همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

گزارش تصویری از اماکن مقدسی که داعش در موصل تخریب کرد


تشکیلات انجرافی موسوم به دولت خلافت اسلامی یا دولت اسلامی عراق و شام (داعش) به صورت رسمی تصاویری را منتشر کرد که در آن مساجد، حسینیه‌ها و مراکز مذهبی سنی و شیعه را در استان نینوی (به مرکزیت موصل) تخریب کرده‌اند.


 گروه تکفیری و افراطی داعش، داعیه وهابیت در مورد توحید و شرک را تکرار می‌کند. طبق عقائد وهابیان، بنای هر گونه ساختمانی بر قبور حرام بوده و مصداق شرک است. این گروه نیز با همین استدلال و تکرار دعاوی وهابیت، بسیاری از مساجد اهل سنت را تخریب کرده است و در این راه چنان بی‌پروایی نشان داده است که دیروز اقدام به تخریب مسجد نوه خلیفه دوم (عمر) کرد! 
ادامه مطلب ...

اعتراض اردوغان به تتوی یک فوتبالیست + عکس


اعتراض اردوغان به تتوی یک فوتبالیست+عکس

اظهارات اردوغان درباره " تتوی "روی دست یک بازیکن جوان فوتبال ترکیه ، تبدیل به موضوعی مناقشه انگیز در رسانه های ترکیه شده است.


به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان ترک اردوغان روز گذشته در جریان بازدید از کمپ تیم های فوتبال " حسن دوغان " در استانبول هنگام مواجهه با "برک ییلدیز"  بازیکن تیم جوانان " گالاتاسارای" به تتوی روی دست او اشاره کرده و گفت : این کارها چیست که با خودتان می کنید ؟ چرا با پوستتان چنین رفتاری می کنید.  ادامه مطلب ...

انتشار نخستین عکس ها از رهبر داعش


انتشار نخستین عکس ها از رهبر داعش

عصر ایران: گروه تروریستی داعش روز شنبه با انتشار ویدئویی از ابوبکر بغدادی سرکرده این گروه تروریستی مدعی شد بغدادی روز جمعه نماز جمعه را در مسجد اصلی شهر موصل اقامه کرده است.


در این ویدئو بغدادی با لباس مشکی در حال سخنرانی برای جمع حاضر در مسجد است. 

ادامه مطلب ...

با مصرف این دانه شکمی صاف داشته باشید


شبکه خبر، شاید با مصرف دانه‌های کتان دستیابی به شکمی صاف دیگر تنها یک رویا نباشد. دانه کتان یک بسته مغذی و سرشار از "چربی غیر اشباع " است که بیشتر از آنچه تصور می‌شود برای بدن مفید است.  
 دانه‌های کتان
از سوی دیگر، مصرف این دانه به مشکل نفخ و یبوست کمک می‌کند و به دلیل دارا بودن فیبر زیاد سیستم هاضمه و فعالیت آن را تنظیم می‌کند.  
 
بر این اساس توصیه می‌شود یک قاشق تخم کتان را به صبحانه و یا سالاد ناهار خود بیفزایید و در نهایت پیامد آن را در کاهش چربی‌های شکمی ببینید.

داعش گذرنامه صادر کرد + تصویر


ه گزارش العالم، گروهک تروریستی داعش که مناطقی از عراق و سوریه را به اشغال خود در آورده و به زعم خود در آنجا "خلافت اسلامی" به راه انداخته،، روز جمعه از صدور نخستین گذرنامه برای توزیع میان 11 هزار نفر از افراد حاضر در شهرهای مرزی میان عراق و سوریه خبر داد.

سایت شبکه "الاتجاه" با اعلام این خبر، تصویری از این گذرنامه را نیز منتشر کرد که بر روی آن آرم داعش و عبارت "الخلافة الاسلامیة" درج شده و به روال معمول در برخی حکومت های توهم زده عربی، بر روی جلد آن آمده است: «اگر به دارنده این گذرنامه آسیبی برسد، ارتش ها را به خاطرش به حرکت در می آوریم» !

این اقدام تروریست های داعش در اداره گذرنامه مستقل موصل انجام شده که در سال 2011 از سوی دولت عراق افتتاح شده بود.

داعش گذرنامه صادر کرد + تصویر

نماز اول‌وقت روی سقف تاکسی |عکس|


نمازخواندن سه نوجوان مسلمان فیلیپینی روی سقف تاکسی های سه چرخ

نماز اول‌وقت روی سقف تاکسی+عکس

متن پیامکی که منتقد کی‌روش می‌خواست برای فردوسی‌پور بفرستد!


متن پیامکی که منتقد کی‌روش می‌خواست برای فردوسی‌پور بفرستد!
 
متن پیامکی که فریاد شیران به اشتباه فرستاده و یکی از سایت‌ها آن را منتشر کرده به شرح زیر است:

 
آقای فردوسی پور خدا قوت به شما و همکاران محترم. خدا وکیلی عملکرد مربیان تیم‌های کلمبیا، مکزیک، الجزایر، شیلی و …در مقایسه با عملکرد مربی ایران و مبلغ دریافتی آقای کی‌روش با مربیان ذکر شده و تحول ایجاد شده درتیم ما و آنها قابل مقایسه نیست. اکثر بازیکنان فیکس ما برای دوره بعدی نمی توانند حضور داشته باشند اما مربیان ذکر شده تیم هایشان را جوان کردند؛ ما چی؟!


شما با حمایت های بی حد، افکار عمومی را با شگرد عالی تغییر دادی که مربیان ایرانی شدند موتورگازی و آقای کی‌روش بنز. تردید نکن شما در افکار عمومی بسیار نقش دارید و مبلغ دریافتی مربیان ذکر شده را هم بد نیست مقایسه کنید. شب خوش

سمت جالب یک مرد در ناسا +عکس


جورج آلدریچ، یکی از افراد داوطلبی بوده که هنگام اعلام ناسا مبنی بر نیاز به یک فرد با استعداد خاص در تشخیص بوی همه چیز، توانسته به استخدام این سازمان فضایی درآید و قادر است تا 7 نوع طبقه بندی برای چیزهای مختلف را به صورت کاملا مجزا تشخیص داده و آن را اعلام کند. جالب آنست که تمام چیزهایی که قرار است در درون فضاپیماها قرار گیرد، ابتدا توسط آلدریچ بوئیده می شود.


 
ادامه مطلب ...

دقایق میلیاردی تلویزیون در جام جهانی/ صدا و سیما برای هر ثانیه آگهی چقدر گرفت؟


امسال همزمان با بازی‌های جام جهانی فوتبال، سازمان صدا و سیما برای نخستین بار تعرفه آگهی‌های خود را به مزایده گذاشت تا بیشترین درآمد ممکن را به دست بیاورد.

مهری سادات صفوی: زمانی بود که تماشای آگهی‌های تلویزیونی، توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کرد. مخاطبانی که بعد از چند سال وقفه دوباره با چیزی به نام تبلیغات آشنا می‌شدند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، روند تبلیغات اجناس و کالاهای مصرفی به نوعی قطع شد. اما در دهه شصت آرام آرام دوباره پای آگهی‌های تلویزیونی به صدا و سیما باز شد. آگهی‌هایی که مدت زمانی کوتاه مابین برنامه‌های اندک تلویزیون یا سریال‌های شبانگاهی شبکه یک و دو و بعدها شبکه سه، پخش می‌شد.  ادامه مطلب ...

چرا بر خلاف کلی تلاش وزنتان کم نمی‌شود؟



همانطور که همه می‌دانیم، متداول ترین دلایل افزاش وزن این‌ها هستند: غذاهای پر چرب، نادیده گرفتن صبحانه، زیاد خوردن، استرس، کمبود خواب، نوشیدن الکل و آخرین مورد که کم اهمیت هم نیست، نداشتن فعالیت فیزیکی.

چرا بر خلاف کلی تلاش وزنتان کم نمی‌شود؟

اما برخی اوقات، با وجود اینکه ما سبک زندگی سالمی را پیش گرفته‌ایم، بنظر می‌رسد که وزنمان کم نمی‌شود، اصلا مهم نیست که چقدر تلاش می‌کنیم

ادامه مطلب ...