همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

جزئیات بازداشت و آزادی "حبیب"


6-893.jpgحبیب محبیان معروف به حبیب که چند روز پیش در حین ضبط یک ویدئو کلیپ در جاده ماسوله واقع در استان گیلان بازداشت شده بود، آزاد شد تا بار دیگر با طرح نام خواننده ایرانی، درباره ادامه فعالیت او در ایران سخن به میان آید و این پرسش پیش آید که چه سرنوشتی در انتظار این طیف خوانندگان است که در چند سال اخیر چراغ خاموش یا اینچنین علنی به کشور بازگشته‌اند؟

به گزارش «تابناک»، انتشار خبری درباره دستگیری حبیب محبیان در روزهای اخیر بدون تایید و تکذیب ماجرا منجر به دامن زدن برخی حواشی شد و حتی برخی این گمانه را مطرح کردند که ممکن است این اتفاق به واسطه عدم استمرار حمایت‌هایی بوده باشد که منجر به بازگشت بدون دردسر این خواننده به ایران شد و در واقع پایان ماجرای تولید آلبوم مجاز چنین خواننده‌هایی در ایران باشد.


ادامه مطلب ...

خبر بازداشت «مرد تنهای شب» صحت دارد؟


6-893.jpg «حبیب محبیان با نام مستعار حبیب، چهارشنبه در جاده ماسوله دستگیر شد.» این خبری است که دهان به دهان می‌چرخد اما هنوز هیچ مقام رسمی آن را تایید یا تکذیب نکرده است.

سایت خبری «دیار میرزا» که یکی از سایت‌های محلی است، منتشر کرد و نوشت: « خواننده معروف لس انجلسی در حین ساخت ویدیو کلیپ دستگیر شد.»

این سایت همچنین خبر داده بود که حبیب به همراه تمامی عوامل ساخت ویدیو کلیپ، توسط نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

خبر دستگیری حبیب در حالی به گوش می‌رسد که این هنرمند کتاب ترانه‌های خود را با عنوان «مرد تنهای شب» همزمان با نمایشگاه کتاب تهران منتشر کرده بود.

حبیب محبیان سه سالی می‌شود که به ایران سفر کرده است و بیشتر در شمال ایران اقامت دارد. درباره انتشار آلبوم او در ایران خبرهایی منتشر شده بود و این هنرمند در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرده بود: «انتشار آلبومم در ایران کاملا جدی است. شاید کمی زمانش طولانی شده باشد اما مذاکرات صورت گرفته و جلسات فراوانی برگزار شده است. مقامات ارشد، موافقت خود را حتی به صورت مکتوب به من اعلام کرده‌اند و از آن لحاظ هیچ مشکلی وجود ندارد. این مدارک همه مستند و موجود است و مشکلی نیست. »

بررسی هزینه های واقعی خانواده طبقه متوسط/ حداقل 600 هزار تومان کسری بودجه ماهیانه

کاملا واضح است که دهک های ضعیف جامعه، بر اثر فشار تورم دارای مشکلات بسیار بیشتری از دهک های مرفه هستند. اما در این میان، طبقه متوسط نیز بر اثر فشار اقتصادی با مسایل گوناگونی روبه ­رو است. برای این که فشار اقتصادی بر خانواده­های طبقه متوسط ملموس شود، می ­توان یک خانواده چهارنفره طبقه متوسط ساکن تهران را در نظر گرفت و مخارج یک ماه آنها را بر اساس الگوهای کاملا واقعی، فهرست کرد. این فهرست از ترکیب مخارج چهار خانواده طبقه متوسط ساکن تهران به دست آمده است.  ادامه مطلب ...

برجی که 30 درجه خم شد! +تصاویر


یک معمار ایتالیایی به نام «پائولو ونتورلا» برای شهر نیویورک برجی شگفت‌انگیز به نام Flex Tower طراحی کرده است که با  30 درجه خمیدگی طراحی شده است.

این یک طراحی غیر معمول است اما یک مشکل واقعی را برطرف می‌کند؛ به دلیل افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ و ساختمان‌های بسیار بلند، این طراحی به منظور کاهش کربن و استفاده از انرژی خورشیدی برای ایجاد گرما در ساختمان‌ها و عبور اشعه خورشید در شهر طراحی شده است.

 
ادامه مطلب ...

زیباترین آبشار زیرزمینی جهان/ تصاویر


آبشار رابی در ایالت تنسی آمریکا، به عنوان زیباترین آبشار زیرزمینی جهان تلقی می‌شود که هرساله افراد بسیاری از سراسر جهان را به سمت خود جلب می‌کند.

 
ادامه مطلب ...

برنامه‌ای که قدرت ذهن را تا 400 برابر افزایش می‌دهد


000-148.jpg گوش دادن به موسیقی در زمان کارهای کسالت‌بار می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد، البته برخی آن را باعث حواس‌پرتی می‌دانند؛ اکنون یک نرم‌افزار جدید مدعی است که می‌تواند گستره توجه فرد را با استفاده از شبکه‌های موسیقی مبتنی بر اعصاب و روان، تا 400 برابر افزایش دهد.

 ایسنا، موسیقی در برنامه Focus@ برای کمک به افراد در دستیابی به تمرکز و جلوگیری از حواس‌پرتی در کنار حفظ اطلاعات در زمان مطالعه، نوشتن و خواندن طراحی شده است.

به گفته سازندگان، نیمی از مردم در زمان کار به موسیقی گوش می‌دهند، اما ممکن است موسیقی اشتباه ر ا انتخاب کرده باشند چرا که آهنگهای دارای متن برای برقراری ارتباط فکری و احساسی با افراد طراحی شده‌اند و می‌توانند حواس آنها را پرت کنند.

برنامه مذکور از شبکه‌های موسیقی تقویت‌کننده توجه برخوردار است که به گفته شرکت سازنده مستقر در سانفرانسیسکو بطور علمی برای تعامل با سیستم لیمبیک مغز طراحی شده‌اند.   ادامه مطلب ...

داروهایی که ریزش مو می‌آورند


هر دارویی که مصرف می‌کنید، فواید و عوارض خاص خود را دارد. عوارض هر دارو لزوما روی همان محلی که دچار بیماری شده نیست. برای مثال بعضی داروها به موها آسیب می‌رسانند و باعث ریزش و تغییر رنگ و بافت موها می‌شوند.

به گزارش جام جم، بیشتر داروهای ضدسرطان که در شیمی‌درمانی استفاده می‌شوند بر سلامت موها تاثیر منفی می‌گذارند. بعضی از این داروها مانند تاکسان‌ها که برای مقابله با سرطان سینه به کار می‌روند، باعث ریزش مو می‌شوند. در این شرایط ریزش مو با شدت و سرعت زیادی رخ می‌دهد و گاهی حتی رویش دوباره مو بسختی صورت می‌گیرد. البته در بیشتر مواقع موها دوباره رشد می‌کنند. داروی بوسولفان که برای درمان بعضی تومورهای مغزی یا تومورهای مخچه در کودکان استفاده می‌شود نیز همین تاثیر را دارد. در یک تا 2 درصد موارد، امکان رویش دوباره موها منتفی است یا این‌که موهای جدید کیفیت پایین و نامناسبی دارند. با این حال، ریزش موی ناشی از بسیاری داروهای شیمی‌درمانی دیگر با اتمام جلسه‌های درمان رفع می‌شود و خوشبختانه اثرات جانبی آن روی موها نیز قابل‌جبران است.

چرا موها هنگام شیمی‌درمانی می‌ریزند

سلول‌های سرطانی بیشتر از سلول‌های دیگر میل به تقسیم و تکثیر شدن دارند. تقسیم سلولی در نواحی‌ای مانند جداره روده و پیاز موها زیاد است. داروهای شیمی‌درمانی روی سلول‌های با سرعت تکثیر بالا اثر بیشتری دارد. این مساله هم باعث وارد شدن آسیب جدی به این سلول‌ها در دوره شیمی‌درمانی می‌شود و ریزش موی سر و البته کل بدن با سرعت بالایی رخ می‌دهد. 
ادامه مطلب ...

«تکفیری‌ها» نفت سوریه را چند می‌فروشند؟


تروریست های گروهک موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) که نام خود را به «دولت اسلامی» تغییر داد، پس از سیطره بر برخی چاههای نفت سوریه حال اقدام به فروش نفت خام کرده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «دام برس» گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) با احاطه به چاههای نفت سوریه در استان دیرالزور، هر بشکه نفت را به قیمت 12 دلار به فروش می‌رساند.

پیش از این، چاههای نفت دیالزور در دست دیگر گروههای تروریستی قرار داشت و آن‌ها هر بشکه نفت را معادل 30 الی 50 دلار می‌فروختند.

به گفته برخی کارشناسان، قبل از بحث درباره قیمت یا هر مسئله فرعی دیگری در این خصوص، سوال اصلی این است که چه کسانی این نفت را می‌خرند. نفتی که سرانجام به کشورهای غربی می رسد، چگونه در داد و ستدی غیر مستقیم با گروهکی مانند داعش، خریداری می‌شود. روسیه چندی پیس از آماده کردن پیش‌نویسی خبر داد که بر اساس آن خرید نفت سوریه از گروه‌های مسلح در سوریه ممنوع شود.  ادامه مطلب ...

گلچینی از خنده دارترین تصاویری که پس از باخت سنگین برزیل منتشر شد



باخت سنگین  7-1 برزیل مقابل آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی، آن هم درشرایطی که خود برزیلی ها میزبان بودند، سیل انتقادات را به سمت طلایی پوشان سرازیر کرده است.

از سوت پایان بازی برزیل و آلمان تاکنون، این باخت سنگین به سوژه طنز سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف تبدیل شده است و کاربران مختلف عکس های خلاقانه و خنده دار خود در مورد این بازی را به اشتراک گذاشته اند.

در ادامه تعدادی از این تصاویر را مشاهده می نمایید:





ادامه مطلب ...