همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

سنتی عجیب برای گرامیداشت اجداد در اندونزی (عکس)


اهالی روستای سلومبونگ در بالی اندونزی، با برگزاری مراسم انگوسابا پوسه و اجرای نمایش با خنجرهای مخصوص یاد اجداد و گذشتگان خود را گرامی می دارند و از خداوند بزرگ به خاطر نعمت هایش قدردانی می کنند. 

 
ادامه مطلب ...

زندگی با بزرگترین تمساح جهان +عکس


یک شکارچی استرالیایی موفق شده است با رام کردن حیوانات خطرناک، با آنها زندگی کند و در حال حاضر وی با بزرگترین تمساح جهان در «جزیره سبز» زندگی می‌کند.

 
«جورج کریگ» یک شکارچی 84 ساله است که در جزیره سبز واقع در استرالیا زندگی‌ می‌کند.

 
وی 17 سال است که به دنبال حیوانات خطرناک است و در حال حاضر نیز با بزرگترین تمساح جهان زندگی می‌کند.

 
ادامه مطلب ...

پنج نشانه از اینکه عمر سیستم شما به سر آمده!


پنج نشانه از اینکه عمر سیستم شما به سر آمده!به هر حال آنچه همه می‌دانیم اینکه اسباب و وسایل الکترونیکی هم مانند هر چیز دیگر، ‌عمر مفیدی دارند و سرانجام روزی عمر آنها پایان می‌رسد. شاید شما نیز در گذشته رایانه یا لپ‌تاپی داشته اید که خود شاهد مرگ آن بودید؛ اما چگونه باید فهمید، یک رایانه یا لپ‌تاپ در حال مرگ است؟ در اینجا نگاهی به پنج نشانه اساسی از این مورد داریم.


به گزارش تابناک، هنگامی که سخن از عمر زیاد ‌یا آسیب‌دیدگی بخشی از سخت‌افزارهای سیستم می‌شود، معمولا رایانه‌ها خود نشانه‌هایی از این موضوع ‌بروز می‌دهند که به کاربران کمک زیادی در تشخیص پیر شدن سیستم می‌کند؛ البته اگر به درستی گوش کنید و ببینید!  ادامه مطلب ...

تحصیل‌کرده‌ترین جوامع جهان کدامند؟


از هر سه فرد بزرگسال در کشورهای پیشرفته یک نفر در سال 2012 میلادی مدرک دانشگاهی اخذ کرده که این آمار افزایش چشمگیری نسبت به سال 2000 میلادی داشته به طوری که در آن سال از هر پنج فرد بزرگسال تنها یک نفر به این سطح از تحصیلات دست‌ می‌یافت. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان توسعه و همکاری اقتصادی (OECD) بیش از نیمی از افراد بزرگسال در روسیه در سال 2012 به مدارک دانشگاهی دست یافته‌اند که این رقم نسبت به دیگر کشورهای مورد مطالعه بیشتر بوده است. این در حالی است که کمتر از چهار درصد بزرگسالان چینی در این سال مدرک دانشگاهی اخذ کرده‌اند.  ادامه مطلب ...

پراید به سرنوشت پیکان دچار می شود؟


پراید باقی می ماند؟ پرسشی اساسی پیش روی خودروسازان کشور قرار گرفته است. طی دو سال گذشته بازار و صنعت خودرو به شدت درگیر قیمت گذاری بوده است ولی در حال حاضر پرسش کلیدی پیش روی خودروسازان به ماجرای تغییر شیوه تولید خودروها مربوط است.   ادامه مطلب ...

عکس اینستاگرامی دختر «علی کریمی»


علی کریمی عکسی از دخترش در اینستاگرام را منتشر کرد و زیر آن نوشت:««سلام صبح بخیر، اینم هیما خانم ما که همش لالا کرده!»

 
هیما دختر علی کریمی است که چند روز پیش به دنیا آمد.

ازدواج در جمع تماشاگران والیبال +عکس


دور دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان یک حاشیه بسیار جالب در پی داشت. در حاشیه رقابت لهستان و ایران، یک زوج جوان تصمیم گرفتند جشن ازدواجشان را در سالن والیبال برگزار کنند. آن‌ها همزمان با بازی ایران و لهستان راهی سالن اطلس شدند تا زندگی مشترک را زیر یک سقف که در واقع همان سقف سالن والیبال بود، جشن بگیرند!

ازدواج در جمع تماشاگران والیبال +عکس
عروس با لباس سفید و داماد هم با کت و شلوار به سالن آمدند تا مورد توجه همه حاضران در سالن قرار بگیرند. تماشاگران نیز مشغول ثبت عکس‌های یادگاری با این زوج جوان شدند.

فروش دستمال توالت با عکس پوتین (+عکس)


پس از بحران اوکراین برخی شرکت های تولیدی نقش و تصویر پوتین را روی دستمال های توالت کشیده و به فروش می رسانند. تصویر زیر غرفه فروشگاهی در شهر "لویو" در اوکراین است.

 

مقایسه تعطیلات رسمی ایران با سایر کشورهای جهان


به گزارش تسنیم، موسسه تحقیقاتی مرسر طی گزارشی به بررسی میزان تعطیلات رسمی در کشورهای مختلف جهان پرداخته است.

 
بر اساس این گزارش کشور عربی امارات که مرکز جذب کارگران خارجی در جنوب خلیج فارس است یکی از کمترین تعطیلات رسمی را در مقایسه با سایر کشورها  دارد. کارگران اماراتی در طول سال تنها از 9 روز تعطیلی رسمی برخوردارند که کمترین میزان تعطیلات رسمی در بین کشورهای خاورمیانه و آفریقا به شمار می رود.  ادامه مطلب ...

دختر 2 متری ورزشکار ایرانی (+عکس)

مهسا تقدمی بازیکن بسکتبال تیم منتخب مشهد با 199 سانتی متر قد در واقع بلند قامت دختر ورزشکار ایرانیست که به طور رسمی ورزش می کند و شناخته شده.

این بازیکن بلند قامت بسکتبال را در این عکس در میان هم تیمی هایش مشاهده می کنیم. با وجود اینکه در این عکس کاملا خم شده اما باز هم از سایر هم بازیانش در تیم بسکتبال با قدی کاملا بلند تر مشهود است.