همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

زوج برزیلی بعد از ده سال فهمیدند خواهر و برادرند


یک زن و شوهر برزیلی که سال ها است هرکدام از آنها به تنهایی در جستجوی مادر خود است، به طور غافلگیرکننده ای دریافتند که خواهر و برادر مادری یکدیگر هستند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایندپندنت، آدریانا 39 ساله و شوهر 37 ساله اش لیاندرو مدت 10 سال است که با یکدیگر زندگی می کنند. آنها دارای یک دختر 6 ساله هستند.  ادامه مطلب ...

ظهور فناوری خطرناک‌تر از بمب هسته‌ای/ تبعید انسانها به سیاره‌ای دیگر!


 
هوش مصنوعی از فناوری های جدید و منحصر به فرد دوره مدرنیته به شمار می رود که در دهه های اخیر با رشد و پیشرفت چشمگیری مواجه شده است این در حالی است که بسیاری از کارشناسان و محققان، آینده این فناوری را برای بشریت خطرناک پیش بینی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانش ها و علوم جدید و قدیم بسیاری ریشه در  هوش مصنوعی Artificial Intelligence دارند که از آن جمله می توان به زبان‌شناسی، ریاضیات، روان‌شناسی، نورولوژی، فیزیولوژی و ... اشاره کرد. در صنعت فیلم سازی به کرات شاهد فیلم هایی با موضوعات هوش مصنوعی هستیم. در این فیلم ها، ماشین ها انسان ها را محکوم به تبعید به سایر سیاره ها کرده و تهدید بزرگی برای انسان ها محسوب می شوند، آیا روزی فرا خواهد رسید که سناریو فیلم های هالیوودی و علمی و تخیلی محقق شود؟ هوش مصنوعی چه خطراتی را در دنیای واقعی به انسان ها تحمیل می کند؟ آیا ماشین ها و روبات ها تهدید جدی برای انسان ها به حساب می آیند؟  ادامه مطلب ...

افزایش ۷۰ درصدی صادرات آمریکا به ایران


وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد صادرات آمریکا به ایران در ژوئن ۲۰۱۴ با افزایش ۷۰ درصدی نسبت به ماه قبل از آن به ۱۷.۷ میلیون دلار رسید.

به گزارش تسنیم، وزارت بازرگانی آمریکا در جدیدترین گزارش خود کل مبادلات تجاری ایران و آمریکا در نیمه نخست 2014 را 83.1 میلیون دلار اعلام کرد.  ادامه مطلب ...

خطای دید جالب (+تصاویر)


استاد Akiyoshi Kitaoka از دانشگاه Ritsumseikan کیتوی ژاپن، بیشتر از یک دهه است که فعالیت خود را بر روی خطاهای دید انسان متمرکز کرده است و آثار شگفت انگیزی را خلق نموده است . آثار این پروفسور در واقع تصاویر ثابت هستند که بیننده آنها را به صورت متحرک می بیند. در ادامه تعدادی از آثار او را می بینید :

 
ادامه مطلب ...

درآمد باشگاه‌های ایران از جام جهانی چقدر است؟


وابط بین الملل فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در مورد درآمد باشگاهها از جام جهانی صادر کرد.

 
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در اطلاعیه خود در خصوص درآمد حاصله باشگاه یا باشگاه هایی که بازیکنانشان در لیست 23 نفره نهایی تیم ملی حضور داشتند، آورده است: روزانه بابت هر بازیکن مبلغ 2800 دلار از دو هفته قبل از آغاز مسابقات تا یک روز بعد از مسابقه آن تیم، توسط فیفا به باشگاه و یا باشگاه هایی که بازیکنانشان در لیست 23 نفره نهایی حضور داشتند، تعلق می گیرد.

 
بر همین اساس نحوه تقسیم درآمد واریزی توسط فیفا به باشگاهها به شرح زیر است:  ادامه مطلب ...

محبوب‌ترین سن، چندسالگی است؟


محققان شرکت Genius Gluten Free با انجام نظرسنجی از 1505 شهروند انگلیسی دریافتند، بیشترین تعامل با دوستان محل کار است نه با دوستان قدیمی مدرسه یا دوران دانشجویی؛ چراکه فرد زمان زیادی را در محیط کار سپری می‌کند.

 
همچنین بطور میانگین، افراد دارای 64 دوست هستند که اغلب این دوستان نیز همکاران فرد در محل کار هستند.

 
اما سن 29 سالگی به این دلیل محبوب‌ترین سن عنوان شده است که فرد خود را در میان جمع زیادی از دوستان قدیمی، دوران دانشجویی و محل کار می‌بیند.  ادامه مطلب ...

زیباترین دانش آموز چینی +عکس


اشگاه خبرنگاران: تعریف زیبایی بسیار گسترده است و شاید اولین معنی که به ذهن ما می رسد معنای ظاهری آن باشد. همه با دیدن این کلمه زیبایی را تنها در چهره می بینیم اما گاهی این درون و اعمال انسان است که زیبایی یک فرد را می سازد و این زیبایی هیچگاه از بین نمی رود.

"هی کن جیاو" دختر بچه 13 ساله است که در منطقه "هونان" در چین زندگی می کند و از او می توانیم به عنوان یک مثال درست از انسان پاک و درست یاد کنیم و دوستی را به معنای کامل تمام کرده است تا حالا مردم چین به او لقب"زیباترین دانش آموز چین" را بدهند.


 
ادامه مطلب ...

تصاویر خبرگزاری فرانسه از نمایشگاه خودروهای کلاسیک در تهران


خبرگزاری فرانسه از یک نمایشگاه خودروهای کلاسیک در مجموعه سعد آباد تهران یک گزارش تصویری منتشر کرده است.

 
به گزارش عصر ایران در این نمایشگاه دهها خودروی قدیمی از دهه 1930 تا 1970 به نمایش در آمده است. غالب خودروهای نمایش داده شده تولیدات کمپانی های خودروسازی آلمان و آمریکا هستند.
 
 
 
 
ادامه مطلب ...

عظیم الجثه ترین گونه ماهی جهان +تصاویر

پاروماهی، نام گونه ای از ماهیان نادر جهان است که می توانند 12.5 متر طول داشته باشند و در تمامی آب‌های معتدل تا گرمسیری اقیانوس‌ها زندگی می‌کنند.


 
ادامه مطلب ...

رستوران معلق در بلژیک (+تصاویر)


تبیان: رستوران معلق در بلژیک که از میهمانش در فاصله 50 متری زمین پذیرایی می کند. میز غذا خوری این رستوران با کمک جرثقیل در هوا معلق نگه داشته می شود.
 
 
ادامه مطلب ...

در مذاکرات دیروز ایران و آمریکا چه گذشت؟


مذاکرات معاونان وزیران خارجه ایران و آمریکا به سرپرسی سید عباس عراقچی و ویلیام برنز از صبح روز پنج شنبه به مدت چندساعت در شهر ژنو سوئیس برگزار شد.
این مذاکرات بر اساس اعلام سید عباس عراقچی با هدف ادامه رایزنی‌ها از مذاکرات وین 6 درباره موضوعات مورد اختلاف و نیز بررسی نحوه نزدیک کردن دیدگاه‌های دو طرف برگزار شد.  ادامه مطلب ...

ایران بزودی "گنبد آهنین" خود را به جهان نشان می دهد



راشاتودی نوشت: یک مقام ارشد نظامی ایران اعلام کرده است که تهران بزودی از سیستم های موشکی دوربرد خود که شبیه گنبد آهنین اسرائیل یا پاتریوت آمریکا است و می تواند موشک ها را در هوا رهگیری کند رونمایی می کند.  ادامه مطلب ...