همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

وزیر اسبق راه: ایران ‌140 اجازه پرواز نداشت


یک هواپیما سقوط کرد تا رسانه‌ها به فکر وضعیت صنعت حمل‌ و‌ نقل کشور بیفتند، پیش از آن اما کمتر رسانه‌ای از وضعیت حمل‌و‌نقل و اثرات تحریم‌ها صحبت می‌کرد. بیشتر اخبار رسانه‌ای ما منحصر به نقل قول‌های تکراری از دولتمردان بود.

به گزارش آرمان، دولتمردانی که سال‌ها پیش، از کاغذ پاره بودن تحریم‌ها صحبت می‌کردند بدون آنکه به تقویت توان داخلی کشور بپردازند.  ادامه مطلب ...

عکس/خلبان‌ هواپیمای‌ سانحه‌دیده‌ ایرانی


کاپیتان ایزد پناه استاد خلبان هواپیمای ایران ۱۴۰ که با مهارت خود و هدایت هواپیما تا محلی خالی از سکنه باعث شد شهروندان تهرانی از سقوط هواپیمای تهران - طبس آسیب نبینند.

زنده به گور کردن 500 اسیر ایزدی و گردن زدن کودکان/خنده و قهقهه روریست ها بر سر اجساد+تصاویر


دیلی میل نوشت: بیش از 500 اسیر ایزدی بدست جوخه های مرگ داعش زنده به گور شده و به قتل رسیده اند.

به گزارش انتخاب، نزدیک به 40 کودک ایزدی در میان کشته شدکان هستند. اکنون تصاویری هولناک از آنچه بر سر قربانیان ایزدی آمده، توسط ماشین تبلیغاتی داعش منتشر شده است.

 
ادامه مطلب ...

فرزاد حسنی و آزاده نامداری از هم جدا شدند


فرزاد حسنی و آزاده نامداری از هم جدا شدند
 
 سایت خبرگزاری دانشجو نوشت: 
اتفاقا همین زوج مجری بودند که برای اولین بار به طور مشترک، اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو سیما را به عهده گرفتند. اجرایی که اصلاً نتوانست مطابق انتظار بدرخشد و پر حاشیه شد و انتقادات بسیاری را هم برانگیخت؛ درست مثل خود این دو مجری، پر سر و صدا شد و پر حاشیه.  ادامه مطلب ...

کوچکترین اعضای گروهک داعش (+عکس)


کوچکترین اعضای گروهک داعش (+عکس)
 
فارس: یک پدر تروریست عربستانی دو فرزند پسر خود را که هنوز ابتدایی را به پایان نرسانده‌اند وارد داعش کرده است.

 
به گزارش پایگاه «جوال وطنی»، «عبدالله و احمد الشایق» دو پسر بجه عربستانی هستند که توسط پدر تروریستشان به عضویت گروهک تروریستی داعش در آمده اند.  ادامه مطلب ...

خودکشی یک مرد برای گرفتن سلفی!+عکس


فارنت: گرفتن عکس از خود یا همان عکس سلفی، ممکن است گاهی اوقات خطرناک باشد، اما این خطر رابطه مستقیمی با میزان هوشیاری شخص دارد. نکته‌ای که به وضوح می‌توان در مورد Oscar Otero Aguilar مشاهده نمود.

خودکشی یک مرد برای گرفتن سلفی!+عکس 
ادامه مطلب ...

دوچرخه آخرالزمانی + عکس


اقتصاد نیوز به نقل از سی‌نت، دوچرخه آخرالزمانی یا «دوچرخه بقا» نامی است که شرکت «موتو پد» روی یک دستگاه ساخت خود که ترکیبی از دوچرخه و موتور است، گذاشته شده است.
 
از ویژگی‌های این دوچرخه، ذخیره سازی اضافی بنزین، چراغ‌های فوق العاده روشن، بیل بقا و یک ابزار چندکاره و همچنین سلاح های بسیار جذاب است.
 
شرکت تولید کننده مدعی است این می‌توان از این دوچرخه‌ها در آخرالزمان که همه چیز به‌هم می‌ریزد و همه در حال فرار هستند، استفاده کرد.
   ادامه مطلب ...