همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ترفند جالب ایرلاین خارجی برای جذب مسافران ایرانی! +سند


جذب هزاران مسافر ایرانی که در طول سال به قصد مسافرت یا تحصیل و کار به خارج از مرزهای کشورمان عزیمت می کنند آنقدر برای ایرلاین های خارجی جذاب است که در تلاش هستند به هر نحو ممکن درصدی بیشتر از این مسافران را نصیب خود کنند.

تبلیغات فراوان و تخفیفات ویژه ای که هر از چند گاهی از سوی این شرکت های هواپیمایی ارائه می شود، در کنار تعلل های ایرلاین های ایرانی باعث شده تا درصد قابل توجهی از مسافران ایرانی برای پروازهای خود این شرکتهای خارجی را انتخاب کنند.  

علی رغم همه تبلیغات آشکار این ایرلاین ها برای منت گذاشتن بر سر مسئولان و مردم کشورمان جهت تداوم پروازهای خود به مقصد یا از مبدا ایران، در لایه های پایین عطش حضور در کشورمان آنقدر زیاد است که اگر اصطلاحا این شرکت ها را از در بیرون کنیم، دوباره از پنجره در تلاش برای بازگشت به جامعه ایران هستند.

در تازه ترین تلاش های ایرلاین های خارجی برای جذب مشتریان ایرانی، ایرلاین آلیتالیا که طی سالهای اخیر با بحران مالی گسترده و اخراج کارکنان خود مواجه شده از آژانس های ایرانی خواسته است تا مسیرهای این شرکت را به عنوان پیشنهاد ویژه، به مسافران ارائه کنند.

این ایرلاین در عین حال برای ترغیب آژانس های مسافرتی به این کار، اعلام کرده که خریداران ناشناسی از سوی این شرکت به دفاتر فروش بلیت مراجعه یا تماس تلفنی برقرار می کنند و کسانی که مسیرهای آلیتالیا را پیشنهاد هند مبلغ 250 هزار تومان کارت هدیه دریافت خواهند کرد.

آلیتالیا در خردادماه امسال اعلام کرده بود  به منظور رسیدن به توافق با شرکت اتحاد (امارات متحده عربی) که حاضر به سرمایه گذاری 560 میلیون یورویی در آلیتالیا است، 2200 کارمند خود را اخراج می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد