همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پیش بینی خودکشی با استفاده از آزمایش خون


محققان با اعلام کشف یک ژن جدید که با خطر خودکشی ارتباط دارد افزودند: این کشف می تواند به ابداع یک آزمایش خون جدید که خطر ارتکاب شخص به خودکشی را پیش بینی می کند، منجر شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه لایو ساینس، محققان در مطالعه موردی که در مجله «روانپزشکی» منتشر شد، ژن های نمونه های بافت مغز افرادی را که بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده بودند اسکن کردند و آنها را با نمونه های بافت مغز افرادی که به دلایل دیگر مرده بودند،مقایسه کردند.  ادامه مطلب ...

خودروهای طبقه متوسط جامعه کدامند؟


طبقه متوسط ایرانی به طور معمول مشتری خرید خودروهای با سطح قیمتی بین 20 تا 40 میلیون تومان است.

براساس بررسی‌های صورت گرفته 58.2 بازار خودروی ایران در اختیار خودروهای در سطح قیمتی بین 20 تا 40 میلیون تومان است.

در این میان کارشناسان معتقدند که طبقه متوسط اصلی‌ترین خریداران خودرو در کشور هستند و این قشر بیشترین مشتریان خرید خودروهایی با سطح قیمتی 20 تا 40 میلیون تومان را به خود اختصاص می‌دهد.  ادامه مطلب ...

مردی در اهواز چهار عضو خانواده خود را کشت


یک مرد اهوازی روز چهارشنبه در یک اقدام جنون آمیز چهار عضو خانواده خود را به قتل رساند و چهار نفر دیگر را زخمی کرد.

یک منبع مطلع روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این فرد در منطقه صادقیه اهواز با استفاده از سلاح سرد و با انگیزه اختلاف خانوادگی، پدر، خواهر و دو فرزند پنج ماهه و پنج ساله خود را به قتل رساند.

وی گفت: این فرد مادر، همسر، خواهر و شوهر خواهر خود را نیز زخمی کرد که حال دو تن از این افراد وخیم گزارش شده است.

دو نفر از این زخمیها در بیمارستان علی ابن ابیطالب اهواز و دو تن دیگر در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز تحت مداوا قرار گرفته اند.

بر پایه این خبر، متهم بلافاصله توسط مأموران انتظامی دستگیر شد که تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

اسرائیل: حماس در زیر غزه یک شهر ساخته است!


سازمان امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شاباک) اعلام کرد: شاخه نظامی جنبش حماس از طریق یک شهر زیرزمینی با ارتش اسرائیل در حال جنگ است و یگانهایی در اختیار دارد که در سطح بسیار عالی آموزش دیده‌اند.

 روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: « سازمانهای امنیتی اسرائیلی معتقدند جنبش حماس به دنبال به اسارت در آوردن یک نظامی اسرائیلی یا به دست آوردن جسد یک نظامی اسرائیلی است تا در آینده درباره تبادل اسیران گفتگو کند.»

بر اساس تحقیقاتی که شاباک انجام داده است، حماس برای این نبرد به خوبی آماده شده بود و یک « شهر زیرزمینی » را که در زیر غزه ایجاد کرده مجهز کرده و یگانهای ویژه ای تشکیل داده است که در سطوح عالی و در خارج از نوار غزه آموزش دیده اند.  ادامه مطلب ...

آیا حبیب حق دفاع از مردم غزه را ندارد؟ + متن ترانه


جبیب محبیان خواننده قدیمی پاپ نیز که در هفته‌های اخیر به دلیل برخی رویدادها به صدر اخبار رسانه‌ها بازگشته، برای مردم غزه موسیقی متفاوت به سبک آثارش ساخت. کار ساخت ملودی و تنظیم قطعه «الله اکبر» را حبیب انجام داده و متن این قطعه نیز با نگاهی به شعر معروف «اتو رنه کاستیلو» نوشته شده است. حبیب در یادداشت کوتاهی که در کنار این قطعه منتشر کرده، یادآور شده است که «الله اکبر» بیست سال پیش و در آمریکا تولید و ضبط شده است.

تک قطعه «الله اکبر» با صدای «حبیب محبیان»، خواننده قدیمی پاپ منتشر شد تا شاهد معدود نوشتارهایی در مخالف با انتشار این آهنگ و اعلام حمایت این خواننده از مردم مظلوم غزه بودیم تا این پرسش پیش آید که آیا می‌توان دفاع از مظلوم را نیز حق گروهی دانست یا باید در چنین فضایی از همه ظرفیت موجود در هر رده‌ای برای نجات جان کودکان غزه بهره گرفت؟ 
ادامه مطلب ...

رونمایی از مسؤول پارازیت ها در کشور!


خدا را شکر؛ سرانجام مسؤول امواج موسوم به "پارازیت" در کشور پیدا شد. ایرانیان سال هاست که با مشکلی به نام پارازیت مواجهند و همواره از این موضوع ابراز نگرانی می کنند، نه فقط بدین دلیل که در میان برنامه محبوب شان ، ناگهان به جای تصویر، خطوط کج و معوج بر صفحات تلویزیونی شان می بینند که فراتر از آن ، به دلیل احتمالی است که درباره خطر این امواج برای سلامتی مردم و مخصوصاً کودکان وجود دارد. 

تا کنون اما هیچ کس مسؤولیت این پارازیت ها را بر عهده نگرفته است. گو این که اساساً در این کشور چیزی به نام پارازیت وجود ندارد و مسوولان ایرانی همانقدر که درباره حادثه چرنوبیل مسؤولیت قبول می کنند در این باره هم پاسخگو هستند!
 
اینک اما یک نفر پا پیش گذاشته است: معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی.   ادامه مطلب ...

خانه‌شگفت‌انگیزفوتبالیست‌معروف +تصاویر


کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان است.

این نابغه پرتغالی که هم اکنون در رئال بازی می کند دو خانه بسیار گران قیمت و مجلل در این شهر دارد. نماهای شگفت انگیز خانه رونالدو چشم ها را خیره می کند. یکی از خانه های مجلل او در مادرید 12 میلیون یورو ارزش دارد. خانه دیگر او نیز با هزینه ای معادل 14 میلیون یورو ساخته شده است. رونالدو که هنوز با نامزدش ایرینا شایک ازدواج نکرده در یکی از این خانه های مجلل به همراه پسر، مادر و خواهرش زندگی می کند.

در زیر نماهایی از خانه های گران قیمت او را می بینید:





معشوقه خلیفه داعش! +عکس

روزنامه “النهار” مصر عکس خانمی به نام “سجی الحفافه” معشوقه ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش را منتشر کرد که حکایت از انحراف اخلاقی وی دارد.

آب‌خوری های نژاد پرستانه !/تصاویر


روزی که در آمریکا آبخوری سفید پوستان و رنگین پوستان جدا بود.یادآور می شود از حدود ۶۰ سال پیش جداسازی بر اساس نژاد در آمریکا لغو و غیر قانونی اعلام شد.


 
ادامه مطلب ...

خودروی محبوب اروپا در راه ایران/عکس


شرکت توسعه بین‌المللی لوتوس توانسته برای سه پیشرانه فیات 500 مجوز واردات بگیرد. اولین پیشرانه 2 سیلندری به حجم 875 سی‌سی است که می‌تواند حداکثر 83 اسب‌بخار در 5500 دور در دقیقه و 145 نیوتن‌متر در 2000 دور در دقیقه را تولید کند. اگر شما هم از تولید چنین قدرتی از یک موتور 2 سیلندری تعجب کرده‌اید باید گفت که این پیشرانه مجهز به سیستم TwinAir توربو است.

 
ادامه مطلب ...