همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

اشک والیبالیست‌ها در مراسم تشییع پیکر مربی‌شان +تصاویر


مراسم تشییع مرحوم حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال صبح امروز یکشنبه در خانه والیبال تهران برگزار شد.

  •  
ادامه مطلب ...

عکسهایی باور نکردنی از کمد لباس یک خواننده!


عکسهای بسیار جالب از کمد لباس شکیرا را ببینید!

 عکسهایی باور نکردنی از کمد لباس شکیرا!  
ادامه مطلب ...

رهبران سیاسی جهان کدام سریال‌های تلویزیونی را می‌بینند؟


به گزارش گاردین، همگی به عصر طلایی تلویزیون درود بفرستید، جایی که سریال‌های فوق پیچیده و زیبا مانند «سوپرانوها» و «وایر» به عنوان شاهکارهای تلویزیون شناخته می‌شوند و تکثیر سیستم‌های دی‌وی‌آر و پخش مستقیم باعث شده‌اند که مردم بتوانند هر وقت که می‌خواهند هر چیزی را ببینند. تلویزیون به یک لحظه خردمندانه بی‌سابقه رسیده است که حتی رییس‌جمهورها، نخست‌وزیرها و پادشاهان هم اقرار می‌کنند که آن را تماشا می‌کنند.

 
اعلام سریال تلویزیونی مورد علاقه می‌تواند تصمیمی شدیدا خصوصی باشد که هم از نظر سیاسی و هم از نظر فرهنگی پیامدهای خود را دارد و حتی نام بردن از آن‌ها  چندان با هدف جهانی صورت نمی گیرد. پاسخ شماری از رهبران جهان به این سوال خواندنی است. شما ترجیح می‌دهید کنار کدامشان با یک بسته پاپکورن به تماشای تلویزیون بنشینید؟  
ادامه مطلب ...

ده ها هزار دختر عاشق این مرد هستند!


"شاه امسواتی سوم” پادشاه سوازیلند احتمالا یکی از خوشبخت ترین مردان جهان است چرا که دهها هزار دختر این کشور حاضرند همسر وی شوند.

 
او ازدواج کردن هر چهار سال یکبار را یکی از وظایف خود می‌داند و در مراسمی که "رید دنس” نام دارد ، دختران هیجده ساله تلاش می کنند تا نظر پادشاه این کشور را برای تعیین همسر جدید جلب کنند.

 
این پادشاه خودکامه و ۴۵ ساله که از دهه ۸۰ میلادی ززمام حکومتی در کشورش را در دست دارد ، تاکنون اقدامات بسیار جاه طلبانه ای همچون خرید یک جت شخصی با یک چهارم بودجه سالانه کشورش و ساخت یک قصر مجلل برای همسرانش باز هم با بودجه دولتی صورت داده  و این موضوع در حالی رخ می دهد که مردم این کشور به دلیل برخورد با خشکسالی در فقر شدیدی به سر می برند و حتی مقامات سازمان ملل نیز به این خودکامگی این دیکتاتور چندان توجهی نمی کنند.

  
ادامه مطلب ...

دختر «جشمید هاشم‌ پور» مجری شد +عکس


پخش زنده برنامه تلویزیونی «با اجازه» با محوریت موضوعات حقوقی و اجتماعی از دیروز (11 مرداد ماه) در شبکه سه آغاز شد.

 
مجریان این برنامه حسین کلهر که تاکنون در برنامه «رادیوهفت»، «صبحی دیگر» و «جمع ما» فعالیت داشته و مریم هاشم‌پور که کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل بوده و دختر جمشید هاشم‌پور بازیگر باتجربه سینماست، هستند.

اجاره‌بهای منزل کارلوس کی‌روش چقدر است؟


hamidreza dastjerdi-14-26.jpgمدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با رد برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره اجاره‌بهای منزل کی‌روش توضیحاتی را ارائه داد.

امیرحسین حسینی در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: به تازگی از طریق برخی رسانه‌ها اعلام شد که اجاره‌بهای منزل کارلوس کی‌روش سالیانه حدود 800 میلیون تومان است در حالی که این رقم به هیچ‌وجه صحت ندارد.

وی همچنین گفت: کرایه منزل کی‌روش در سه سال و نیم اخیر که او در ایران بود متغیر بوده و در بیشترین حالت ماهیانه 6 میلیون تومان و در سال حدود 72 میلیون تومان بوده است اما این رسانه‌ها رقم 10 برابری را برای این مورد اعلام کرده‌اند. بار دیگر تأکید می‌کنم که اخبار منتشر شده درباره اجاره‌بهای منزل کی‌روش صحت ندارد و مدارک مربوط به این مسأله در فدراسیون موجود است.