150سوله تا پایان این برنامه باید مهیا شود که تاکنون 102 سوله دوهزار متری ساخته شده است. همچنین باید تا پایان برنامه پنج ساله 755 گروه (هر محله دو گروه) دوام در محلات داشته باشیم که این مهم هم در حال اجرا است.  ادامه مطلب ...

پشت پرده کیفیت بنزین یورو 4 در جایگاه‌های سوخت


بیژن حاج محمدرضا در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند عرضه بنزین یورو 4 در جایگاه‌های سوخت اعلام کرد: به منظور افزایش کیفیت بنزین مصرفی روزانه 3 تا 5 میلیون لیتر بنزین یورو 4 وارد کشور می‌شود که بخشی از این بنزین با بنزین تولید داخل ترکیب می‌شود. این در حالی است که تمام بنزین یورو4 مصرفی در جایگاه‌های سوخت وارداتی است.

 
رئیس انجمن جایگاهداران سوخت، با بیان این که میزان بنزین یورو 4 وارداتی متناسب با میزان مصرف نیست اعلام کرد: در حال حاضر با وجود ذخیره سازی های محدودی که صورت گرفته است مقرر شده است که تا پایان سالجاری کلیه شهرهای کشور از بنزین یورو 4 استفاده کنند.  ادامه مطلب ...

رونمایی از وانت جدید ایرانی +تصاویر


مدیرعامل ایران خودرو امروز در بازدید از ایران خودروی تبریز، برای نخستین بار خودروی وانت پی یو وان را رونمایی کرد.


مدیرعامل ایران خودروی تبریز از تولید خودرو جدید  وانت«پی یو 1» از از اول سال 94 در ایرنت خودرو تبریز خبر داد و گفت: پس از ارزیابی استانداردهای کیفی خط تولید این خودرو از اول سال 94 تجاری‌سازی می‌شود. 
ادامه مطلب ...

ماشین رامبد جوان +عکس


تصویر خودرو سواری رامبد جوان، فعال عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون هنگام ورود به یکی از خبرگزاری های داخلی منتشر شد.

آماده‌باش برای برکناری کفاشیان


روزنامه «شهروند» با این مقدمه گزارش داد: اعضا که خواستار برگزاری جلسه با رئیس فدراسیون بودند، نامه‌ای به خود او نیز ارسال کردند تا توضیحاتی در رابطه با ناکامی‌های اخیر بدهد.

 
استارتی برای برگزاری مجمع

 
در حالی‌که ماه‌هاست افرادی که در مجمع فدراسیون فوتبال عضو هستند، درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده را دارند اما صدایشان به جایی نمی‌رسد، نامه اعضای هیأت‌رئیسه که در ١٤ بند تخلفات کفاشیان را تشریح کرده، می‌تواند استارتی برای برگزاری این مجمع باشد. از اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فقط سیدهادی آیت‌اللهی که به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی پایه یکی از عوامل اصلی ناکامی‌های اخیر است، زیر نامه را امضا نکرده و باید دید که واکنش وزیر ورزش در این‌باره چه خواهد بود. اینکه وزیر برای برگزاری مجمع فوق‌العاده دست به کار خواهد شد یا خیر سوالی است که باید در روزهای آینده منتظر پاسخ آن باشیم.  ادامه مطلب ...

این غول‌های پرنده قربانی نمی‌گیرند! (تصاویر)


به گزارش ایسنا به نقل از بیزینس اینسایدر، از آنجا که شرکت‌های هواپیمایی و هواپیماها با هم پیوند دارند بنابراین هر یک نشان و طراحی ظاهری منحصر به خود و متناسب با فرهنگ و رسوم کشور صاحب این ایرلاین‌ها را دارند. این طراحی انحصاری شامل رنگ بدنه و لوگوی (آرم) هواپیما می‌شود.
  
ادامه مطلب ...

بازیگر «رنگ خدا» پس از ۱۷ سال


محسن رمضانی بازیگر نوجوان فیلم «رنگ خدا» بعد از گذشت حدود 17 سال، همچنان از حفظ بیان می‌کند و می‌گوید این دیالوگ‌ها هیچ وقت از ذهنم پاک نشده است.
«می‌دونی چیه؟ هیچکی منو دوست نداره‌، عزیزم منو دوست نداره‌، اگر چشم داشتم‌ می‌رفتم مدرسه روستا‌، همه بچه‌های روستا اونجا درس می‌خونن‌، غیر من که باید برم مدرسه نابیناها که اونور دنیاست‌، معلمون می‌گه خدا شما نابیناها را بیشتر دوست داره چون نمی‌بینید‌، ولی من گفتم اگر ما رو دوست داشت نابینا نمی‌کرد تا اونو نبینیم،‌ ولی اون گفت خدا دیدنی نیست‌، خدا همه جا هست‌، شما می‌تونید اونو حس کنید‌، شما می‌تونید اونو با دستاتون ببینید‌، حالا من همه جا رو می‌گردم تا دستم به خدا بخوره و همه چیزو بهش بگم حتی هرچی که تو دلم هست.»

به گزارش ایسنا، اینها دیالوگ‌های یکی از معروف‌ترین سکانس‌های فیلم «رنگ خدا» به کارگردانی مجید مجیدی است که محسن رمضانی بازیگر نوجوان این فیلم بعد از گذشت حدود 17 سال، همچنان از حفظ بیان می‌کند و می‌گوید این دیالوگ‌ها هیچ وقت از ذهنم پاک نشده است.

همزمان با روز نابینایان به سراغ بازیگر نابینای فیلم «رنگ خدا» رفتیم که امروز 29 سال دارد و در کنار مادرش در حوالی تهرانسر زندگی می‌کند. جایی که رفت و آمد هواپیماها و صدای ناشی از آن بارها صحبت‌های ما را قطع می‌کند و خود محسن هربار به شوخی مقصدی را برای هر یک از هواپیماها مشخص می‌کند. 
ادامه مطلب ...

با هویج به جنگ پیری و بیماری‌ها بروید


هویج، این سبزی نارنجی پرخاصیت حاوی ترکیبی به نام بتاکاروتن است که پوستتان را جلا می‌دهد و علاوه بر جوان‌تر کردن شما، نقش مهمی در سلامت عروق و چشم‌هایتان دارد.

به گزارش همشهری، هویج یکی از آن زیرخاکی‌های شگفت‌آور است که بدن را از شر توکسین‌ها و مواد زائد خلاص می‌کند. در این مطلب مروری داریم در خصوص خواص فوق‌العاده‌ی هویج برای تشویق هر چه بیشتر شما برای مصرف این نارنجی‌پوش سلامتی. لطفاً ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

بتاکاروتن: رادیکال‌های آزاد را ناکار می‌کند

بتاکاروتن یا همان پیش ساز ویتامین A یکی از آن آنتی‌اکسیدانی‌های قوی محسوب می‌شود که سلول‌های بدن را از گزند رادیکال‌های آزاد (مولکول‌های آسیب‌رسان و مسئول پیری سلول‌های بدن) در امان می‌دارد. خوشبختانه هویج تا دلتان بخواهد بتاکاروتن دارد. 
ادامه مطلب ...

مسابقه بلندترین پله‌نوردی دنیا (تصویر)


باشگاه خبرنگاران، پله نوردی یکی از سخت ترین کارهای دنیاست. با وجود پله های برقی و آسانسور دیگر کمتر کسی به دنبال رفت و آمد از پله ها می رود اما هنوز مسابقاتی در دنیا برگزار می شود که مردم باید پله نوردی کنند.


 
ادامه مطلب ...

درآمد شگفت انگیز صداوسیما از آگهی های برنامه نود!


درآمد شگفت انگیز صداوسیما از آگهی های برنامه نود!
 
در حال حاضر روی صفحه اصلی سایت اداره بازرگانی صداوسیما، جدول پخش هفته سوم مهر دیده می‌شود. در بخشی از این جدول نرخ تعرفه‌های قبل از برنامه 90 این هفته آمده است.  تعرفه همه آگهی‌های قبل و بین برنامه و نیز زیرنویس‌ها برای تمام طبقات با عدد «335» تعیین شده است. عدد «3» اول نشان‌دهنده اسم شبکه است و دو رقم بعدی یعنی «35» طبقه آگهی را نشان می‌دهد که گران‌ترین تعرفه موجود است.   ادامه مطلب ...