همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

قیمت های عجیب ماساژهای خاص در تهران! (+جدول)


استرسی و اضطراب یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مردم از بالای شهر تا پایین ترین نقطه با آن روبرو هستند که مهمترین عامل آن تنش های ناشی از شهرنشینی همچون آلودگی صوتی و هوا، عدم رعایت اخلاق و حقوق شهروندی و مانند آن است.
  
ولی هر کس به روش های خود تلاش دارد این مشکل را رفع کند و طی سالهای اخیر عمق بخشی به اعتقادات و تلاش برای نزدیک تر شدن به خداوند، جای خود را به روش های غربی و وارداتی مانند استفاده از سالن های اسپا و ریلکسیشن داده است که در عین پر خرج بودن، بیشتر جنبه لوکس برای فرار از دنیای پر از استرس دارد.

مجموعه های مختلف در تهران خدمات ماساژ و اسپا ارائه می کنند که هر کدام با توجه به منطقه قیمت های مختلفی دارند و امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهند. اگرچه استفاده از خدمات ماساژ و اسپا ارزان نیست اما گاهی با قیمت هایی مواجه می شویم که عجیب هستند. برخی سالن های ماساژ و اسپا در تهران که در مناطق شمال شهر واقع شده اند قیمت های سرسام آوری را تنها برای استفاده از خدمات استخر و ماساژ فرار داده اند .

یکی از مجموعه های تفریحی که قیمت های جالب توجهی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است در بلوار ارتش واقع شده است و به عنوان نخستین مرکزی شناخته می شود که "اسپای ژاپنی" را در تهران ارائه می دهد. این مجموعه سال گذشته با همکاری یک شرکت ژاپنی راه اندازی شد.

اسپاهای ژاپنی یا همان ONSEN با محوریت چشمه‌های آب گرم طبیعی با خواص مختلف درمانی در مناطق کوهستانی ژاپن سابقه دیرینه‌ ای دارند. مردم ژاپن بر این باورند که غوطه‌ ور شدن در حوضچه‌ های خاص این مجموعه‌ها، دردها و ناراحتی‌های آنها را التیام می‌ بخشد و برای حفظ سلامت، تعادل و جوانی موثر است.

نکته مهم در مورد این مجموعه هزینه ورود و استفاده از خدمات آن است.

طبق تعرفه های اعلامی توسط این سالن اسپا، هزینه ورودی به مجموعه 120 هزار تومان است که این هزینه ورودی استفاده از خدمات مختلف مانند حوضچه ها، سوناها، آکاسوری، حمام ژاپنی، اتاق های ریلکسیشن، بستر سنگی، سالن مطالعه و اینترنت و اتاق نمک را رایگان می کند. البته این مبلغ، شامل هزینه ورود به ماساژها نمی شود و هزینه آن ها به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

در این مرکز بیش از 30 نوع ماساژ مختلف وجود دارد که از 45 هزار تومان (ماساژ پا) شروع شده و تا 185 هزار تومان (ماساژهای مخصوص به نام VIP ) ادامه دارد. هزینه انواع ماساژ جدای از هزینه ورودی است که از شما گرفته می شود.

نکته مهم دیگر در مورد این مجموعه قیمت جالب عضویت در آن است. در جدول زیر می توانید قیمت های مختلف و بعضا بسیار بالا را مشاهده کنید.

 

 

 

 

نوع عضویت

خدمات

قیمت (تومان)


NIJI Membership

عضویت 4 ماهه

بدون محدودیت ساعت پذیرش

به همراه 10%تخفیف در خدمات سلامتی

یک نفر مهمان در هر مراجعه با 20% تخفیف

3.500.000

Dou Membership

عضویت 8 ماهه

بدون محدودیت ساعت پذیرش

به همراه 10%تخفیف در خدمات سلامتی

تخفیف 10% در خدمات ماساژ

6.000.000

GIN Membership

عضویت 12 ماهه

بدون محدودیت ساعت پذیرش

به همراه 10%تخفیف در خدمات سلامتی

تخفیف 10% در خدمات ماساژ

10.000.000

KIN Membership

عضویت 12 ماهه

بدون محدودیت ساعت پذیرش

به همراه 20%تخفیف در خدمات سلامتی

تخفیف 20% در خدمات ماساژ

14.000.000

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد