همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

زبان بدن؛ اسرار درون مدیرعامل بانک را فاش کرد +عکس


مرور تصاویر منتشر شده از سوی نشریه سازمانی اش در روز معارفه نشان می دهد که مدیرعامل این بانک که دارای سوابقی همچون مدیرکل دفتر امور بازرگانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، عضو شورای عالی بانک ها، عضو کمیسیون فرعی شورای پول و اعتبار ،عضو شورای خرید ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد کلان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، عضو هیات امنای پژوهشکده بیمه،عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، عضو هیات امنای پژوهشکده پولی و بانکی، عضو هیات امنای موسسه عالی بانکداری ایران، معاون اقتصادی بانک مرکزی ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک سپه و عضو هیات مدیره بانک ایران و اروپا روز پر استرسی را پشت سر گذاشته است .  

هرچند که سوابق علمی و تحصیلی اش نشانی از هوش و ذکاوت اوست اما تصاویر وی،خصوصا تصویر منتشر شده بر روی جلد نشریه پیام کارآفرین شماره شهریور حاکی از جریانات دیگری است .


زبان بدن؛ اسرار درون مدیرعامل بانک را فاش کرد

اما داستان چیست؟
رامین پاشایی فام که به قصدمداوای بیماری به آلمان سفرکرده بود و البته عضویت در هیات مدیره بانک ایران و اروپا را نیز عهده دار بود با دعوت هیات مدیره بانک کارآفرین این کشور را ترک کرد. اما پس از حضورش در ایران زمزمه مسئولیتش در معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد نیز مطرح شد . به هر حال وی چهارم شهریور ماه در بانکی معارفه شد که در یک سال گذشته با سرپرست اداره شده است .

در روز معارفه به وی چه گذشته است ؟
انتشار عکس تمام قد رامین پاشایی فام بر روی جلد شماره شهریور بانک در حالی که با یکی از اعضای هیات مدیره قدم می زند و نه تنها دستهایش را مچاله کرده است بلکه با شانه هایی افتاده و گردن متمایل به راست توجه ایران و جهان را جلب کرد که به این مدیر توانمند در روز معارفه چقدر استرس وارد شده که در چنین عکسی نیز کاملا مشهود است .

با ورق زدن این نشریه در صفحه شماره 9 نیز با عکس دیگری برخورد کردیم که تصویر واضح تری از احساسات درونی وی داشت.

زبان بدن یکی از ابزارهایی است که روانشناشان و اساتید با تحلیل آن می توانند به احساسات درونی افراد دست یابند . بسیاری از متخصصان این علم معتقدند که ممکن است افراد در گویش و سخنان خود بتوانند برخی موارد را برزبان نیاورده،کتمان کنند و یا آنچه با واقعیت درونی شان تناسب ندارد به زبان آوردند اما زبان بدن یکی از ابزارهای مهمی است که می توان به واقعیت های درونی پی برد .

گروه رفتار شناسی ایران و جهان نیز با بررسی عکس های مراسم معارفه رامین پاشایی فام در بانک کارآفرین اذعان داشته اند که پوشش و ظاهر نشان می دهد که وی فردی حساس و دقیق است .البته تحصیلات و مراتب شغلی وی نیز نشان می دهد که این فرد علی رغم وجود حساسیت ذاتی توانسته عملکرد قابل دفاعی را داشته باشد. همچنین عکس جلد نشریه و نوع انگشتان وی نشانگر استرس بسیار زیاد او و اختلالات در سیستم های عصبی است که ناشی از موقعیتی است که در آن قرار گرفته است.

این تیم اذعان دارد که عکس صفحه 9 که از این مدیر منتشر شده وی را فردی محافظه کار،پنهان کار نشان می دهدو لبخند او نیز شبیه به لبخندهای منفی نگری است . شانه های افتاده و گردن متمایل به راست این مدیر در این عکس صلابت و مدیریت وی را به تصویر نکشیده است .

اما ایران و جهان پس از مشاهده این تصاویر و ارسال نقطه نظرات در این خصوص با واکنشی از سوی روابط عمومی بانک مواجه شد . گروه ایران و جهان به روابط عمومی بانک متذکر شد که به تصویر کشیدن مقام عالی یک سازمان بادستانی مچاله و شانه هایی افتاده و گردن متمایل نشان می دهد که جریاناتی در بانک مایل نیست تصویر مقتدری از مدیرعامل به تصویر کشیده شود و یا در انتشار عکس بی تدبیری صورت گرفته است .

به هرحال واکنش تند روابط عمومی سبب شد تا مطلب را منتشر کرده و قضاوت را بر عهده خوانندگان بگذاریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد