همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همسران خبرساز ستاره های جام جهانی +تصاویر


حضور ستاره های فوتبال به همراه همسرانشان در جام جهانی بسیار خبرساز بود. همسران این فوتبالیست ها همانند هنرپیشه های مطرح مورد توجه رسانه ها قرار گرفتند و تا توانستند خبرسازی کردند.

البته این شرایط مورد انتقاد برخی از مربیان قرار گرفت به گونه ای که برخی از آنها حضور همسران و نامزدهای بازیکنان را در هتل محل اقامت تیم ها ممنوع کردند. اما برخی از همسران و نامزدهای فوتبالیست های حاضر در جام جهانی بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفتند. با هم نگاهی به این همسران خبرساز می اندازیم:

کالین رونی

کالین و وین رونی وقتی یکدیگر را ملاقات کردند که تنها 12 سال داشتند. سال ها بعد این دو با هم ازدواج کردند و کالین با شهرت شوهرش به شهرت رسید. کالین در جام جهانی 2014 برزیل تمام مدت در حال خرید کردن و تفریح بود. وین و کالین دو پسر دارند.

  ادامه مطلب ...

با وزیر خارجه جدید انگلیس آشنا شوید +عکس


با وزیر خارجه جدید انگلیس آشنا شوید +عکس
 
به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، در پی تغییرات گسترده در کابینه انگلیس دیوید کامرون فیلیپ هاموند را به عنوان وزیر خارجه جدید منصوب کرد.

 
هاموند پیش از این وزیر دفاع بود. ویلیام هیگ بامداد امروز خبر برکناری خود را از وزارت خارجه بریتانیا اعلام کرد و قرار است سمت هماهنگ کننده امور کابینه انگلیس در مجلس عوام را عهده دار شود.  ادامه مطلب ...

عجیب ترین خانه‌های دنیا چه شکلی هستند؟ +عکس

بسیاری از خانه‌هایی که مورد توجه مردم قرار گرفتند و بعدها به شهرت رسیدند، معماری‌هایی همگون با طبیعت و در اصطلاح «زیست گرا» داشته‌اند. معماران این خانه‌ها سعی کرده اند خانه‌ای را طراحی کنند که هیچ نمونه مشابهی نداشته باشد. بعضی از این خانه‌ها صاحبانشان را مشهور کرده‌اند و تبدیل به منبع درآمد بزرگی برایشان شده‌اند. با چند نمونه از این خانه‌های عجیب و غریب آشنا شوید.

کاخ فردیناند شوال « کاخ ایده آل» - فرانسه

آقای شوال خالق این اثر هنری یک پستچی معمولی بود. اما بعد از این‌که یکی از دوستانش سنگ حکاکی شده ای به او هدیه داد، فکر ساختن این بنا به سرش زد. شوال کارش را رها کرد و شروع به جمع آوری سنگ و صخره و حکاکی بر روی آنها کرد.


ادامه مطلب ...

تصاویر لو رفته از رضا ضراب و ابرو گوندش در بازگشت از سفر تفریحی


رسانه های ترکیه روز گذشته جدید ترین تصاویر ضراب را با همسر ترک تبارش " ابرو گوندش" در بازگشت از سفر تفریحی دو هفته ای شان به یکی از جزایر حاشیه بدروم منتشر کردند.

 
ضراب و گوندش با قایق تفریحی لوکس خود به این سفر رفته بودند و پس از بازگشت دو مامور حفاظت شان منطقه را کنترل کردند. آنهاهمان طور که در آخرین تصویر نیز قابل مشاهده است پیش از پیاده شدن ضراب و همسرش از کشتی تفریحی، برای چک کردن منطقه از دوربین استفاده کردند.

 
ادامه مطلب ...

درآمد پیامک های برنامه فردوسی پور چقدر بود؟ 4 ؟ 6 یا 8 میلیارد تومان؟


عادل فردوسی پور در آخرین شب از برنامه ویژه جام جهانی که خودش تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت ، آماری از شرکت کنندگان در نظرسنجی برنامه اش ارائه داد که می توان با سه نسبت کمترین ، میانگین و بیشترین ، رقم درآمد صدا و سیما از پیامک های برنامه عادل فردوسی پور را در آورد.   ادامه مطلب ...

دختربچه در مراسم دفنش چشم باز کرد


دختربچه در مراسم دفنش چشم باز کرد
 
دختربچه‌ای که روز جمعه پزشکان مرگش را اعلام کرده بودند فردای همان روز در مراسم دفنش ناگهان به هوش آمد.

به گزارش همشهری، اقوام و دوستانی که در این مراسم شرکت کرده بودند به هوش آمدن دختربچه سه ساله را معجزه دانسته و از آن فیلمبرداری کردند. گفتنی است علت این رویداد هنوز مشخص نشده و پزشکان فیلیپینی مشغول بررسی بیشتر آن هستند.