همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

درخواست لایحه دو فوریتی مبارزه با فساد و رشوه‌خواری در شهرداری تهران


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: از آنجایی که قتل «علی چراغی» بابت باج خواهی عوامل پیمانکاری بوده است، پیشنهاد دارم شهرداری ملزم به ارائه لایحه‌ای دو فوریتی درخصوص مبارزه با فساد و رشوه خواری به شورای شهر شود. 

ادامه مطلب ...

خانه های فساد و فحشا در زمان پهلوی +تصاویر


سیاست‌های طاغوتی و ضددینی، همیشه یک دستاویز و عامل میدانی دائمی داشته‌اند: «فحشا». تاریخ معاصر ما هم از نمونه‌های این سیاست فحشا و فحشای در خدمت سیاست، کم به چشم خود ندیده است. از کودتای بیست و هشتم مرداد 1332 که گروهی از اراذل و اوباش به سرکردگی شعبان جعفری دست به دامان زنان بدنام شهر شدند تا دولت مصدق را سرنگون کنند، تا بهمن 57 که انقلاب اسلامی مردم ایران طومار محله بدنام شهرنو(1) و بدکاره‌ها و قوادان(2) آن را برای همیشه جمع کرد، فحشا به سیاست طاغوتیان خدمت کرده است. قلعه شهرنو و «خانم‌رییس»هایش مهم‌ترین بازیگران این سیاست بودند. عمده متن زیر از کتاب «خاطرات من و فرح پهلوی»، نوشته اسکندر دلدم، خبرنگار و کارمند پیشین روزنامه اطلاعات و نویسده کتاب‌های تاریخی برداشته شده است.   ادامه مطلب ...

خطرناک ترین تروریستهای عراق


یک پایگاه عراقی با انتشار فهرستی از اسامی سرکردگان گروه تروریستی داعش در عراق، اسامی حقیقی آنها و وظایفی را که در این گروه تروریستی بر عهده دارند، فاش کرد.

پایگاه عراقی المسله فهرست اسامی مستعار و حقیقی سرکردگان داعش در عراق و سمت آنها را در خلافت خودخوانده این گروه تروریستی منتشر کرد.

بدنه اصلی این گروه تروریستی را 18 نفر از تروریستهای جانی و خطرناک تشکیل می دهند که "ابوبکر البغدادی" به عنوان سرکرده اصلی و خلیفه داعش در راس این گروه تروریستی قرار دارد.

اسامی دیگر سرکردگان این گروه و سمت آنها به شرح زیر است.  ادامه مطلب ...

پشت‌پرده تجاوز پهپاد اسراییل به حریم‌ ایران


عصر یک شنبه این هفته یک فروند هواپیمای بدون سرنشین صهیونیستی به قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته‌ای نطنز، حریم هوایی ایران را نقض کرد که البته با پاسخ هوشمندانه و خیره کننده دلاورمردان سپاه پاسداران مواجه شد.

 
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای که در این باره صادر کرد، اعلام نمود: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد. براساس این اطلاعیه هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادار گریز بوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته‌ای نطنز را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.

ادامه مطلب ...