همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

عجیب ترین روش حال گیری از نامزد! +عکس


عجیب ترین روش حال گیری از نامزد! +عکس
 
دیلی خبر: نامزد وی در زمان دانشجویی و وقتی او پول دو بلیت را هم نداشته، این مرد را ترک کرده و گفته که تو همیشه در همین سطح خواهی ماند. این شهروند چینی پس از ۷ سال به جایی رسیده که با نیمی از درآمد ماهانه خود صندلی‌های ۴ سالن سینما را کرایه کرده است: «فقط می‌خواستم به او بگویم شاید تصمیم آن زمانت اشتباه بود».

اگر ترمز اتومبیل نگرفت، بهترین اقدام چیست؟


این سناریو چندان بعید نیست. واقعیت این است که یکی از اتفاقات وحشتناک در هنگام رانندگی، بریدن ترمز است. بیایید یاد بگیریم در این شرایط چه کاری از دست ما ساخته است:

راهکارهای پیشنهادی:

۱. عصبانی نشوید. از حرکت زیادی خودداری کنید. حرکت زیادی باعث می شود که شرایط را برای خود خطرناک تر سازید. پس زیاد مانور ندهید و سعی کنید حرکات کمی داشته باشید. کنترل اعصاب و جسمتان را در دست داشته باشید.

۲. پدال گاز را رها کنید و اگر کروزکنترل دارید، حتماً مطمئن شوید آن را خاموش کرده اید.   ادامه مطلب ...

پراید در دست داعش (عکس)

در رژه داعش در شهر "الرقه"‌سوریه ، تروریست های داعش سوار بر خودروهایی که در عراق غارت کرده اند، به قدرت نمایی پرداختند. پراید ، یکی از این خودروها بود!

گلچینی از بهترین سوتی های خیابانی


هر تیمی که ببازه یعنی اینکه بازی رو باخته!

- گگللللللللللل ... نه ... نه ... نهههههه! گل نبوووووووود! ... کریم عصبانی نشو... کریم نباید این کارا رو بکنی! .... داور می خواد کارت بده... نه داور کارت نده!/ «ابتدای بازی ایران و کره شمالی»

- همه چیز به بازی آخر می چسبه!

- تشنه اش شده داره آب می خوره، نوش جان!

- کاسیاس از توپی که داره بازی می شه انتقاد کرده بود!

- ساندویچی از بازیکن در اونجا به وجود میاد

- هنوز هم مزه مزه می کنن تا توپو بزنن!

- دومنک بازیگر آماتور و حرفه ای تئاتر!

- حالا یک فرصت تلخ برای چلسی!

- داور در سوت خودش می زنه!

- بذارید به صراحت بگم که دو دقیقه وقت به پایان مسابقه باقی مونده!
- شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب، آفریقای جنوبی باشه!

- باران هم به شدت می وزه!

- وقتی یه بازیکن هوندوراس تنه می زنه، انگار یه درخت تنه می زنه! 
ادامه مطلب ...

خواننده پاپ ایران داغدار دخترش شد/عکس


علی اصحابی در صفحه فیس بوکش متن حزن انگیزی منتشر کرد. این متن را اینجا بخوانید:
«دخترم «ضحا» تا دیشب چشم انتظارت بودم، ولی الان داغدارتم بابایی. چقدر دردودل باهات کردم از نامهربونی هایی که بهم شد و چیزی نگفتی، فقط شنیدی و شنیدی. بابارو ببخش که آزرده خاطرت کرد و هیچ… باز هم راضیم به رضای شما یا الله…»

 

شلوغ بازی پسر آمریکایی تبار در متروی تهران به خاطر یک دختر


شهروند نوشت: 
صدای فریاد‌های پسر جوان در ایستگاه مترو پیچیده بود. آن‌قدر عصبانی بود که حتی ماموران مترو نیز حریف نمی‌شدند. تنها یک راه وجود داشت تا جلوی عربده‌کشی‌های پسر جوان گرفته شود آن هم دست به کار شدن پلیس بود.

 
ساعت ۱۹:۴۰، چهارم تیرماه ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از یک مورد درگیری روی سکوی شمالی ایستگاه متروی شمالی تهرانپارس مطلع شدند.

 
ماموران جهت همکاری با عوامل حراست متروی تهرانپارس بلافاصله به محل رفتند. با حضور ماموران در ایستگاه مترو و آغاز بررسی‌های پلیسی و تحقیق از عوامل حراست ایستگاه مشخص شد، پسر جوانی ناگهان وارد حریم ریلی مترو شده و شروع به عربده‌کشی، ایجاد رعب و وحشت و بر هم زدن نظم عمومی کرده است. مسئولان مترو هم با دیدن این صحنه بلافاصله برق را قطع کرده و ماجرا را به نیروهای حراست اطلاع داده‌اند. این درحالی بود که این کار پسر جوان باعث ازدحام جمعیت و تأخیر در حرکت قطارها شده بود.  ادامه مطلب ...

سام درخشانی برای اثبات شایعه بودن ازدواجش، مدرک رو کرد! +عکس

سام درخشانی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در شبکه اینستاگرام شایعه ازدواجش را تکذیب کرد.

او در این مطلب نوشت:

«انگار این شایعه ول کن نیست...ازدواج نکردم اینم دست چپم».

http://cms.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/04/09/635396976099528891.jpg

چند روز پیش خبری درخصوص اعلام رسمی ازدواج دو بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر که یکی از خبرنگاران حاضر در اینستاگرام آن را منتشر کرده بود. فاطمه گودرزی یکی از هنرمندان حاضر در برزیل در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز خبر اعلام رسمی ازدواج سام درخشانی و نرگس محمدی در برزیل را تکذیب کرد.

بازیگر دوست داشتنی تلویزیون، درگذشت +تصویر


به گزارش شبکه خبر ، مهرداد صحرارودی فرزند این هنرمند پیشکسوت گفت: پدرم در نخستین روز ماه مبارک رمضان (یکشنبه 8 تیرماه) دار فانی را وداع گفت. وی حدود دو سال بود که به دلیل سکته مغزی در بستر بیماری به سر می برد.

وی درباره زمان تشییع پیکر این بازیگر توضیح داد: هنوز زمان دقیق تشییع پیکر پدرم مشخص نشده است، اما طی صحبت هایی که با انجمن بازیگران خانه سینما داشتم ، احتمالا مراسم خاکسپاری سه شنبه 10 تیرماه از جلو خانه سینما انجام می شود. البته خبرهای دقیق تر را به زودی اعلام خواهیم کرد.

باقر صحرارودی متولد ۲۶ خرداد ۱۳۲۱ در فسا است. وی تحصیلات خود را در دانشکده ادبیات فسا و شیراز و دانشکده ادبیات و دانشکده هنرهای زیبای تهران به انجام رساند.
وی از سال ۱۳۳۴ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و از آن هنگام تاکنون در حرفه هنری خود که بخش اعظم آن شامل کارهای تلویزیونی است، در مقام بازیگر، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان حضور داشته است.

«گیرنده»، «کلانتری غیرانتفاعی»، «ملک سلیمان» و «ازدواج به سبک ایرانی» از جمله فیلم‎های سینمایی اخیر صحرارودی است. وی در تلویزیون نیز در آثاری چون «راه در رو»، «کوچه اقاقیا» و «سیر و سرکه» با سعید آقاخانی، رضا عطاران و غلامرضا رمضانی همکاری کرده است.

یکی از بازیگران خاطره انگیز تلویزیون کشورمان، از میان ما رفت + تصویر

کپی‌کاری آشکار شبکه 3 سیما از کانال abc آمریکا

شبکه سوم سیما یک‌شنبه شب قسمت نخست یک مجموعه تلویزیونی را روی آنتن برد که از روی سریال کمدی معروف آمریکایی کپی‌برداری شده است.

به گزارش  پارسینه، پخش سریال «هفت سنگ» به تهیه‌کنندگی «مجید مولایی» و کارگردانی «علیرضا بذر افشان» در حالی رخ می‌دهد که سناریو و شخصیت‌پردازی‌های آن از روی سریال پرمخاطب و در حال پخش «Modern Family» محصول شبکه abc ایالات متحده اقتباس شده است.

از سوی دیگر رخدادهای داستانی قسمت نخست هفت سنگ آن‌قدر شبیه قسمت نخست سریال «Modern Family» بوده که مخاطبان مجموعه آمریکایی از رخدادهای سکانس‌های بعد مطلع بودند و می‌توانستند آن را پیش‌بینی کنند.  ادامه مطلب ...

غلط املایی روی دیوار شهر! (+عکس)


 
«نذار» صورت محاوره‌یی «نگذار» از مصدر «گذاشتن» است که گویا در این پیام با مصدرِ «گزاردن» اشتباه گرفته شده است. اشتباه گرفتن این دو فعل شاید از نظر ویراستاران و اهل فن غلطی فاحش باشد، ولی بسیاری از مردم هنوز تفاوت این دو فعل را به‌درستی نمی‌دانند. به نظر می‌رسد نویسنده پیامِ صرفه‌جویی روی دیوار هم از جمله همین افراد است.

زیباترین استخر شنای طبیعی +تصاویر


با فرا رسیدن فصل گرما مردم نیز به یاد استخرهای شنا می‌افتند؛ جایی که ضمن خنک‌شدن، تمدد اعصابی هم کرده و با آرامش بیشتری به استقبال مشکلات زندگی می‌روند. اما گاهی مکان قرار گیری این استخرها نیز به نوبه خود شگفت‌انگیز بوده و شاید از خود استخر بیشتر جلب‌توجه کند. در ادامه شما را با یکی از این مکان‌های عجیب آشنا می‌کنیم.  ادامه مطلب ...