همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

خبر شوکه‌کننده برای والیبال؛ حسین معدنی درگذشت


حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال ایران درگذشت

حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال ایران که در لیگ جهانی امسال در کنار کواچ روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشست و سرمربی سابق این تیم، صبح امروز به دیار باقی شتافت و جامعه ورزشی ایران را در شوکی بزرگ فرو برد. معدنی که از سرطان رنج می‌برد، پس از اینکه چند هفته پیش در بیمارستان بستری شد، صبح امروز جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.   ادامه مطلب ...

موثرترین داروی ضد چین و چروک


براساس مطالعه‌ای در کانادا فعالیت فیزیکی به مدت سه ساعت در هفته به طور قابل توجهی پوست را جوان می‌کند و روند پیری پوست را کاهش می دهد.

 اگر به دنبال یک داروی ضد چین و چروک هستید باید بدانید اولین و بهترین دارو برای این منظور ورزش است.

در واقع براساس مطالعه‌ای در کانادا فعالیت فیزیکی به مدت سه ساعت در هفته به طور قابل توجهی پوست را جوان می‌کند.

ورزش پیری پوست را کند می‌کند

در 6 آوریل گذشته در نشست سالانه در کانادا 23 هیئت طب ورزشی آمریکایی براساس تحقیقات انجام شده و نتایج بدست آمده گفته شد؛ فعالیت فیزیکی به مدت سه ساعت در هفته به طور قابل توجهی پوست را جوان می‌سازد و روند پیری پوست را کند می‌کند.  ادامه مطلب ...

بدشانس ترین عروس و داماد جهان+تصاویر


هزاران نفر از مردم شیکاگو در اعتراض به این نشست و عملکرد ناتو به خیابانها ریخته بودند و این درحالی بود که یک زوج جوان همزمان با تظاهرات آنان در حال برگزاری مراسم عروسی خود بودند.
ادامه مطلب ...

ششمین ازدواج مرد 110 ساله ایرانی +عکس

 "احمد محمد عیسی" تاکنون پنج بار ازدواج کرد و اکنون برای ازدواج ششم خود اعلام آمادگی کرد.
ششمین ازدواج مرد 110 ساله ایرانی +عکس


وی بعد از گرفتن قول ازدواج ازیک پیر زن ۸۲ ساله رسما آمادگی خود را اعلام کرد.

این پیرمرد ۱۱۰ ساله که قلب جوانی دارد،۲۰ نوه دارد و ۴۰ نبیره دارد.

گفتنی است که همه اعضای خانواده "محمد عیسی” با ششمین ازدواج وی موافق هستند.

گاز بدبویی که بدن را شیمی درمانی می‌کند!


به گزارش شبکه خبر، بدن انسان برای مقابله با بیماری ها دارای راهکارهای فوق‌العاده و منحصر به فردی است که یکی از آنها گازهای تولید شده توسط دستگاه گوارش است.

کارشناسان معتقدند
بررسی‌ها نشان می‌دهند بر اساس پژوهش‌ها، ترکیب گاز معده که "سولفید هیدروژن" است می‌تواند سبب عملکرد بهتر باکتری های مفید در روده‌ها و افزایش سوخت و ساز بدن شود.

سم تولید شده از ترکیب سولفید هیدروژن همچنین می‌تواند نوعی حالت محافظتی از سلول ها در مقابل ابتلا به سرطان ایجاد کند.

پژوهش‌های دانشجویان دانشگاه اکستر نشان می دهد که ترشح این گاز در بدن می‌تواند سبب تنظیم انرژی در سلول های رگ‌های خونی، تنظیم التهابات بدن، رفع نارسایی قلبی، سکته مغزی، دیابت، ورم مفاصل، زوال عقل و پیری زودرس شود.

پژوهشگران حتی در نظر دارند در آینده با استفاده از این ترکیب گازی نسل جدیدی از داروهای شیمی درمانی را تولید کنند که بدون آسیب وارد آوردن به اعضای بدن بتوانند سلول های سرطانی را نابود کند.

نوشیدن آب خیلی سرد عامل چرب شدن کبد


عضو هیئت مدیره انجمن طب سنتی ایران هشدار داد: مصرف آب خیلی سرد( همراه با یخ زیاد)، منجر به ضعیف شدن تدریجی کبد و در نهایت بروز کبد چرب می شود.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر مامک هاشمی ضمن اعلام این خبر گفت: در واقع از زمانی که یخچال های فریزر و استفاده از یخ افزایش یافت به همان میزان نیز ابتلا به کبد چرب هم بیشتر شد.

وی در خصوص دیگر مضرات آب خیلی سرد همراه با یخ زیاد گفت: مصرف آب خیلی سرد منجر به ناباروری و ضعف قوای جنسی می شود و بر اعصاب و روان نیز تأثیرات بدی می گذارد.

متخصص طب سنتی با اشاره به این که آب باید به اندازه عطش نوشیده شود نه بیشتر گفت: برخی افراد که خود را مجبور به خوردن آب زیاد می کنند دچار ضعف در معده و دیگر اعضای بدن می شوند.

وی توصیه کرد: آب نباید ناشتا نوشیده شود زیرا بر خلاف تصور عموم، مضرات آن بیشتر از مزایای آن نیز می باشد.

هاشمی گفت: شب ها نباید آب به صورت ایستاده میل شود و در صورت تشنگی و بیدار شدن از خواب نیز به علت سردی بدن برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه گوارش نباید حجم زیادی آب نوشید.