همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

متقلب بزرگ جام جهانی که بود؟


در رقابت‌های جام جهانی 2014 تعدادی از بازیکنان به تعارض پرداخته تا بتوانند برای تیم خود ضربه آزاد، پنالتی و یا حتی کارت زرد و قرمز برای بازیکن حریف از داور بگیرند.
 
عنوان نخست متقلبان جام به آرین روبن مهاجم تیم ملی هلند رسید که در بازی مقابل مکزیک در مرحله یک هشتم پایانی بارها داور را فریب داد.  

البته روبن پس از بازی بابت تعارض‌های متعدد خود معذرت‌خواهی کرد. این بازی در نهایت با حساب 2 بر یک به سود هلند تمام شده و مکزیک حذف شد.

دیگر متقلبان جام عبارتند از:  
1)    جورجیوس سامارس ملی پوش تیم یونان در بازی مقابل کلیسا  
2)    مارسلو ملی پوش تیم برزیل در بازی مقابل کلمبیا  
3)    توماس مولر ملی پوش تیم آلمان در بازی مقابل پرتقال  
4)    فرد ملی پوش تیم برزیل در بازی مقابل کرواسی

حمله عنکبوت‌ها به نظامیان آمریکایی در افغانستان +(عکس)


گزارش‌ها نشان می‌دهد نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان با یک دشمن ناشناخته مواجه شده‌اند.

 
دشمن ناشناخته نیروهای آمریکایی یک گروه شبه‌نظامی یا طالبان نیست بلکه عنکبوتی موسوم به کیمل اسپایدر هستند. نیروهای خارجی مستقر در افغانستان عنوان می‌کنند اندازه این عنکبوت‌ها 15 سانتیمتر است. 
ادامه مطلب ...

با این وب‌سایت فوق‌العاده می‌توانید شش زبان خارجی یاد بگیرید!


با این وب‌سایت فوق‌العاده می‌توانید شش زبان خارجی یاد بگیرید!
 
تحول در دنیای فن‌آوری، تنها محدود به ابزار‌ها و سخت‌افزارهایی که هر روزه در خصوص آن‌ها می‌خوانیم و می‌شنویم، نمی‌شود. این تحول و توسعه راه خود را تقریبا در همه ابعاد زندگی بشری از اجتماع و اقتصاد و فرهنگ باز کرده ‌و یکی از بارز‌ترین نمود‌های خود را در ایجاد تحول در سیستم‌ها و روش‌های آموزشی نشان می‌دهد. اکنون ابزارهای آموزشی به ویژه در آموزش زبان‌های خارجی به کمک فن‌آوری به شدت متحول شده‌اند. 
ادامه مطلب ...

فرود خطرناک هواپیماها در ساحل (+تصاویر)


توریست هایی که از این ساحل بازدید می کنند به جای عکس گرفتن از طلوع و غروب خورشید، از هواپیماهایی عکس می گیرند که تنها با فاصله ی چند متر از سطح ساحل پرواز می کنند.

 
این ساحل در نزدیکی فرودگاه بین المللی شاهزاده جولیانا قرار دارد. به دلیل این که این فرودگاه از باند نسبتا کوتاهی برخوردار است، هواپیما ها برای فرود موفقیت آمیز مجبورند قبل ار ورود به فرودگاه ارتفاع خود را بسیار کم کنند.

  
ادامه مطلب ...

آخرین عکس از هواپیمای مالزی پیش از پرواز


"کُر پَن" مسافر هلندی پرواز ام اچ 17 هواپیمایی مالزی در لحظه سوار شدن به هواپیمای بوئینگ 777، عکسی از آن در صفحه شخصی اش در فیس بوک گذاشت و نوشت: «اگر ناپدید شدیم، هواپیما این شکلی بود!» اشاره‌ای طنزآمیز به ماجرای هواپیمای مالزی و 239 مسافرش در هشت مارس 2014 که ظاهرا در انتهای اقیانوس هند ناپدید شد.

هواپیمای مالزی با ۲۹۵ سرنشین پودر شد +تصاویر


هدف گیری مرگبار بوئینگ ۷۷۷ در اوکراینیک فروند هواپیمای مسافربری مالزیایی با ۲۹۵ سرنشین، روز پنجشنبه، در خاک اوکراین و در مرز با روسیه سقوط کرده است.

 
«بوئینگ ۷۷۷» از آمستردام هلند برخاسته و مقصد آن کوالالامپور مالزی بوده است.

 
این هواپیما مسافربری در ارتفاع ۱۰ کیلومتری از سطح زمین هدف گرفته شده و در منطقه «شاختارسک» سقوط کرده است.  ادامه مطلب ...

۶ دروغ در رژیم‌های لاغری!


دنیای رژیم‌های تغذیه، پر است از شایعاتی که باور کردن‌شان می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به بدن شما بزند.

پیش از عادات غذایی‌تان با شایع‌ترین اشتباه‌های رژیم گرفتن آشنا شوید و با کمک توصیه‌های ما، راه سالم‌تری را برای کاهش وزن‌تان انتخاب کنید.

دروغ شماره 1

    بعد از ساعت 7 شام یا هیچ‌چیز دیگری نخورید!


برای دست برداشتن از خوردن، زمان مشخصی وجود ندارد. آدم‌‌ها در ساعات متفاوتی از خواب بیدار می‌شوند و هر کدام زمان متفاوتی را برای خوابیدن انتخاب می‌کنند، پس دلیلی هم ندارد که همه در زمان مشخصی غذا بخورند. در همین کشور خودمان برای بسیاری از افراد ساعت 8 شب، ساعت شام خوردن است درحالی‌که بسیاری دیگر تازه در این ساعت از سر کار بازمی‌گردند.

درست است که محققان می‌گویند هضم غذا برای دستگاه گوارش بعد از ساعت 9 کمی دشوار می‌شود اما سبک زندگی آدم‌ها متفاوت است و نمی‌توان انتظار داشت کسی که ساعت 2 بامداد را برای خوابیدن انتخاب می‌کند، از ساعت 7 دیگر غذایی نخورد.

راه درست: بعضی از متخصصان معتقدند 3 ساعت فاصله میان وعده غذایی و خواب به سلامت دستگاه گوارش و کنترل وزن شما کمک می‌کند.  ادامه مطلب ...

روش عجیب زیبایی خانمها در ژاپن +عکس


روش عجیب زیبایی خانمها در ژاپن +عکس
 
صبحانه آنلاین: حضور حلزون ها در باغ و باغچه شاید آزاردهنده باشد ولی به نظر می رسد وقتی نوبت به فرآیند ضد پیری برسد بیشتر از دشمن می تواند دوست محسوب شود.

 یکی از روش های انقلابی صورت شامل عبور دادن حلزون زنده از صورت است و به خاطر ویژگی های درخشان کنندگی ناشی از مخاط حلزون تبدیل به یکی از روش های جدید زیبایی شده است. 
ادامه مطلب ...