همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مرگ‌ ملکه‌ زیبایی‌ داعش (+عکس)


سایت خبری "بوابة فیتو" مصر در این باره گزارش داد؛ "سامرا کیزونوفیتش" دختر زیبای بوسنی‌الاصل مقیم اتریش که چند ماه پیش به داعش پیوست، جان خود را از دست داد.


سامرا به همراه دوستش " سابینا سیلموفیتش" حدود 6 ماه پیش گم شدند و بعد مشخص شد که این دو از طریق ترکیه به شمال سوریه رفته و به گروهک تروریستی داعش پیوسته‌اند.
ملکه زیبایی داعش به هلاکت رسید+عکس

داعش به دلیل زیبایی این دو دختر از آنان به منظور به دام انداختن جوانان و جذبشان از طریق شبکه‌های اجتماعی سوءاستفاده می‌کرد.

گفتنی است چگونگی مرگ این زن داعشی تاکنون اعلام نشده است و مشخص نیست در درگیری کشته شده است و یا از طریق بیماری جان داده و یا اینکه خودکشی کرده باشد.
 

جزئیات ترور بانکدار مرتبط با بابک زنجانی


تا اواخر سال1391، دقیقا تا 15بهمن سال91 افراد کمی بابک زنجانی را می‌شناختند. یک‌سال‌ونیم پیش در جریان استیضاح وزیر کار، محمود احمدی‌نژاد با پخش فیلمی در مجلس تلاش کرد موضوع استیضاح را منحرف کند.

 
«ب- ز» یا همان بابک زنجانی در طول چندماه شناخته شد و در شبکه‌های خبری داخلی و خارجی به‌عنوان یک‌تاجر موفق و مرموز معرفی شد. در فروردین 92 آمریکا او را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد. زنجانی مدتی به خود ژست یک خدمتگذار و به قول خودش «بسیجی اقتصادی» گرفت اما به فاصله چندماه در بهمن 1392 دستگیر شد.  ادامه مطلب ...

راز آرامش گروگان‌های داعش در لحظۀ اعدام


العالم، "دیدیه فرانسوا" درباره علت عدم نگرانی و ترس این گروگان‌ها در لحظات پیش از اعدام گفت: این گروگان ها تا آخرین لحظه نمی دانند که قرار است اعدام شوند. به گفته این خبرنگار فرانسوی، گروگان هایی که در ویدیوهای منتشرشده از سوی داعش اعدام می شوند، از جمله دیوید هاینز انگلیسی، تا آخرین لحظه خبر ندارند که در آستانه اعدام هستند.

 
وی تاکید کرد: گروگان های داعش پیش از اعدام واقعی، چندین بار به طور نمادین و صوری تهدید به اعدام می شوند، اما این کار صورت نمی گیرد و زمانی هم که قرار است آنها را واقعا اعدام کنند، تا لحظه آخر فکر می کنند که باز هم اعدام نخواهند شد و به همین دلیل قادرند آنچه داعش از آنها می خواهد، به راحتی و بدون اضطراب بیان کنند، به امید آن که مورد عفو قرار گیرند و چه بسا آزاد شوند، اما در یکی از همین دفعات، سر از تن آنها جدا می شود.

کودک ٩ ماهه مانع سرقت خودرو مادرش شد


کودک ٩ ماهه مانع سرقت خودرو مادرش شد
 
به گزارش شهروند، حادثه شامگاه سه‌‌شنبه شب رخ داد. ماجرا از این قرار بود که وقتی ساکنان خیابان دهم شهرک اوج کرج شامگاه سه‌شنبه با فریادهای یک زن به خیابان ریختند با مادر جوانی روبه‌رو شدند که از مردم کمک می‌خواست. زن جوان گریه‌کنان به اهالی محله گفت: سارقان خودروام را سرقت کرده‌اند و این درحالی است که دخترم در داخل خودرو است.  ادامه مطلب ...

تعداد سایت های اینترنتی در جهان چقدر است؟


طبق اعلام سایت "اینترنت لایو استاتس"؛ ۲۵ سال از عمر اینترنت می گذرد و تاکنون بیش از یک میلیارد و ۶۰ میلیون سایت اینترنتی راه اندازی شده است.

 
فردی انگلیسی به نام "تیم برنرز لی" که هم اکنون ۵۹ ساله است، در دهه هشتاد و هنگامی که در یکی از آزمایشگاه های فیزیک سوییس فعالیت می کرد، اینترنت را طراحی کرد. وی با وصل کردن چند دستگاه کامپیوتر به هم توانست اولین گام را برای اختراع اینترنت بردارد، اختراعی که زندگی صدها میلیون نفر را تغییر داد.  ادامه مطلب ...

وعده ای که داعش بر قتل هر امریکایی می دهد؟!

العالم: این خطیب داعشی در سودان که به تازگی فیلمی از خطبه های وی منتشر شده، برای تحریک هوادارنش از آنها می خواهد که نماز "تراویح" خود را فقط در بغداد بخوانند.

 
وی گفت: هر کسی که یک مرتد را بکشد به او 72 حوری می دهند و می تواند 70 نفر از خانواده خود را شفاعت کند، ولی اگر یک آمریکایی را بکشد به او 144 حوری می دهند و می تواند 140 نفر از خانواده اش را شفاعت کند.

 
این خطیب داعشی که سخنانش بیشتر به خاخام های صهیونیست شباهت دارد، تأکید کرد که نباید بین نیروهای نظامی و شهروندان تفاوتی قائل شد و باید زنان و کودکان دشمن را کشت.