همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ترسناک ترین بازار دنیا +تصاویر


فروش این اجناس عجیب ، بیشتر بدلایل خرافی و اعتقاد به وجود ارواح در این جمجمه ها میباشد که خریداران بدلایل اعتقادی خاص و خرافی خریداری میکنند. آنها معتقدند که زمانی که یک بیمار ازبیمارستان و دکتر ها سلب اطمینان میکنند تنها راه برای شفا را در این بازار ها خواهند یافت.

 
ادامه مطلب ...

نگرانی به سبک همسر مسی +عکس


این عکسی است از آنتونلا روکوتزو همسر لیونل مسی که بازی آرژانتین و سوئیس را از نزدیک تماشا کرد.استرس در قیافه او کاملا مشاهده می شود و آنقدر عصبی است که دارد ناخن های خودش را می جود!

 
در این بازی همسر او در آخرین دقایق از وقت های تلف شده یک پاس گل زیبا به آنخل دیماریا داد تا خیال میلیون ها آرژانتینی را از صعود به جمع 8 تیم برتر دنیا راحت کند.

تعرض معلم ورزش به چند دانش‌آموز تهرانی؟


InvestigateSexAssaultInsert.jpg «معلم ورزش مدرسه‌ای در جنوب تهران با شکایت 14 دانش‌آموز به اتهام کودک‌آزاری و سوءاستفاده از دانش‌آموزانش به دستور قضات دادگاه کیفری استان تهران بازداشت شد.»

به گزارشروزنامه شرق با انتشار این خبر نوشت: خانواده پسربچه‌ای دو روز پیش متوجه آثار زخم روی بدن فرزنشان شدند. وقتی این کودک مورد سوال قرار گرفت به مادرش گفت معلم ورزش که مربی فوتبال او نیز هست، کتکش زده و آزارش داده است.

مادر این دانش‌آموز در شکایت خود گفت: «پسرم از جمله دانش‌آموزانی بود که معلم ورزش، او را برای تیم فوتبال انتخاب کرد و با آنها کار می‌کرد تا در تیم مدرسه با مدارس دیگر رقابت کنند. پسرم به همراه 20 دانش‌آموز دیگر به اردوهای مختلف می‌رفت و چون فردی که آنها را می‌برد هم مربی فوتبال بود و از فدراسیون کارت داشت و هم معلم ورزش مدرسه‌شان بود، اعتماد کردیم و بچه‌ام را به دست او سپردیم اما روز حادثه وقتی به خانه آمد دیدم بدنش خونی است. اول نمی‌خواست حرفی بزند. وقتی خیلی پیگیر شدم گفت چون در بازی فوتبال با تیم رقیب باخته‌اند مربی‌شان آنها را کتک زده است. وقتی موضوع را با خانواده‌های دیگر در میان گذاشتم متوجه شدم که فقط پسر من نبوده بلکه 13 کودک دیگر نیز مورد آزار و اذیت این معلم قرار گرفته‌اند.»   ادامه مطلب ...

قلعه عجیب و غریب پرابالگاد! (+عکس)


شاید با دیدن تصاویر زیر تصور کنید که تنها یک کوه را مشاهده می کنید، اما بر فراز این قله قلعه ای باستانی با نام " پرابالگاد" قرار دارد که 3680 متر ارتفاع داشته و در ایالت ماهاراشترای هندوستان قرار دارد.