همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

دلهره‌آورترین پُل جهان (تصاویر)


به گزارش نامه‌نیوز، معمولاً عبور از پل‌های بلند که بر روی دره‌ها و پرتگاه‌های عمیق کشیده شده‌اند، به اندازه کافی ترسناک و دلهره‌آور هستند. حالا فرض کنید پلی که قرار است تنها امید شما برای رد شدن از یک دره عمیق باشد، از جنس شیشه درست شود!

این دقیقاً اتفاقی است که در چین افتاده است. در منطقه پینگ ژیانگ دو قله بسیار بلند وجود دارد که چینی‌ها با ساخت یک پل 300 متری و البته تمام‌شیشه‌ای این دو قله را به هم وصل کرده‌اند.

ارتفاع این پل از زمین حدود 200 متر است و واقعاً رد شدن از روی آن جرأت و جسارت بالایی می‌خواهد. سایت «نماینده» تصاویری از این پل دلهره‌آور منتشر کرده است.


 
ادامه مطلب ...

پیشنهاد ازدواج به مجری صدا و سیما در برنامه زنده!

در یک برنامه زنده تلویزیونی، اسپانسر برنامه از مجری خواست تا از شهر آنها همسری برای خود اختیار کند! مجری هم با وجود جا خوردن، آرامش خود را حفظ کرد و گفت که همسر دارد.
پیشنهاد ازدواج به مجری صدا و سیما در برنامه زنده!
 
 بانی‌فیلم آنلاین نوشت: بینندگانی که اواخر شنبه شب گذشته پای شبکه یک نشستند، در بهترین زمان آنتن، شاهد بیش از 15 دقیقه گفت‌وگوی مجری ویژه برنامه عید قربان شبکه یک با اسپانسر برنامه بودند؛ جایی که بهترین زمان آنتن در اختیار یک چهره تجاری قرار گرفت و محمد سلوکی سوالات بی‌ ربط و با ربط متعددی از وی پرسید تا حامی مالی با رضایت دست به جیب شود.
  ادامه مطلب ...

کودک 3 ساله 70 کیلویی +تصاویر



فارس: پسر بچه سه ساله‌ برزیلی که از بیماری «سندرم پرادرویلی» رنج می‌برد در حال حاضر 70 کیلوگرم وزن دارد.

«میشل» پسر سه ساله‌ برزیلی زمانی که به دنیا آمد، 2.9 کیلوگرم وزن داشت اما در حال حاضر وی 70 کیلوگرم وزن دارد.

این پسر سه ساله از بیماری «سندرم پرادرویلی» رنج می‌برد و برای راه رفتن تلاش می‌کند. 
ادامه مطلب ...

درخشان:کف دستم آیه قرآن نوشتم +عکس


درخشان:کف دستم آیه قرآن نوشتم +عکس
 
به گزارش خبرآنلاین، نوشته های کف دست حمید درخشان جنجالی شدند. او در بازی با سپاهان نوشته ای بر دستش داشت که شایعات درباره اعتقادش به دعانویسی را به همراه داشته. خودش اما می گوید آیه قرآن کف دستش نوشته و عادت دارد به کلام الله توسل کند:«من بچه مسلمانم و هیچ ایرادی ندارد که یک بچه مسلمان به قرآن توسل کند. من کف دستم آیه قران نوشته بودم.»  ادامه مطلب ...

حراج عکس‌های 100 میلیونی دو ایرانی + تصویر


حراج آثار هنرى مدرن و معاصر خاورمیانه بونامز در حالی در لندن انجام شده که 83 اثر از هنرمندان ایران، مصر، عراق، سوریه، لبنان، سودان، الجزایر، ترکیه و مراکش در این حراج شرکت کرده‌اند.

 
در این میان نامی از هنرمندان برجسته ایرانی همچون عباس کیارستمی و رضا کیانیان نیز دیده می‌شود که قیمت عکس‌های حراج شده از این هنرمندان با قیمت‌های بالایی همراه شده است.  ادامه مطلب ...

از چک الکترونیکی چه می دانید؟


بازار خبر: چک طبق ماده 310 قانون تجارت ، نوشته ای است که به موجب آن صادر کننده می تواند تمام یا قسمتی از پول خود را که در نزد بانک دارد باز پس گیرد یا به شخص دیگری واگذار نماید. چک از نظر قانون تحارت از اسناد تجاری کوتاه مدت است اما با گذر زمان و تغییر نیاز های افراد جامعه ، امروزه این سند تجاری برای معاملات مدت دار استفاده می شود .

باتوجه به اینکه در رابطه با تاریخ اولین چک نوشته شده اطلاعاتی در دست نیست ،بعضی کارشناسان بر این عقیده‌اند که ممکن است رومی‌ها در حدود 352 سال قبل از میلاد چک را ابداع کرده باشند. حتی اگر این مطلب صحیح باشد ظاهرا این ایده‌ها در آن زمان چندان جایگاه کاربردی نداشته‌اند.   

ادامه مطلب ...

جایزه بانک سامان به مشتریان شاد


جایزه بانک سامان به مشتریان شاد
 
بانک سامان با هدف تعامل بیشتر با مشتریان خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کمپین شادهستیم را به مرحله اجرا درمی‌آورد.  ادامه مطلب ...

گزارش بانک مرکزی از ارزانی و گرانی موادغذایی


ه گزارش مهر، طبق اعلام بانک مرکزی در هفته مورد گزارش، در گروه لبنیات قیمت تمام اقلام این گروه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود. بهای تخم مرغ معادل 0.8 درصد کاهش یافت و شانه ای 86000 الی 110000 ریال فروش می رفت.
  ادامه مطلب ...