همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

بازداشت دسته جمعی اعضای شورای شهر و شهرداری سیرجان


بودجه سالانه شهرداری سیرجان چیزی حدود ۱۳۰ میلیارد تومان درسال ۹۳ بوده است که گفته می‌شود ارقام قابل توجهی از آن توسط برخی افراد مسئول در شهرداری و اعضای شورای شهر به سرنوشت نا معلومی دچار شده است.

ایران نوشت:


نشریات و پایگاه‌های اینترنتی استان کرمان اعلام کردند ۷ نفر از اعضای شورا و مسئولان شهرداری سیرجان به دلیل تخلفات گسترده مالی بازداشت شده‌اند و احتمالاً افراد دیگری هم در نوبت بازداشت هستند.

این بازداشت‌ها در پی اعلام سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر حیف و میل اموال عمومی در این شهر صورت گرفته است. بودجه سالانه شهرداری سیرجان چیزی حدود ۱۳۰ میلیارد تومان درسال ۹۳ بوده است که گفته می‌شود ارقام قابل توجهی از آن توسط برخی افراد مسئول در شهرداری و اعضای شورای شهر به سرنوشت نا معلومی دچار شده است.  ادامه مطلب ...

5+1 تبدیل به «یک» شده است



آسوشیتدپرس نوشت: در ابتدا سه کشور با ایران بر سر مسئله ی هسته ای گفتگو می کردند، سپس به 6 کشور تبدیل شدند اما اکنون دیگر تنها امریکا است که مذاکره می کند. 
ادامه مطلب ...

کشف چراغ راهنمایی و رانندگی در مریخ/ کارشناسان ناسا از کشفی عجیب بازماندند


 
مریخ نورد کنجکاوی پیچیده ترین کاوشگر سازمان فضایی امریکا (ناسا) در روزهای اخیر تصویر عجیبی از سیاره مریخ به زمین مخابره کرد تا تعجب زمینیان را برانگیزد.  
ادامه مطلب ...

تاکسی‌های سال 2030 +تصاویر


به دلیل تراکم و ازدحام خیابان‌ها، یک گروه از طراحان راه حلی برای تحرک شهری و کاهش ترافیک برای سال 2030 ارائه داده‌اند؛ به گفته این طراحان حمل و نقل تاکسی‌ها با کابل می‌تواند فرار از ترافیک‌های شهری باشد و از این طرح می‌توان در وسایل نقلیه دولتی و خصوصی نیز استفاده کرد.   ادامه مطلب ...

زن برهنه فینال AFL را به هم ریخت +عکس


یک زن در بازی‌های نهایی مسابقات AFL، با برهنه شدن خود در جایگاه تماشاگران، هیجان بازی را به هم ریخت و توسط پلیس دستگیر شد.
  ادامه مطلب ...

جشن تولد سعید معروف در اینچئون (+عکس)


تیم ملی والیبال ایران بعد از حضور در یک تورنمنت فوق سنگین در کشور لهستان و کسب عنوان ششمی جهان حالا خودش را آماده قهرمانی در بازی های آسیایی می کند.

آنها که خستگی ناشی از این مسابقات را با خود به اینچئون آورده اند، به هر طریقی سعی می کنند شرایط اردوی جدید را برای خود قابل تحمل کنند. فدراسیون والیبال حتی برای اینکار تصمیم گرفت برخی از اعضای خانواده این ورزشکاران را به کره جنوبی ببرد تا با انها دیداری داشته باشند.

با این حال برگزاری جشن تولد سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال نشان می دهد شرایط اردو برای ملی پوشان خیلی هم سخت و طاقت فرسا نیست.

چهره جالب ورزشکاران زیر وزنه (+عکس)


عکس زیر، چهره وزنه‌برداران شرکت‌کننده در رقابت‌های آسیایی اینچئون را نشان می‌دهد که زیر بار وزنه‌های سنگین، تغییرات جالبی کرده است.