همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

دیدنی‌ترین عکس‌های سلفی +تصاویر


جالب ترین و عجیب ترین عکس های سلفی که در شرایط خاص و دشوار گرفته شده اند.

تصاویر: دیدنی‌ترین عکس‌های سلفی 
ادامه مطلب ...

پل شیطان +تصاویر


اگر سری به قاره‌ی سبز بزنید، حداقل با یک دوجین پل برخورد خواهید کرد که با عنوان "پل شیطان" شناخته می‌شوند. اما چه این تفکر ریشه در اساطیر و افسانه‌ها داشته باشد و چه خرافات محلی، بازدید از این پل‌های باستانی خالی از لطف نخواهد بود. در این مطلب سری خواهیم زد به یکی از این سازه‌های دیدنی، با ما همراه باشید.

  
ادامه مطلب ...

پرکارترین پیرمرد دنیا +عکس


سالمندان پس از سن 60 یا 70 سالگی دیگر کار کردن را کنار می گذارند و چند سالی را به استراحت می گذرانند زیرا در این سن و سال دیگر توان کار و شوق و اشتیاق آن به مانند جوانی وجود ندارد.

"هرمن گلدمن" پیرمرد 101 ساله آلمانی است که برخلاف دیگر سالمندان همچنان پرکار و تلاش است. او که آخر این هفته وارد 101 سالگی می شود از سال 1941 در یک کارگاه تعمیر لوستر کار می کند و قصد بازنشستگی هم ندارد.

پرکارترین پیرمرد دنیا +عکس 
ادامه مطلب ...

فهرست مواد غذایی ضد سرطان اعلام شد


محققان موسسه سرطان آمریکا فهرست مواد غذایی را که خواص ضد سرطانی دارند، اعلام کردند.

به گزارش  رویترز، برخی از افراد متاسفانه از نظر ژنتیکی مستعد ابتلا به سرطان هستند ولی شیوه صحیح زندگی و تغذیه نقش مهمی در جلوگیری از بروز این عارضه دارد. 
ادامه مطلب ...

شغل‌هایی که در بازار از سکه افتاده‌اند


بازار تهران از عصر ناصری تا‌کنون اصناف گوناگونی را به خود دیده، اما به مرور زمان، بسته به شرایط روز، برخی از آنها جای خود را به دیر صنف‌ها داده و انگارنه‌انگار زمانی در راسته‌هایی که به نامشان بود، بروبیایی داشته‌اند. حالا از این مشاغل بعضا تنها نامی بر آن راسته‌ها مانده؛ دیگر نه آهنگری در بازار آهنگران پیدا می‌شود و نه می‌توانید دوره‌گرد‌های چینی‌بندزن را ببینید. به‌ویژه آن دسته از صنف‌هایی که بخشی از فرآیند تولید یک محصول را در داخل مغازه انجام می‌دادند بیش از دیگران از بازار خارج شده‌اند و حجره‌های فعلی صرفا تبدیل به مرکز پخش کالا شده است‌‌.  ادامه مطلب ...

کسی که امیرحسین صادقی را زد برادر داماد قلعه نویی بود؟


در حالی که دیدار تیم‌های سایپا و استقلال با نتیجه 3 بر 2 به سود آبی‌پوشان به پایان رسید و کادر فنی استقلال مشغول خوشحالی بود، امیرحسین صادقی قصد داشت به رختکن برود که در این لحظه با واکنش امیر قلعه‌نویی مواجه شد.

 
سرمربی تیم استقلال به شکلی با صادقی صحبت می‌کرد که حرکات دستش نشان می‌داد به شدت از وی ناراحت است. صادقی هم در این بین به قلعه‌نویی اعتراض کرد که در این لحظه امیر عرب، امیرحسین صادقی را به بیرون زمین فراخواند و مدافع استقلال مجبور به ترک ورزشگاه شد.

 
 

ادامه مطلب ...