همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

کشف جسدکاملاسالم۲۳۰۰ساله+ عکس


آزمایش کربن ۱۴ مرگ وی در حدود سه قرن پیش از میلاد مسیح را تایید کرد. مرد نگون بخت تولوندی ۴۰ سال سن و ۱۶۱ سانتیمتر قد داشته که برای آن ناحیه بسیار کوتاه بنظر می‌رسد. لباسی از پشم گوسفند بر تن داشته و موهای سرش کاملا کوتاه و بدنش نیمه برهنه بود.از ته ریش کم پشتی که داشت مشخص شد او در روز مرگ صورت خود را نتراشیده بوده و آخرین غذایش نیز نوعی فرنی بود که از شیر و دانه‌ها جو و شماری از غلات بود که به آسانی بدست نمی‌آید.  ادامه مطلب ...

۱۰ باور اشتباه در زندگی روزانه


در زندگی روزمره همیشه از طرف اطرافیان عنوان می‌شود که مثلاً فلان فعالیت و یا تغذیه، از شاخص‌های بهداشتی است و یا اینکه چنین اقدامی مضر است، براین اساس ۱۰ مورد رایج که اتفاقاً اشتباه نیز هست، برای آگاهی بیشتر تشریح می‌شود.

به گزارش تسنیم، در زندگی روزمره همیشه از طرف اطرافیان عنوان می‌شود که مثلاً فلان فعالیت و یا تغذیه، از شاخص‌های بهداشتی است و یا اینکه چنین اقدامی مضر است، براین اساس 10 مورد رایج که اتفاقاً اشتباه نیز هست، برای آگاهی بیشتر تشریح می‌شود.

1. خورردن تخم مرغ برای قلب شما مضر است

خوردن یک یا دو تخم مرغ در روز خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را در افراد سالم افزایش نمی‌دهد بلکه مصرف بیش از حد چربی‌ غذاهای گوناگون در بالا رفتن کلسترول موثر است. تخم مرغ همچنین حاوی امگا 3 است که می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را نیز کاهش دهد. 
ادامه مطلب ...

عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات (تصاویر)


عکاسی حیوانات شامل گرفتن عکس از پرندگان، حیات وحش، زندگی زیر آب و زندگی در جنگل می شود که عکاس ساعت ها مانند شکارچی در کمین حیوان می نشیند تا وی را در لحظه ای ناب شکار کند. این عکس ها در بخش های طبیعت صفحات عکس رسانه ها و سایت هایی چون نشنال جئوگرافی به طور ثابت منتشر می شود.

 
در همین رابطه اما عکس های تصادفی از حیوانات هم در رسانه ها کم نیستند. لحظاتی که یک حیوان به ناگاه با حالتی خاص در برابر دوربین عکاس ظاهر می شود یا با حرکت چیزی را به هم می زند و حرکاتش ثبت می شود. مجموعه زیر عکس هایی از دنیای حیات وحش و حیوانات خبرساز در چند روز اخیر است که در خبرگزاری ها و پایگاه‌هایی چون نشنال جئوگرافی و اسمیتسون منتشر شده است.


 
  
ادامه مطلب ...

ثروتمندترین ورزشکاران جهان (عکس)


دستمزدهای نجومی و مبالغ هنگفت قراردادهای تبلیغاتی در مقابل "اندکی عرق". ده ورزشکاری که نامشان به‌عنوان پردرآمدترین ورزشکاران جهان در مجله "فوربس" منتشر شده، روی هم بیش از نیم میلیارد یورو درآمد سالانه دارند.

دو مشت برای پول پارو کردن

  ادامه مطلب ...

عجیب ترین رنگین‌کمان دنیا


«کالین لئون هارت» عکاس استرالیایی، این عکس خیره کننده را زمانی که زیربارش شدید باران سوار هواپیما بود ثبت کرد. این پدیده نادر که منجر به چنین منظره زیبایی شده است در غرب استرالیا اتفاق افتاده‌است.

  ادامه مطلب ...

مرگ «کردان» مشکوک است!


عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی‌نژاد در صفحه شخصی تویئیتر خود، مرگ «علی کردان» را مشکوک و شبهه‌دار دانست.

به گزارش صراط نیوز، داوری در توئیتر خود نوشته است: «مرگ مشکوک مرحوم علی کردان و اظهاراتی درباره وجود آرسنیک در خون وی، همچنان در هاله ای از ابهام باقی است.»

 
صفحه توئیتر منتسب به عبدالرضا داوری

فرمانده زن نظامیان کوبانی +عکس


باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک زن مبارز کرد به نام "مایسا عبدو" فرماندهی نیروهای نظامی کوبانی را در مبارزه با داعش بر عهده دارد. این زن نظامی که به نام "نارین آفرین" شهرت دارد، کمتر مقابل دوربین‌ها حاضر می‌شود، اما بسیاری از فعالان حاضر در کوبانی از جمله ناظران حقوق بشر، حضور پررنگ وی در صحنه مبارزه با داعش را تایید کرده‌اند.

فرمانده زن نظامیان کوبانی +عکس
  ادامه مطلب ...

عکس: گران‌ترین همبرگر دنیا

باشگاه خبرنگاران، به تازگی یک رستوران در لندن گران ترین همبرگر دنیا را معرفی کرده است و تا چندی دیگر وارد کتاب رکوردهای گینس خواهد شد. این رستوران در منطقه چلسی واقع شده است و با این کار تبلیغی جهانی برای خود کرده است.


ادامه مطلب ...