همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ساختمان سفینه‌ای شکل اپل (+عکس)


ساختمان سفینه‌ای شکل اپل (+عکس)
 
شرکت اپل که محبوب‌ترین و ارزشمندترین شرکت دنیای تکنولوژی است، همیشه به‌خاطر کارهای پنهانی‌اش جالب توجه بوده است. این بار اما دیگر موضوع مربوط به یک محصول جدید نیست، بلکه مربوط به ساختمان مرکزی جدیدش است. ساختمان جدید اپل آخرین چیزی بود که استیو جابز قبل از مرگش آن را به صورت عمومی معرفی کرد. جابز این ساختمان را به صورت بزرگ، دایره‌ای و شبیه به یک سفینه فضایی توصیف کرد.

در حالی که تمام شدن و رونمایی از این ساختمان جدید هم مانند دیگر محصولات اپل برای مردم جالب توجه است، حالا به تازگی تصاویری از یک پهپاد منتشر شده است که از بالای این ساختمان در حال ساخت گرفته شده است. این تصاویر نشان می‌دهند که ساختمان سفینه‌ای شکل جدید اپل طبق برنامه در حال ساخت و پیشرفت فیزیکی است.

هزینه اینترنت در ایران، ٢ برابر افغانستان و ٣٥٠٠ برابر ژاپن


روزنامه شهروند در مطلبی با تیتر «هزینه اینترنت در ایران ٢ برابر افغانستان، ٣۵٠٠ برابر ژاپن» نوشته: کمتر از یک ‌سال تا پایان برنامه پنجم توسعه باقی مانده است. در این برنامه رتبه ٢ منطقه در زمینه دسترسی به اینترنت برای کشور پیش‌بینی شده بود اما حالا نه‌تن‌ها ایران از نظر سرعت اینترنت رتبه آخر منطقه را از آن خود کرده است که قیمت اینترنت در ایران دو برابر افغانستان و بیشتر از ٣۵٠٠ برابر ژاپن است. این در شرایطی است که چندی پیش وزارت ارتباطات دولت یازدهم مجوز اعطای نسل‌سوم خدمات اینترنتی را اعطا کرد و همین موضوع کافی بود تا حملاتی علیه محمود واعظی آغاز شود و او حتی تهدید به استیضاح شود.  ادامه مطلب ...

هجوم مردم انگلیس برای کشف گنج مدفون در ساحل


میشائیل زاینشتروفر، هنرمندی آلمانی است که مدتی قبل در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد که برای جلب نظر مردم نسبت به جشنواره سالانه فولکستون در انگلستان، 30 عدد قطعه طلای 24 عیار را با وزن های 10 و 20 گرمی در ساحل فولکستون مخفی کرده و مردم می توانند برای پیداکردن آنها از هم اکنون تلاش خود را آغاز کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از درز این خبر صدها نفر از مناطق مختلف به این محل سرازیر شده و از ساعت 9 صبح که آب دریا شروع به عقب نشینی می کند، به حفاری در محل پرداختند تا آن گنج را پیدا کنند.

زاینشتروفر معتقد است که حضور چنین تعدادی از مردم در این شهر قطعا موجب رونق جشنواره خواهد شد و او هزینه ای که برای خرید این قطعات طلا انجام داده را از محل جشنواره کسب خواهد کرد.
  ادامه مطلب ...

جهاد نکاح دو دختر اتریشی و محتوای چت آنها در فیسبوک + عکس


سابینا سلیموویچ و سمرا کسینوویچ دو دختر 16 ساله اتریشی که برای جهاد نکاح به سوریه رفته اند، از طریق اینترنت با دوستان و همکلاسی هایشان گفتگو کرده و آنها را نیز تشویق به جهاد نکاح کردند!
اینترپل نوشت: عملیات جستجو دو نوجوان اتریشی که احتمالاً برای جهاد نکاح با تروریست‌ها عازم سوریه شده‌اند را آغاز کرد.

روزنامه دیلی‌میل گزارش کرد که «سامرا کسینوویچ» 16 ساله و «سابینا سلیموویچ» 15 ساله در 10 آوریل از خانه‌های خود در «وین» پایتخت اتریش ناپدید شدند. 
ادامه مطلب ...

بوی دهان؛ علل و درمان


بوی دهان یکی از معضلاتی است که اکثر افراد با آن مواجه هستند. این موضوع آزاردهنده باعث کاهش اعتماد به نفس و از طرفی کاهش جذابیت برای اطرافیان می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از هلث، شایع ترین علت بوی دهان، پوسیدگی دندان و بیماری های لثه است.  ادامه مطلب ...

ازدواج‌های شگفت‌انگیز در کشور


روان‌شناسان و مشاوران خانواده معتقدند باید میان زن و مرد، یک فاصله سنی منطقی وجود داشته باشد. آمارهای ثبت احوال نیز البته تا حدی این انگاره را تائید می‌کند. یعنی این که مردم هم در حالت عادی به این توصیه معتقدند.

به گزارش جام جم، طبق آمار بیشترین ازدواج در ایران میان پسران ۲۰ تا ۲۴ سال با دختران ۱۵ تا ۱۹ سال صورت می‌گیرد. البته در میان دختران، افراد ۲۰ تا ۲۴ سال بیشترین گروه از همسران را تشکیل می‌دهند.  ادامه مطلب ...