همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

چطور گوشی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟


مشکل بزرگی که در خرید گوشی‌های موبایل در بازار وجود دارد این آست که چگونه تشخیص دهیم موبایلی که خریداری کرده‌ایم اورجینال است و یا تقلبی؟

 
چندین راه مختلف وجود دارد که بتوان گوشی اصل را از غیر اصل تشخیص داد. اکثر برندها بر روی جعبه هر گوشی شماره سریال دستگاه را درج می‌کنند، نکته اینجاست که معمولا در گوشی‌های غیر اصل بر روی جعبه شماره سریال وجود ندارد و خریدار می‌تواند از این طریق از اصل بودن دستگاه خود مطلع شود.  ادامه مطلب ...

رعد و برق حیرت‌انگیز (+عکس)


تصویری زیبا از عبور رعد و برق از میان یک توده ابر سیاه بر فراز نبراسکای آمریکا.

 
ادامه مطلب ...

پهپادهای "صادق" و "ناظر" رونمایی شدند+عکس


تسنیم: جدیدترین پهپادهای بومی ایرانی با نام‌های صادق و ناظر رونمایی و به نمایش درآمدند. البته هنوز اطلاعات زیادی از قابلیت‌های این پهپادها منتشر نشده است.

پهپاد صادق، طبق تصاویر موجود، یک پهپاد رزمی است که به یک دوربین جلونگر در دماغه پهپاد مجهز است. بررسی تصاویر موجود نشان می‌دهد که این پهپاد، یک پهپاد با قابلیت پرتاب لانچری است چرا که ارابه فرود چرخ‌دار در نمونه رونمایی شده در زیر بدنه وجود ندارد.  ادامه مطلب ...

«داعش» 250 سرباز را در سوریه اعدام و روی هم تلنبار کرد + تصاویر (18+)

فیلم ویدیویی که داعش در سایت یوتیوپ منتشر کرده، نشان می دهد ده ها تن از سربازان ارتش سوریه به دست نیروهای این گروه به اسارت گرفته شده اند.رویترز نوشت: شبه نظامیان گروه تروریستی داعش می گویند 250 نیروی ارتش سوریه را اعدام کرده اند.

 فیلم ویدیویی که داعش در سایت یوتیوپ منتشر کرده، نشان می دهد ده ها تن از سربازان ارتش سوریه به دست نیروهای این گروه به اسارت گرفته شده اند.

 
ادامه مطلب ...