همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

سایت شما چقدر قیمت دارد؟


سایت شما چقدر قیمت دارد؟
 
اینترنت از زمان تولد تا به امروز رشد سریعی را تجربه کرده و این روند همچنان ادامه دارد. امروزه، قدرت و نفوذ اینترنت به حدی است که می توان کسب و کاری را به صورت آنلاین راه اندازی کرده و حتی از داخل خانه شخصی آن را اداره کنید. اما یکی از الزامات کسب و کار آنلاین در اختیار داشتن یک وب سایت است.   ادامه مطلب ...

هندوانه به شرط چاقو نخرید


جمال ناصحی افزود: همزمان با فصل گرما، فروش و خرید انواع میوه های رنگارنگ به ویژه هندوانه بیش از گذشته افزایش می یابد و در این میان لزوم توجه مردم به نکاتی اهمیت بسزایی دارد.

 وی یادآورشد: خرید هندوانه به شرط چاقو هم اکنون بیش از گذشته در میادین و گذرگاههای شهری مشاهده می شود و این میوه آبدار و خوشرنگ مسافران و رهگذران را به دلیل گرمای هوا بیشتر به خود جذب می کند.

 ناصحی افزود: بر خلاف تصور عموم، پوست هندوانه به دلیل تماس مستقیم با سطح زمین انواع میکروب ها و آلودگی ها را دارد و هنگام خرید هندوانه به شرط چاقو این میوه بدون شستشوی سطح آن برش داده شده و آلودگی های سطح آن به داخل میوه منتقل می شود.  ادامه مطلب ...

آگهی فروش موتور 46 میلیون تومانی! +عکس


فروش موتورسیکلتی با قیمت 46 میلیون تومان و با حجم موتور1300 سی سی آن هم مدل 1998 در نوع خود عجیب و جالب است.

 
در آگهی این موتور سیکلت تاکید شده این موتورسیکلت بسیار کم کارکرد.;کاملا سالم. لاستیکا 95 درصد. بدون حتی یک خش.بدون کوچکترین رنگ شدگی.این موتور به مناسبت 50 امین سالگرد تاسیس هوندا طراحی شده و رو کلید ایمبولایزر دارشم این قید شده.بدون off کن مدارک کامل.تک برگ قابل انتقال در دفتر اسناد رسمی.ازش 250 تا فقط تولید شده که 50 تاش مثل این سفارش پلیس آمریکاست و Off کن نداره.اگر تشریف آوردید دیدید رنگه یا خش داره یا سالم نیست هزینه ی سفر پای خودم.

مدل مجلات مالزی مسلمان شد +عکس


  ˈفلیکسیا ییپˈ آذر ماه سال گذشته با محجبه شدن گفت: ارزش من بیش از آن است که بدنم را به دیگران نشان دهم و با حجاب، احساس شادی، محافظت و امنیت می کنم.

وی گفته بود دین خود را تغییر نداده ام و در قالب دین پیشین خود تصمیم به رعایت حجاب گرفته ام.

مدل سابق مجلات مالزی در ماه رمضان مسلمان شد
این مدل سابق مجلات همزمان با ماه مبارک رمضان اعلام کرد که رسما دین اسلام را اختیار کرده است.  ادامه مطلب ...

5 ایرانی متهم به تجاوز به یک زن اندونزیایی


روزنامه شرق: پنج جوان ایرانی که متهم به تجاوز به زنی اندونزیایی هستند در حالی پای میز محاکمه رفتند که شاکی پرونده در دادگاه حاضر نشد و وکیل او گفت این زن به اندونزی برگشته ‌است.

زنی اندونزیایی اواخر سال گذشته به پلیس ایران شکایت و ادعا کرد توسط پنج مرد جوان مورد تجاوز قرار گرفته ‌است. او گفت: «آنها من را ربودند و مورد آزار قرار دادند.» پنج جوان با شکایت این زن شناسایی و بازداشت شدند.

زن اندونزیایی پس از ارسال پرونده به شعبه 77 دادگاه کیفری ‌استان تهران یک‌بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و گفت: «مدتی قبل به ایران آمدم و در خانه‌ای در بالای شهر تهران به‌عنوان کارگر مشغول به کار شدم. چندماه بعد صاحب‌خانه گفت دیگر به من نیازی ندارد و عذرم را خواست. در خانه‌ای دیگر کار پیدا کردم مدتی هم آنجا ماندم. آنها هم بعد از چند ماه گفتند دیگر به من احتیاجی ندارند.  ادامه مطلب ...

عکس‌هایی دیده‌نشده از رضاخان


تاریخ ایرانی: این عکس‌ها را علی خادم عکاس مطبوعاتی از رضاخان و فرزندش محمدرضا گرفته و نخستین بار اواسط دهه چهل، در مجله «سپید و سیاه» به چاپ رسیده است.

 

افتتاح هنرستان دختران 
ادامه مطلب ...

تدبیر شاه قاجار برای کار در ماه رمضان +عکس


ماه رمضان همان طور که از جایی به جایی دیگر متفاوت برگزار می‌شود و هر قوم و ملتی برای خود آیین و طریقی دارد، از زمانی به زمانی دیگر هم رنگ و بوی متفاوتی به خود می‌گیرد.

 
 عصر ناصری 120 سال است که سر شده اما خاطرات و روایات بعضا شیرینی از آن باقی مانده که خواندن و دانستن آنها خالی از لطف نیست.  ادامه مطلب ...