همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

محیط زیست: ذرات معلق ریه مردم تهران را نشانه گرفته‌اند


رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه ذرات معلق ریه مردم تهران را نشانه گرفته‌اند، گفت: در حال حاضر ذرات کمتر از دو و نیم میکرون در هوای تهران معلق هستند و از طریق استنشاق وارد نای ‌شده و باعث ابتلا به انواع سرطان می‌‌شوند.

به گزارش تسنیم، محمد حقانی با استناد به اظهارات اخیر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص افزایش ریزگردهای تهران به دلیل بهره‌برداری از معادن اطراف این کلانشهر، گفت: منشاء ریزگردهایی که مدت‌هاست هوای تهران را تهدید می‌کنند، به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند که یکی ریزگردهایی است که از اطراف تهران وارد شهرمان می‌شوند و دیگری ریزگردهایی هستند که از کشورهای همسایه وارد کشورمان و تهران می‌شوند.  ادامه مطلب ...

حماس چند موشک دارد؟


حماس چند موشک دارد؟ این پرسشی است که خبرنگار سی ان ان در جستجوی پاسخ آن از ارتش اسرائیل بر آمده است.

شفقنا به نقل از سی.ان.ان افزود: سخنگوی ارتش اسرائیل گفته است تخمین می زند حماس تا قبل از درگیری‌های اخیر غزه حدود ده هزار راکت و موشک با بردهای مختلف در اختیار داشته است و در این مدت حدود 2600 عدد از این موشک‌ها را شلیک کرده است.

این سخنگوی ارتش اسرائیل همچنین به خبرنگار سی ان ان گفته است که حدود 3000 موشک نیز توسط اسرائیل منهدم شده است و لذا تنها 40 درصد از توان موشکی حماس باقی ماتده است.  ادامه مطلب ...

جذابترین زن والیبالیست آسیا! +عکس


یکی از زنان والیبالیست تیم قزاقستان به نام سابینا التینبکوا که تیم خود را در بازیهای تایوان همراهی می کند، مظهر زیبایی ورزش شده است.

بسیاری تلاش می کنند تا حتما در بازیهای این تیم حضور یافته و از زیبایی خدادادی وی بهره ببرند. 

وی 17 سال دارد و با شماره بیست بازی می کند. در مدت سه روز صفحه این زن ورزشکار در شبکه اجتماعی اینسترگام توسط بیش از 150 هزار نفر دیده شده است. 

 
جذابترین زن والیبالیست آسیا!+عکس

جذابترین زن والیبالیست آسیا!+عکس