همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پول فوتبال در جیب تلویزیون/ چرا فوتبالی‌ها نمی‌توانند حقشان را بگیرند؟


 
سالهاست مسئولان فوتبال به دنبال گرفتن حق پخش واقعی تلویزیونی مسابقات فوتبال هستند اما هرچه بیشتر تلاش می‌کنند کمتر به نتیجه می‌رسند و این صداوسیماست که پول حاصله از پخش مسابقات فوتبال را به جیب می‌زند. ظاهرا هیچ مسئولی هم پیگیر این موضوع نیست و فوتبالی‌ها نمی‌توانند حق خودشان را بگیرند! 
ادامه مطلب ...

تخفیف خرید مشروب به مناسبت عید فطر! /عکس


به تازگی یک کمپانی مشروب فروشی در دوحه قطر تخفیف ویژه ای به مناسبت عید فطر مسلمانان برای مشتریان خود قائل شده است. در تبلیغات این محصول آمده است که با خرید دو شیشه مشروب یک شیشه دیگر به رایگان دریافت کنید.


این اتفاق عجیب بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است.

مقایسه رویای ایران و ترکیه در سال 2020


یک اقتصاددان گفت: ترکیه اعلام کرده تا سال 2020 می‌خواهد تولید ناخالص داخلی خود را به 2 تریلیون دلار برساند و ایران با توجه به تولید ناخالص 700 میلیارد دلاری کنونی فاصله زیادی با ترکیه پیدا خواهد کرد.

 
بهمن آرمان اظهار کرد: در حال حاضر نسبت سرمایه‌گذاری در تولید ناخالص داخلی کشور ایران حدود 20 درصد است در حالی که در ترکیه 27 درصد و در کشورهای صنعتی بین 30 تا 33 درصد است.

 
وی افزود: در حال حاضر سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی 12 درصد، سرمایه‌گذاری به تولید ناخالص داخلی در خوش‌بینانه‌ترین شرایط 20 درصد و متوسط تولید نفت 3 میلیون بشکه در روز است که این شرایط نمی‌تواند کشور ما را به اهداف افق 1404 برساند.  ادامه مطلب ...

مشروح برنامه راز بدون سانسور!/60% مسولان در منطقه یک تهران زندگی میکنند!


مشروح برنامه راز بدون سانسور!/60% مسولان در منطقه یک تهران زندگی میکنند!
 

برنامه تلویزیونی راز در مورد مسکن برگزار شد، در این برنامه نادر طالب‌زاده مسکن را یکی از مسائل اساسی انقلاب اسلامی دانست که حضرت امام به آن پرداختند و از اهمیت آن در آرمان‌های انقلاب گفت.

در ابتدا افشین پروین پور، کارشناس اقتصاد مسکن در ابتدا تعدادی سوال مطرح کرد.  ادامه مطلب ...

نوه های رهبری در مراسم روز قدس (عکس)


سید مجتبی خامنه‌ای پسر رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه فرزندانش در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.

اشغال تونل حماس توسط اسرائیل +عکس


ارتش صهیونیستی روز گذشته پس از ۱۸ روز خونریزی بالاخره توانست یکی از تونل‌های حماس را اشغال کند.

 
ادامه مطلب ...

ثروت اعجاب انگیز منتقد مشهور سرمایه داری! +عکس


ثروت اعجاب انگیز منتقد مشهور سرمایه داری! +عکس
 
تنها یکی از املاک مایکل مور، که یکی از مشهورترین منتقدان نظام سرمایه داری است، دو میلیون دلار قیمت دارد.

 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ماجرای جدا شدن مایکل مور از همسرش باعث شده که میزان ثروت این مستندساز آمریکایی مشخص شود و حقیقت این است که آقای مور که یکی از منتقدان مشهور نظام سرمایه داری آمریکا محسوب می شود و در ماجرای جنبش اشغال وال استریت نیز یکی از حامیان معترضان بود خود به یک درصد ثروتمند جامعه تعلق دارد، یعنی همان گروهی که سبک زندگی آن ها همواره با انتقاد آقای مور همراه شده است.  ادامه مطلب ...

افشاگریهای خزانه‌دار اتاق بازرگانی ایران از نحوه پاسکاری ضراب و زنجانی در دوران تحریم ها


افشاگریهای خزانه‌دار اتاق بازرگانی ایران از نحوه پاسکاری ضراب و زنجانی در دوران تحریم ها
 
  در بین این واسطه ها دو نام بیشتر از سایرین مطرح و شنیده شده است. بابک زنجانی و رضا ضراب. اولی که در سالهای اخیر در هر پروژه اقتصادی که تصور کنید از صادرات سالامبور گرفته تا تاسیس شرکت هواپیمایی حضور داشته و دیگری در ایران کمتر شناخته شده و در ترکیه یک تاجر شناخته شده بوده است.
 
روزنامه تودی زمان چاپ ترکیه در تحلیل خود می‌نویسد: برخلاف رسانه‌ها و افکار عمومی در ایران، سیاستمداران ایرانی نسبت به روابط بابک زنجانی با ترکیه و همچنین روابط رضا ضراب با ایران بسیار محتاط هستند و اصلی‌ ترین دلیل این مساله این است که نمی‌خواهند این امر روی روابط بین دو کشور تاثیر منفی بگذارد. حتی افرادی که پرونده زنجانی را فرصتی برای پاکسازی فساد از چند سال اخیر اقتصاد ایران می‌دانند، سکوت معنادار و عمیقی را درباره ضراب دارند. 
ادامه مطلب ...

ناسا فاش کرد: زمین در سال 2012 از فاجعه گریخت!

 

جرقه خورشیدی یا فوران تاج خورشیدی (CME)‌ که در 23 ژوئیه 2012 (اول مرداد 91) بوقوع پیوست، می‌توانست زمین را با یک فاجعه عظیم مواجه سازد.

 به گفته محققان ناسا، زمین بسیار خوش‌شانس بود که از پرقدرت‌ترین توفان خورشیدی 150 سال اخیر جان سالم بدر برد و اگر این اتفاق یک هفته زودتر روی داده بود - درحالیکه جهت فوران خورشیدی کاملا رو به زمین بود - سیاره زمین با یک فاجعه عظیم مواجه می‌شد.

 درصورتیکه جهت فوران تاج خورشیدی (CME) مستقیما رو به زمین بود، قدرت این فوران عظیم زمین را در تاریکی مطلق فرو می‌برد.

 قطع کامل شبکه ارتباطی و مخابراتی، سیستم موقعیت‌یاب جهانی (GPS) و شبکه برق در نقاط مختلف جهان به همراه قطع دسترسی به شبکه آب بدلیل از کارافتادن پمپ‌های برقی از جمله مشکلاتی بود که می توانست ساکنان زمین را تهدید کند.  ادامه مطلب ...

این مرد مرموز که اسرائیلی ها او را "سر افعی" می نامند! +عکس


این مرد مرموز که اسرائیلی ها او را
 
الشرق الاوسط در گزارشی به بررسی شخصیت محمد الضیف فرمانده گردان های عز الدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس پرداخت.

 
به گزارش انتخاب ؛ روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی با عنوان «فرمانده گردان های القسام، مرموزترین مردی که فلسطینی ها او را وزیر دفاع و اسرائیلی ها او را سر افعی می نامند» به قلم کفاح زبون نوشت در ژانویه سال 2011 مادر محمد الضیف «ابو خالد» فرمانده کل گردان های القسام مرموزترین فرد در میان فلسطینیان از دنیا رفت. همه فرماندهان و رهبران حماس در تشییع جنازه اش حضور یافتند جز خود ابو خالد که معلوم نبود حضور دارد یا خیر؟  ادامه مطلب ...

چه کسی دونده را به جای فوتبالیست به تیم پیکان قالب کرد؟


چه کسی دونده را به جای فوتبالیست به تیم پیکان قالب کرد؟
 
علی علیلو در تبریز به رانت در حوزه خودروسازی اشاره کرد و گفت: برای نمونه در این مورد به قرارداد با بازیکنی از مقدونیه می‌توان اشاره کرد در این قرارداد بازیکن مقدونیه‌ای توسط دلال جوانی که از بستگان یکی از اهالی فوتبال کشور است با باشگاه پیکان قرارداد می‌بندد.
 
او گفت: ارزش این قرارداد 180 هزار دلار بوده و با شخصی به نام الکساندر بایوفکسی بسته می‌شود. 
ادامه مطلب ...