همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

اعترافات رویانیان علیه مقامات دولت سابق؟


جهان‌نیوز در بخش اخبار ویژه خود بدون آنکه مستقیما نام رویانیان را ببرد نوشته است: «مدیرعامل سابق یکی از باشگاه‌های مطرح پایتخت که برای مدتی زندانی شده بود، اخیرا از زندان آزاد شده است.

 
وی در دوران بازداشتش اعترافاتی علیه مقامات بلندپایه دولت سابق داشته و گفته است: من اولین بار بوده که به کارهایی که پول‌هایی با این حجم در آن وجود داشته وارد شده‌ام و پول‌هایی که جابه‌جا شده با دستور آنها بوده است.»

راه‌های رسیدن به موفقیت تا قبل از ۳۰ سالگی!


راه‌های رسیدن به موفقیت تا قبل از ۳۰ سالگی!
 


 

  اگر در دهه ۲۰ زندگی‌تان هستید، این سال‌ها برای اکثر شما فرصتی طلایی برای خودشناسی، ریسک‌های کم‌خطر و البته اشتباه کردن‌های تجربه‌ساز است. البته ممکن است بخواهید این سال‌ها را به شکلی دیگر و روی شغلتان سرمایه‌گذاری کنید.

در این مقاله با تکیه بر نظرات کارشناسان و مربیان سعی شده بایدها و نبایدهایی که می‌توانند روی زندگی شغلی آتی افراد در دوران ۲۰ سالگی موثر باشند استخراج شود. بد نیست که مواردی که در این مطلب هستند را تا قبل از رسیدن به سی سالگی انجام دهید تا در مسیری مستقیم‌تر بتوانید به شرایطی پایدار و باثبات در دهه بعدی زندگی‌تان برسید. 
ادامه مطلب ...

پارچه نوشته ای در سالن والیبال در لهستان+عکس


پارچه نوشته ای مداخله جویانه علیه ایران در سالن لهستان+عکس
 
اگرچه از نظر ورزشی تیم ملی والیبال ایران دوست دارد لهستان به جای برزیل از گروهش صعود کند تا حریف آسانتری در مرحله نهایی داشته باشد اما در سالن بازی ایران و لهستان پارچه نوشته ای  نصب شد که روی آن نوشته شده بود « ما با زنان ایرانی هستیم» این نوشته به ممنوعیت ورود بانوان ایرانی به سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی اشاره دارد.


یک غار مرموز و عجیب در آرژانتین (عکس)


این نقاشی ها توسط جوامع شکارچی که حدود 9 تا 13 هزار سال پیش در این غار زندگی می کردند کشیده شده است.

 
 آنها از استخوانها چیزی شبیه به اسپری رنگ درست کرده بودند و برای کشیدن این نقاشی ها دوردست های خود را رنگ کرده اند،از آنجایی که بیشتر این تصاویر مربوط به دست چپ است معلوم میشود کسانی که این نقاشی ها را کشیده اند راست دست بوده اند.

 
ادامه مطلب ...

زنان قدرتمند جهان چند فرزند دارند؟


معمولا یکی از دلایل زنان برای بچه دارنشدن این است که بچه را رقیبی برای آینده شغلی و پیشرفت شخصی خود در زندگی می بینند،اگر چنین چیزی صحت داشته باشد پس بسیاری از زنان قدرتمند و ثروتمند دنیا برای رسیدن به موقعیت فعلی خود باید قید همه چیز را می زده اند؛ چیزی که در عمل اینطور نیست.

 
به گزارش ایرنا از کتاب «یکی باشه تو قفسه» منتشره از سوی سازمان بهزیستی کشور، زنان قدرتمند جهان که هر ساله توسط مجله فوربس انتخاب می شوند، زنانی هستند که مخصوصا در عرصه سیاست تاثیرگذارند و زنانی چون اپرا وینفری و آنجلینا جولی که از عالم هنر وارد این لیست شده اند.

 
حالا هرکدام از این زنان قدرتمند و ثروتمند چند فرزند دارند و انجام وظایف سیاسی تا چه اندازه بر زندگی آنها تاثیر گذاشته است؟

 
هم اکنون دانستن تعداد فرزندان برخی از معروف ترین زنان عالم خالی از لطف نیست و نکته جالب این است که اکثر آنها دارای دو فرزند هستند.

 
** آنگلا مرکل

 
آنگلا دوروتئا مرکل سیاستمدار آلمانی، دبیر کل اتحادیه دمکرات مسیحی آلمان که از 2005 تا کنون به عنوان نخستین صدراعظم در تاریخ آلمان است و رهبر دوفاکتوی اتحادیه اروپا خوانده شده است.  ادامه مطلب ...

آرایشگر علیرضا حقیقی کیست؟ + عکس


آرایشگر علیرضا حقیقی کیست؟ + عکس
 
 جام جم ورزشی نوشت: مدل موی علیرضا حقیقی در این مسابقات به قدری برای برخی رسانه‌های خارجی جذاب شد که بارها نام و تصویر او را منتشر کردند و برخی حتی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را یکی از خوش‌تیپ‌ترین‌های جام بیستم معرفی کردند.

 
اما شاید جالب باشد بدانید که آرایشگر موهای حقیقی کیست؛ مردی که مطمئنا نقش زیادی در جذاب شدن این دروازه‌بان برای رسانه‌های خارجی داشته است.

 
مسعود فدوی آرایشگری است که نه فقط موهای حقیقی که در طول سال‌های گذشته موهای بسیاری از ملی‌پوشان و حتی هنرمندان کشور را به گفته خودش اصلاح و مرتب کرده است.

تاکسی سوناتا در اصفهان! (+عکس)

گفته می شود این سوناتا متعلق به یک شرکت خصوصی تاکسی های بین شهری در اصفهان است.

 
ادامه مطلب ...

دراز بکشید و پول در آورید (+عکس)


سی ان ان در این شیوه یک سازه با جای دراز کشیدن برای 10 کارگر در پشت یک دستگاه تراکتور تعبیه می شود و با حرکت تراکتور و در حالی که کشاورزان روی تخت های مخصوص دراز می کشند، محصولات کشاورزی را از زمین جمع آوری می کنند.

 
ادامه مطلب ...

عاقبت نکشیدن ترمز دستی! (عکس)


به دلیل نکشیدن ترمز دستی این ماشین خود به خود از بالای سراشیبی راه افتاده و بر روی درخت ها معلق مانده است.

 

سوسمار دو سر واقعیت دارد؟ (+عکس)


«جاستین آلن آرنولد»، هنرمند ساکن شهر «تامپا» در ایالت فلوریدا مدعی شد وقتی با سگش در حال قدم زدن بوده یک سوسمار دو سر را مشاهده کرده است اما کارکنان حیات وحش فلوریدا در مورد این ادعا تردید دارند.

 
«آرنولد» تصویری از این سوسمار دوسر را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد که این عکس بارها توسط کاربران شبکه‌های اینترنتی بازنشر شد. اما اعضای کمیسیون حفاظت از شیلات و حیات وحش فلوریدا درباره صحت و اصلی بودن این عکس مردد هستند.

 

وقف‌های عجیب؛ از یک‌ فنجان ‌آب ‌قنات ‌تا یک‌ مشت ‌پسته


مجله مهر: 3 ساعت آب قنات برای آبیاری درختان تشنه روستا. این، جدیدترین وقفی بود که سازمان اوقاف از آن خبر داد. ماجرا این است که «علی اکبر مقیسه» یکی از اهالی  روستای مقیسه از توابع سبزوار استان خراسان رضوی که از خشک شدن و تشنگی درختان روستایش نگران شده بود، تصمیم گرفت 3 ساعت از آب قنات جاری روستایش را به مبلغ 6 میلیون تومان بخرد تا اب جاری به مدت 3 ساعت، به سمت درختان روستا برود و سیرابشان کند. این البته اولین بار نبود که  چنین وقف جالب و عجیبی اتفاق می‌افتاد. پیش از این هم وقف‌های جالبی درباره زمین، محصولات کشاورزی و آب ثبت شده است. چند نمونه از جالب‌ترین وقف‌ها در این باره را بخوانید. 

ادامه مطلب ...

تصاویر منتشر شده، متعلق به ابوبکر البغدادی نیست!


به گزارش فارس به نقل از سومریه نیوز، کمیته امنیتی مجلس استان نینوا خبر داد که فیلمی که داعش از ابوبکر بغدادی منتشر کرده تقلبی است و فردی که در این فیلم حضور دارد، «ابوبکر الخاتونی» نام دارد.

بنابراین گزارش، الخاتونی والی داعش در موصل بوده است و منابع خبری تاکید دارند که ابوبکر بغدادی اکنون در شهر موصل نیست. همچنین یک منبع امنیتی خبر داده که جنگنده‌های ارتش به طور مداوم درحال هدف قرار دادن مراکز تجمع تروریست‌ها در موصل هستند. از سوی دیگر امروز یکی از فرماندهان یگان ویژه ارتش عراق خبر داده بود که عملیات بزرگ برای پاکسازی موصل به زودی انجام خواهد شد

تصاویر: مسجد شیعیان در مدینه


تنها پایگاه و محل تجمعی که شیعیان در عربستان دارند، نخلستانی در منطقه شیعه نشین "نخاوله" شهر مدینه است که توسط " الشیخ محمد بن علی العمری " (رهبر فقید شیعیان عربستان) خریداری و مسجدی بنام شیعیان مدینه در آن بنا نهاده است. روایات بسیاری درباره این نخلستان نقل شده که حفرچاه آب، کاشت تعدادی از نخیلات آن، باروری زمین و... را به امام علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع) نسبت داده است، همچنین روایت شده که محل تولد امام رضا(ع) در فاصله نزدیکی از این نخلستان قرار دارد. این مسجد تنها مسجدی درعربستان است که در اذانش "اشهد علیً ولی الله" به گوش میرسد و تنها مسجدی که سجده گاه نمازگذارانش بر تربت کربلاست. در ماه مبارک رمضان، ایام حج عمره و تمتع نماز جماعت توسط حجت الاسلام و المسلمین الشیخ کاظم العمری رهبر شیعیان مدینه و فرزند رهبر فقید شیعیان عربستان، برگزار میشود که در ماه مبارک رمضان شیعیان مدینه در شبستان و "مضیف الامام الحسن المجتبی(ع) " با پهن کردن سفره افطاری میزبان زائران هستند.

  ادامه مطلب ...

مسابقه جالب ملکه زیبایی در برزیل + تصاویر


مثل باد و برق می گذرد زمان؛ ما پیر و خسته و شکسته می شویم در گذر عمری که به یک چشم به هم زدن می ماند. اما دل بعضی از ما جوان می ماند و سرشار از انرژی. پایان ندارد انگار نیرویشان!

در برزیل مسابقه ای برگزار شده است با عنوان « زیبایی پایان ناپذیر» و در آن، زنان سالخورده به رقابت با هم می پردازند. گزیده ای از گزارش تصویری رویترز از این مسابقه را می بینیم.

مسابقه جالب ملکه زیبایی در برزیل+ تصاویر  ادامه مطلب ...

با ارزش‎ترین جواهرات ایران کجا هستند؟ +تصاویر


این موزه یکی از هیجان‌انگیزترین موزه‌های کشور است که بسیار مورد توجه گردشگران خارجی هم هست و هربار که به دیدن این موزه بروید، حتما چند گردشگر خارجی در حال دیدن زیباترین و نفیس‎ترین جواهرات ایران هستند.

این موزه زیر نظر بانک مرکزی است و برای بازدید از آن می‏‌توان ساعت 14 شنبه تا سه‎شنبه به خزانه‌ بانک مرکزی در خیابان فردوسی روبه‎روی سفارت آلمان رفت، چون فقط در این روزها، خزانه روی علاقه‎مندان باز است.

این موزه، سیستم حفاظتی خاصی هم دارد، برای رفتن به موزه باید ابتدا وسایل خود را از زیر دستگاه رد کنید، سپس از سه دروازه‌ی امنیتی عبور کنید. البته هیچ وسیله‎ای هم نمی‌‏توانید همراه داشته باشید و باید همه‌ی وسایل خود، حتی کیف دستی را به صندوق امانات موزه بسپارید. برای دیدن این موزه، گاه باید در صف طولانی بایستید، چون علاقه‎مندان بسیاری خواهان دیدن جواهرات خزانه‌ی ملی هستند. البته اگر مجبور به انتظار کشیدن برای دیدن موزه شوید، باز هم دیدن جواهرات زیبا و پر زرق و برق این موزه به این انتظار می‌ارزد.

تخت طاووس یا تخت خورشید

 
ادامه مطلب ...