همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

اعدام 4 متجاوز در شیراز (18+)


چهار تن از متجاوزان به عنف ، سارقان مسلح و آدم ربایان به دار مجازات آویخته شدند.

 
عکس: اعدام 4 متجاوز در شیراز (18+)
 
ادامه مطلب ...

داستان فری با لباس های چرک


سالها پیش در یکی از مدارس پسربچه ای به نام فری

همیشه با لباسهای چرک در مدرسه حاضر میشد

هیچکدام از معلمان او رادوست نداشتند

روزی خانم احمدی مدیر مدرسه مادرش را به مدرسه خواند

و درباره وضعیت پسرش با وی صحبت کرد

اما مادر بجای اصلاح فرزندش تصمیم گرفت که به شهر دیگری مهاجرت کند

بیست سال بعد خانم احمدی بعلت ناراحتی قلبی دربیمارستان بستری شد

و تحت عمل جراحی قرار گرفت...عمل خوب بود

هنگام به هوش آمدن  ادامه مطلب ...

یک شاهکار در جاده های ایران! (عکس)


گندم پرس: همانگونه که مشاهده می فرمائید، تیر برق درست وسط جاده قرار دارد و نهادهای ذیربط برای اینکه ماشین های عبوری با مشکل مواجه نشوند.

 

درآمد 5 میلیون تومانی با موتور!/ گزارشی از یک شغل عجیب در تهران


درآمد 5 میلیون تومانی با موتور!/ گزارشی از یک شغل عجیب در تهران
 
  یک صندلی گذاشته و سر خیابان جم نشسته است. سه نفر موتوری دارد و یک خط موبایل. کارش این است که اتومبیل‌های بدون طرح ترافیک را با استفاده از موتوری‌ها به نحوی پوشش دهد که دوربین‌ها نتوانند شماره پلاکشان را ثبت کنند. این کار 20 ثانیه طول می‌کشد و صاحب خودرو در ازای فرار از دست دوربین‌ها پنج هزار تومان می‌پردازد. روزی یک میلیون تومان کاسب هستند. هر موتوری 150 هزار تومان می‌گیرد و مابقی هم درآمد فردی است که این شغل را مدیریت می‌کند.  ادامه مطلب ...

مثلث برمودای ایران کجاست؟ (+تصاویر)


ریگ جن، شگفت انگیز ترین، اسرار آمیز ترین و ترسناک ترین منطقه ایران است، با باتلاق های سهمگین که مرگ را برای هر موجودی زنده ای به ارمغان می آورد. اتفاقات بی پاسخ و توجیه نشده بسیاری در این منطقه روی داده است و نمک زار های این منطقه محل قتل و دفتن موجوات زنده بسیاری بوده است.

کویر ریگ جن در جنوب غربی و غرب دشت کویر، از شمال به جنوب سمنان و جنوب شرق گرمسار، از غرب محدود به پارک ملی کویر و تنگ ظلمات از شرق به محور ارتباطی جندق ـ معلمان و از جنوب به شمال انارک و چوپانان محدود است. ریگ جن با وسعتی برابر با ۳۸۰۰ کیلومتر مربع در این محدوده قرار دارد. به عبارتی ریگ جن در حاشیه شمالی به کوه گوگردی، در حاشیه شرقی به جاده دامغان ـ جندق و در قسمت شمالی به رودخانه ورگی که از ارتفاعات کوه گوگردی سر چشمه می گیرد منتهی می شود. این رود در جهت شمال غربی ـ جنوب شرقی وارد ریگ جن می شود و کوه ملاهادی در حاشیه جنوبی این ریگزار قرار دارد.  ادامه مطلب ...

نیکبخت واحدی و همسرش در ترکیه (+عکس)


هافبک فصل پیش استقلال که این روزها بدون تیم مانده برای شرکت در همایش بزرگ ترین سرمایه گذاری همراه با همسرش به ترکیه سفر کرده است.

آسیب‌پذیرترین مرورگر سال ۲۰۱۴ کدام محصول است؟


آسیب‌پذیرترین مرورگر سال ۲۰۱۴ کدام محصول است؟
 
آسیب‌پذیر ترین مرورگر سال ۲۰۱۴ کدام محصول است؟بازار مرورگر‌ها، بازاری رقابتی است که سه بازیگر اصلی را در خود جای داده است: فایرفاکس؛ گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر. البته بازیگران بزرگ دیگری همچون Opera و Safari نیز در این میان هستند، ولی بی‌گمان میزان استفاده از این مرورگر‌ها به اندازه موارد پیش‌گفته نیست. اما کدام یک از این سه امن‌ترین و نا‌امن‌ترین مرورگر سال ۲۰۱۴ تا کنون است؟  ادامه مطلب ...

مردم لبنیات پرچرب را تحریم کردند


شهروند نوشت: در هر فعالیت اقتصادی، بحث اعتماد خریداران و مشتریان مهم‌ترین بحث در رونق کسب و کارهاست اما وقتی اعتماد عمومی به کالا یا محصولی خدشه‌دار شود رونق و سود اقتصادی هم تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد. در همین رابطه این روزها بحث تولید شیرهای آلوده به روغن نخل(پالم) همچون سونامی این حوزه تولیدی کشور را درنوردیده و به اعتماد عمومی صدمه‌ای جدی وارد کرده است.

 
موضوع تا حدی پیش رفته که بحث گرانفروشی شیر که تا همین هفته‌های اخیر ادامه داشت به کل فراموش شده و بحث غش در معامله و فریب مصرف‌کنندگان مطرح شده است. چرا که آمیختن شیر و لبنیات پرچرب با روغن (چه مجاز و چه غیرمجاز) بدون اطلاع‌رسانی به مصرف‌کننده انجام شده و افکار مصرف‌کننده که فکر می‌کرده شیر تازه گاو و محصولات لبنی با شیر خالصی را مصرف می‌کرده بر هم ریخته است. زیرا آمیختن مواد دیگر در شیری که تصور می‌شد خالص و با چربی طبیعی است نوعی از مصداق‌های غش در معامله بوده و حالا بر بازار تولید و عرضه این محصولات تأثیر گذاشته است. حالا بحث شیر به افکار درهم‌ریخته خانواده‌ها محدود نیست و از تاکسی و مراکز عمومی گرفته تا شبکه‌های اجتماعی بحث روز این تخلف تولیدی در کشور است که همچون یک رسوایی مطرح شده است.  ادامه مطلب ...

عکس: زورآزمایی عجیب مرد چینی


در شهر هایکو استان هاینان واقع در جنوب چین یک شهروند چینی به نام وانگ چنتای با دماغ خود یک خودرو را به مسافت 10 متر کشید.


 
ادامه مطلب ...

هدیه به همسر، هویت جلاد داعش را افشا کرد

هدیه به همسر، هویت جلاد داعش را افشا کرد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از روزنامه «ال پاییس» چاپ اسپانیا، «محمد حمدوش» 28 ساله هم اکنون با نام «کوکیتو» شهرت یافته است و فرمانده اسپانیایی هایی است که به داعش، پیوسته اند.  ادامه مطلب ...

نمایشی از ماشین‌ گران‌قیمت عرب ها در لندن (+عکس)


میلیاردرهای عرب هر تابستان برای فرار از گرمای کشورشان به لندن می‌آیند و البته اتومبیل‌های گران قیمت خود را با هواپیما به همراه می‌آورند.



  ادامه مطلب ...

خلاقیت در خط‌ کشی عابر پیاده + تصاویر


باشگاه خبرنگاران: هنرمندان ایده محور در جلب توجه مخاطبین خود در بسیاری عرصه‌ها هنر خود را به نمایش می‌گذارند.

در این تصاویر خیابان‌هایی را می‌بینیم که برای افزایش توجه عابرین به خط‌کشی ‌عابر پیاده  و همچنین به نمایش گذاشتن ایده‌ هنرمند طرح‌هایی خلاقانه‌ در خیابان‌ها کشیده ‌شده‌ است.

  ادامه مطلب ...

کشف آدم فضایی در ماه! + تصاویر


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از صدای روسیه، شمار بازدید کنندگان این ویدئو پس از بارگذاری در سایت یوتیوب، در کمتر از دو هفته از مرز 800 هزار نفر گذشته است.


 
ادامه مطلب ...