ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
جذب هزاران مسافر ایرانی که در طول سال به قصد مسافرت یا تحصیل و کار به
خارج از مرزهای کشورمان عزیمت می کنند آنقدر برای ایرلاین های خارجی جذاب
است که در تلاش هستند به هر نحو ممکن درصدی بیشتر از این مسافران را نصیب
خود کنند.
تبلیغات فراوان و تخفیفات ویژه ای که هر از چند گاهی از
سوی این شرکت های هواپیمایی ارائه می شود، در کنار تعلل های ایرلاین های
ایرانی باعث شده تا درصد قابل توجهی از مسافران ایرانی برای پروازهای خود
این شرکتهای خارجی را انتخاب کنند.
علی رغم همه تبلیغات آشکار این
ایرلاین ها برای منت گذاشتن بر سر مسئولان و مردم کشورمان جهت تداوم
پروازهای خود به مقصد یا از مبدا ایران، در لایه های پایین عطش حضور در
کشورمان آنقدر زیاد است که اگر اصطلاحا این شرکت ها را از در بیرون کنیم،
دوباره از پنجره در تلاش برای بازگشت به جامعه ایران هستند.
در تازه
ترین تلاش های ایرلاین های خارجی برای جذب مشتریان ایرانی، ایرلاین
آلیتالیا که طی سالهای اخیر با بحران مالی گسترده و اخراج کارکنان خود
مواجه شده از آژانس های ایرانی خواسته است تا مسیرهای این شرکت را به عنوان
پیشنهاد ویژه، به مسافران ارائه کنند.