همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پدری که فرزندش را در ماشین گذاشت تا از گرما بمیرد (+عکس)


پدری که فرزندش را در ماشین گذاشت تا از گرما بمیرد (+عکس)
 
به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان "راس هریس" پدر آمریکایی که در منطقه کاب در شمال ایالت جورجیا زندگی می کند، روز 18 ژوئن (دو هفته پیش) فرزند 22 ماهه خود را سوار بر خودرو می کند تا به مهد ببرد ، اما این کار را نکرده و خودرو را در مقابل محل کار پارک می کند و به سر کار خود می رود.

 کارآگاهان و قاضی پرونده می گویند او عامدانه این کار را کرده است تا فرزندش را بکشد، اما اقای هریس به دادگاه گفت که فراموش کرده فرزند خود را از خودرو بیرون ببرد. با وجود این ادعای هریس اما تحقیقات بازجویان پرونده نشان می دهد او دستکم یک بار در طی روز به خودروی خود سر زده است.

 فرزند 22 ماهه این پدر آمریکایی در دمای 31 درجه در داخل خودروی بسته و گرم ساعت ها دوام می آورد اما طبق اعلام پزشکی قانونی در بعد از ظهر همان روز به دلیل گرمازدگی جان می دهد.

 قاضی دادگاه با قرار آزادی با کفالت هریس مخالفت کرده و حکم داده تا زمان تکمیل شدن تحقیقات پرونده او باید در زندان بماند.

 گفتنی است کارآگاهان در تحقیقات خود متوجه شده اند این پدر آمریکایی در رایانه شخصی خود مساله  چگونگی کشتن کودک در گرمای درون خودرو را جستجو کرده است. وی همچنین از سایت های حامی نداشتن فرزند بازدید کرده است.

تصویر نابی که خبرگزاری های بزرگ دنیا مخابره کردند

دقایقی بعد از پایان بازی برزیل و کلمبیا درست در زمانی که هنوز جیمس رودریگس و یارانش در تب شکستی بودند که رویاهای شان در جام جهانی را به باد داد ، بزرگترین خبرگزاری های دنیا صحنه ای ناب از یک اتفاق نادر در زمین فوتبال را منتشر کرده بودند. یکی از آن خبرگزاری ها رویترز بود و این تصویر که ملخ سبزرنگ بزرگ ، روی بازوی جیکز رودریگز نشسته و در شادی گل او به برزیل شریک شده است.

آخرین وضعیت ثبت دامنه های اینترنتی در ایران/ ثبت 523 هزار دامنه "ir "


شمار دامنه های اینترنتی فعال در کشور با رشد چشمگیری در حال ثبت است و هم اکنون ایران با بیش از نیم میلیون دامنه اینترنتی فعال، از نظر تعداد دامنه اینترنتی کشوری، نه تنها بزرگترین کشور در منطقه است، بلکه از کشورهایی نظیر سنگاپور، مالزی، هنگ‌کنگ، ترکیه، اسلواکی، یونان و فنلاند هم پیشی گرفته است و با رشد سالانه 45 درصدی در میان چهار کشور برتر جهان از نظر رشد دامنه اینترنتی قرار دارد.
آخرین وضعیت ثبت دامنه های اینترنتی، از ثبت نزدیک به 532 هزار و 755 دامنه فعال در سطح کشور حکایت دارد که از این تعداد 523 هزار و 615 دامنه با پسوند ir فعال است که بیشترین تعداد دامنه اینترنتی را شامل می شود؛ همچنین شمار پسوندهای ثبت شده co.ir بالغ بر 3 هزار و 321 دامنه، شمار دامنه های ثبت شده با پسوند ایران 2 هزار و 847 دامنه و شمار دامنه های ثبت شده با پسوند ac.ir حدود یک هزار و 620 دامنه اعلام شده است.

 همچنین تعداد دامنه های فعال به ثبت رسیده با پسوند sch.ir حدود 390 دامنه، با پسوند gov.ir بالغ بر 339، پسوند org.ir بالغ بر 297 و id.ir بالغ بر 285 دامنه است؛ در همین حال تاکنون 41 دامنه با پسوند net.ir به ثبت رسیده و در مجموع 532 هزار و 755 دامنه با پسوندهای اعلام شده در پایگاه ثبت دامنه های اینترنتی در ایران ثبت شده و فعال است.

محل دقیق مصدومیت نیمار + عکس


در دقایق پایانی دیدار برزیل - کلمبیا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 با ضربه‌ای که خوان کامیلو سونیگا،‌ مدافع تیم ملی کلمبیا به کمر نیمار زد باعث مصدومیت شدید مهاجم سلسائو شد به طوری که پزشک برزیل پس از این بازی اعلام کرد وی از ناحیه ستون فقرات دچار شکستگی شده و به مدت چهار تا شش هفته از میادین مسابقه به دور خواهد بود.

 
به این ترتیب ستاره برزیل نه‌تنها بازی‌های باقیمانده جام بیستم را از دست داد بلکه تمرینات پیش‌فصل بارسلونا به سرمربیگری لوئیز انریکه را هم از دست می‌دهد.

 
در تصویر زیر می‌توانید محل آسیب‌دیدگی دقیق نیمار در ستون فقراتش را ببینید.