همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

در هم شکستن حمله تروریست‌های مسلح به پاسگاه مرزی در سراوان


روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، از درهم شکستن حمله اشرار و تروریست های مسلح به یک پاسگاه مرزی در منطقه سراوان خبر داد.

به گزارش «تابناک»، در ساعات اولیه بامداد امروز، گروهی از اشرار و تروریست‌های مسلح با حمله به یک پاسگاه مرزی در منطقه سراوان، قصد تصرف آن را داشتند که با هشیاری و مقاومت دلیرانه رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و نیروهای بومی به ویژه بسیجیان دلاور بلوچ منطقه روبه رو و عملیات مذبوحانه آن‌ها درهم شکسته شد.   ادامه مطلب ...

دختر جمشید هاشم‌پور چطور مجری شد؟


مریم هاشم‌پور، مجری برنامه تلویزیونی «با‌ اجازه» درباره علت حضورش در این برنامه گفت: دوستان وکیلی دارم که وقتی خانم بهبودی، تهیه‌کننده برنامه به دنبال فردی برای اجرای «با اجازه» بودند، من را به ایشان معرفی کردند و بعد از صحبت‌هایی که صورت گرفت، ایشان پذیرفتند که من به عنوان مجری در این برنامه حضور داشته باشم. 
ادامه مطلب ...

پدر علیرضا حقیقی: طلاق صوری؟ علیرضا معافیت تک فرزندی گرفت


وضعیت جعل کارت های پایان خدمت،معافیت به دلیل بیماری و حتی طلاق گرفتن صوری پدر و مادر برای معاف شدن فرزند همچنان از حاشیه های داغ فوتبال ایران است.اما روز گذشته خبر رسید که یکی از ملی پوشانی که در جام جهانی هم بازی کرده است پدر و مادرش به صورت صوری از هم جدا شده اند. طبق پرونده‌ای که در نظام وظیفه وجود دارد بلافاصله بعد از طلاق پدر و مادر این ستاره و گرفتن کفالت مادر توسط بازیکن مورد نظر، پدر و مادر جدا شده با حضور در دفترخانه‌ای دیگر مجدداً به عقد هم درآمده‌اند تا تنها با یک طلاق صوری باعث گرفتن معافی فرزند خود شوند!  ادامه مطلب ...

هویت قاتل خبرنگار آمریکایی کشف شد


تسنیم به نقل از  فاکس نیوز؛‌ سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس با کمک فن آوری تشخیص چهره توانسته اند هویت تبعه بریتانیایی را که سر خبرنگار آمریکایی را برید، کشف کنند.

 
بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است تحلیلگران امنیتی تنها بر اساس بررسی چشمان این تروریست وی را شناسایی کرده اند. یک مقام امنیتی آمریکا می گوید ما 99.9 درصد مطمئن هستیم، نام این فرد  «جان» است، اما به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره شبکه گسترده تر وی در انگلیس اطلاعات بیشتری ارائه نمی شود.  ادامه مطلب ...

علی کریمی نام دختر خود را اعلام کرد


علی کریمی نام دختر خود را اعلام کرد
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریمی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری که روی آن نام «هیما» نوشته شده، اسم دخترش را اعلام کرده است. کریمی زیر این تصویر نوشته: «خدایا شکرت بابت همه چیزهایى که به من عطا کردى.»

 
 
کریمی دو پسر به نام های هاوش و هیرسا دارد و حالا با اضافه شدن هیما، خانواده او 5 نفره شده است. اتفاقا کریمی زیر نام هیما، تصویر 5 عدد قلب را درج کرده که نشان دهنده تعداد اعضای خانواده اوست.

یک شهر عمودی +تصاویر


The Endless City یا شهر بی‌پایان، نام آسمانخراشی است که توسط یک شرکت معماری چینی طراحی شده است.

این پروژه اخیراً توسط شرکت معماری چینی به لندن اعطا شده است و یک شهر عمودی بزرگ است که گنجایش اهالی یک شهر را داراست.  ادامه مطلب ...

شرکت «عذر خواهی» در ژاپن! (+عکس)


شرکت "عذرخواهی" در ژاپن که به تازگی تاسیس شده است، خدمات گسترده ای را برای افرادی دارد که دوست ندارند از دیگران شخصا عذرخواهی کنند.

 
عذرخواهی کردن همیشه آسان نیست، گاهی اوقات حق با شماست اما به صلاح است که عذرخواهی کنید و این امر برای افرادی که غرور زیادی داشته باشند بسیار سنگین خواهد بود.

 
شرکت "عذرخواهی" در ژاپن که به تازگی تاسیس شده است، خدمات گسترده ای را برای افرادی دارد که دوست ندارند از دیگران شخصا عذرخواهی کنند. این عدم عذرخواهی می تواند ناشی از غرور یا شرمساری زیاد باشد که در هر دو حالت عذرخواهی بسیار سخت خواهد بود.

 
در این شرکت افرادی حضور دارند که شما می توانید آن ها را برای عذرخواهی استخدام کنید. این افراد در زمان های لازم به جای شما با طرف مقابل صحبت می کنند و حرفتان را منتقل می کنند سپس به طرق مختلف از او عذرخواهی خواهند کرد.

 
به گفته رئیس این شرکت تمامی کارمندان دوره های مختلف عذرخواهی کردن را می گذرانند و با توجه به مدرکی که دارند مشغول به کار می شوند برای مثال کلاس های بالاتر برای عذرخواهی های سنگین و شاید منجر به دعوا به کار گرفته می شوند.

طولانی‌ترین فاصله یک متری دنیا! (+عکس)


شاید این عکس را بتوان طولانی‌ترین فاصله یک متری دنیا نامید.

ایستگاه متروی عجیب در بالای کوه! +تصاویر


ایستگاه مترو کارملیت یک ایستگاه زیر زمینی در شهر حیفا است. این خط مترو یکی از کوتاه ترین خطوط مترو دنیا است. تنها 6 ایستگاه دارد و حدود2 کیلومتر مسیر را طی میکند. این مترو به گونه ای طراحی شده تا درسراشیبی کوه کارمل مطابقت داشته باشد.


 
ادامه مطلب ...

دختری که بیماری عجیبش را با کاراته درمان کرد (+عکس)


دختری که بیماری عجیبش را با کاراته درمان کرد (+عکس)
 
"مگان استون" دختر 6 ساله ای است که تا چند ماه پیش دچار یک بیماری نادر بود. بیماری این دختر که "استفراغ چرخشی" نام داشت باعث می شد تا او در طول روز بیش از 30 بار دچار حالت تهوع شود. 
ادامه مطلب ...