همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

یادداشت "حبیب" بعد از آزاد شدن‌اش از دادسرا


 حبیب محبیان معروف به حبیب، خواننده ی مشهور ایرانی که چند روز پیش در ماسوله، یکی از شهرهای گیلان بازداشت شده بود، آزاد شد. ناصر عاشوری، نماینده ی فومن و شفت با اعلام این خبر به انصاف نیوز، توضیح داد: فرمانده ی نیروی انتظامی [منطقه] حضوری برای من توضیح داد، نیروی انتظامی به ایشان مشکوک شده بود که مجوز نداشته چون آن را ارائه نداده بوده، و چون از خارج آمده است، برای همین او را یک شب میهمان کرده بودند. به گفته ی عاشوری، حبیب فردای همان روز از سوی دادسرا آزاد شده و رفته است. ماسوله، از شهرهای استان گیلان در شمال ایران، در حوزه ی انتخابیه ی فومن و شفت قرار دارد. حبیب روز سه شنبه ی گذشته در حال ساختن یک ویدیو کلیپ در شهرک تاریخی ماسوله بوده است. عاشوری گفت: دادسرا فردای آن روز تعیین تکلیف کرده بود و گویا با سندی آزاد شد. البته حبیب زندانی نبود و آن شب هم به عنوان میهمان ویژه نگه داشته اند. نماینده ی فومن و شفت در پاسخ به این پرسش که آیا حبیب دوباره باید به دادسرا مراجعه کند، گفت: قاعدتا باید به دادسرا برود و مدارک و مجوز خود را تحویل بدهد، احتمالا مجوز داشته و بدون مجوز نبوده است. 

از سوی دیگر «حبیب محبیان» جزئیات دستگیری و آزادی شدن‌اش را در روزهای گذشته در قالب متنی در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد.  این خواننده ماجرای دستگیری‌اش را در قالب نامه‌ای که مخاطب‌اش را پسرش و البته «همه فرزندان خود در ایران» دانسته، تشریح نموده است: 

ادامه مطلب ...

متوسط هزینه و درآمد ایرانیان اعلام شد/ متوسط درآمد ماهانه؛ 1 میلیون و 703 هزار تومان


 
 
مرکز آمار ایران، متوسط هزینه و درآمد سالانه یک خانوار شهری و روستایی در سال 92 را اعلام کرد که براساس آن، متوسط هزینه ماهانه خانوار شهری حدود یک میلیون و 717 هزار تومان و درآمد خانوار شهری حدود یک میلیون و 703 هزار تومان شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح آمارگیری هزینه و درآمد خانوار با قدمتی 50 ساله از مهمترین طرح های آماری مرکز آمار ایران است. هدف کلی این طرح، برآورد متوسط هزینه‌ها و درآمد یک خانوار شهری و یک خانوار روستایی در سطح کشور و استان ها است. در سال 1392 تعداد خانوارهای آمارگیری شده در این طرح 18678 خانوار نمونه در نقاط شهری و 19228 خانوار نمونه در نقاط روستایی کشور است. 

ادامه مطلب ...

همسر خلیفه داعش! +عکس


همسر خلیفه داعش! +عکس
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رسانه های عربی با انتشار تصویری این زن که «سجی الدلیمی» نام دارد، مدعی شدند که او همسر «أبوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تروریستی – تکفیری «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به "داعش" است.

 
همسر خلیفه داعشاین رسانه های عربی در مطلب خود با عنوان «سجی الدلیمی؛ همسر خلیفه مسلمانان» نوشتند: شاید بسیاری از افراد ندانند که الدلیمی همسر البغدادی است. نام وی چندی پیش در فهرست گروهک تروریستی "جبهة النصرة" برای آزاد شدن به حکومت سوریه ارائه شد. 
ادامه مطلب ...

نکاتی که احتمالاً درباره حق شارژ آپارتمان نمی‌دانید


مصطفی‌قلی خسروی رییس سابق اتحادیه کشوری مشاوران املاک در مورد چگونگی پرداخت حق شارژ آپارتمان‌ها به خبرنگار بازارخبر گفت: به‌موجب قانون تملک آپارتمان‌ها ساکنین موظف به پرداخت هزینه‌های مشترک هستند.

 
رئیس اتحادیه مشاوران املاک ادامه داد: قسمت‌های مشترک مذکور در این قانون عبارت از قسمت‌هایی است از ساختمآن‌که حق استفاده از آن منحصر به یک یا چند آپارتمان یا محل پیشه مخصوص نبوده و به کلیه مالکین به نسبت قسمت اختصاصی آن‌ها تعلق می‌گیرد به‌طورکلی قسمت‌هایی که برای استفاده اختصاصی تشخیص داده نشده است یا در اسناد مالکیت ملک اختصاصی یک یا چند نفر از مالکین تلقی نشده از قسمت‌ها مشترک محسوب می‌شود مگر آن‌که تعلق آن به قسمت معینی بر طبق عرف و عادت محل موردتردید نباشد.  ادامه مطلب ...