همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

زبان بدن؛ اسرار درون مدیرعامل بانک را فاش کرد +عکس


مرور تصاویر منتشر شده از سوی نشریه سازمانی اش در روز معارفه نشان می دهد که مدیرعامل این بانک که دارای سوابقی همچون مدیرکل دفتر امور بازرگانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، عضو شورای عالی بانک ها، عضو کمیسیون فرعی شورای پول و اعتبار ،عضو شورای خرید ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد کلان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، عضو هیات امنای پژوهشکده بیمه،عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، عضو هیات امنای پژوهشکده پولی و بانکی، عضو هیات امنای موسسه عالی بانکداری ایران، معاون اقتصادی بانک مرکزی ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک سپه و عضو هیات مدیره بانک ایران و اروپا روز پر استرسی را پشت سر گذاشته است .  ادامه مطلب ...

چطور می‌توان در ایران تلویزیون اینترنتی راه انداخت؟


خدمات پخش محتوای صوتی و تصویری مبتنی بر پروتکل اینترنت یا همان IP Media، ایجاد امکان ارائه کلیه کانال‌های تلویزیونی و رادیویی صدا و سیما به همراه امکان Time Shifting یا (ماشین زمان) با قابلیت برگرداندن زمان برنامه‌های در حال پخش تا 12 ساعت به عقب، نگرانی از دست دادن برنامه‌های مورد علاقه را در کاربران شبکه از بین برده و محدودیت زمانی را بی معنا می کند.
  ادامه مطلب ...

حدس بزنید این پیرزن کیه؟! +عکس


محسن تنابنده در اینستاگرامش با انتشار این عکس نوشت:

حدس بزنید این پیرزن کیه؟! تقدیم به همه شما با عشق، این پیرزن منم با گریم استادانه مجید اسکندری برای سریال ابله به کارگردانی کمال تبریزی، بازیگر باید خیلی تلاش کنه که حق این گریم بی نظیر پامال نشود.

داعش به نزدیکی فرودگاه بغداد رسید


به گزارش عصرایران به نقل از سایت شبکه اسکای نیوز عربی، درگیری شدید میان ارتش عراق و نیروهای داعش به نزدیک فرودگاه بغداد کشیده شده است.

 
علاوه بر این، تعدادی از خیابان های بغداد بسته شده اند و شمار زیادی از نیروهای امنیتی عراقی در خیابان های پایتخت مستقر شده اند.  ادامه مطلب ...