همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

تراشیدن چهره فوتبالیست‌ها برسر تماشاگران (عکس)


برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2014 در برزیل همراه با حاشیه‌هایی جالب و دیدنی است که یکی از این حواشی تراشیدن سر تماشاگران و طراحی چهره بازیکنان برروی سر آن‌ها است.

 
ادامه مطلب ...

درآمد داعش از کجاست؟


شفقنا به نقل از الاهرام در ادامه نوشت: در اوایل قرن گذشته، فرانتس اوپنهایمر، دانشمند علوم اقتصاد و جامعه شناس آلمانی صهیونیست و صاحب تفکر بنای شهرک ها در فلسطین گفته بود: «اگر خواستی دولتی را در داخل یک دولت دیگر ایجاد کنی، باید بتوانی شهرها و روستاها را غارت کنی، برای این شهرها شبه نظامیانی بگذاری، بر ساکنانش مالیات وضع کنی و نظام پولی خاص خودت را به وجود آوری». با این وصف می توان گفت گروه داعش در عمل، دولت خود را در تعدادی از شهرها و روستاهای عراق بنا کرده است.

 
مطابق گزارش مجله فارین پالیسی، هنگامی که ستیزه جویان داعش، ده ها میلیارد دلار از یکی از بانک های موصل ربودند، این امر تنها دلیلی بر فروپاشی سیطره بغداد بر موصل -دومین شهر پرجمعیت عراق- نبود بلکه در عین حال نشانه ای بارز از رشد و قدرت یک تشکیلات تروریستی و نحوه تامین بودجه مالی آن بود. داعش از طریق تصرف بانک ها و ربودن اشیای قیمتی مانند گروه های مافیایی عمل می کند.  ادامه مطلب ...

یک نوشیدنی نفرت انگیز و گران (عکس)


برای خرید یک کیلو از دانه های قهوه فیلی باید بیش از 1100 دلار بپردازید. این دانه ها به خورد فیل ها داده می شوند و در طی روز ازدرون مدفوعشان جمع آوری می گردند. سازنده های این نوع قهوه ادعا دارند این عمل باعث گرفتن طعم بسیار دلپذیری می شود که لذت خوردن قهوه را چند برابر می کند. این نوه قهوه یکی از گرانترین انواع قهوه در جهان محسوب می شود. البته اگردلتان بیاید که بنوشید.

 
ادامه مطلب ...

مقایسه دستمزد سرمربیان در جام‌جهانی


با این حال تیمی که سرمربی آن کمترین دستمزد را در بین ۳۲ تیم داشته نه تنها از گردونه رقابتها حذف نشده بلکه به ستاره ناگهانی این تورنمنت تبدیل شده است.

 
فابیو کاپلو بعد از کناره گیری از سرمربیگری تیم انگلیس در سال ۲۰۱۲ مسئولیت هدایت تیم ملی روسیه را به عهده گرفت و این تیم تحت سرمربیگری او صدرنشین گروه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی شد. با شروع سال جدید قرارداد جدیدی به او پیشنهاد شد که تا جام جهانی ۲۰۱۸ به میزبانی روسیه ادامه دارد.  ادامه مطلب ...

دارایی ارزی کشورهای دنیا چقدر است؟


ه گزارش  SWFI، از مجموع 77 حساب ذخیره ارزی موجود در جهان رتبه حساب ایران از نظر حجم ذخایر 26 جهان می باشد.

 
به گزارش فارس، سه کشور نروژ، اماران و عربستان سعودی با دارا بودن بالغ بر 878، 773، و 737 میلیارد دلار در حساب ذخیره ارزی خود در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

 
برخی کشورها نظیر امارات، چین، روسیه و غیره بیش از یک حساب ذخیره ارزی دارند و بر همین اساس حساب ذخیره ارزی هر کدام از حساب ها بطور جداگانه در گزارش اخیر SWFI مورد بررسی قرار گرفته است.  ادامه مطلب ...

داعش: به خدا قسم مکه را فتح و کعبه را ویران می کنیم/تمامی پرستندگان سنگ ها را خواهیم کشت


گروه تروریستی داعش اعلام کرد که با تصرف عربستان سعودی کعبه را ویران خواهد کرد.

 گروه تروریستی داعش که روز گذشته اعلام خلافت کرد به دنبال تصرف شهر عرعر عربستان سعودی است.

ابوتراب المقدسی عضو ارشد گروه تروریستی داعش گفت که آنها کعبه را ویران خواهند کرد.

وی افزود: انشالله بزودی و با اذن رهبرمان البغدادی کسانی که سنگ ها را در کعبه می پرستند می کشیم و کعبه را ویران می کنیم.

این عضو داعش اضافه کرد: مردم بخاطر اینکه سنگ ها را لمس کنند به مکه می روند نه به خاطر خدا.

وی ادامه داد: به خدا قسم اگر مکه را فتح کنیم کعبه ای را که شما عبادت می کنید ویران می کنیم.

آبی‌ترین شهر جهان +تصاویر


شهری کوچک و تاریخی و با معماری منحصربفرد در شمال مراکش وجود دارد که رنگ آبی بسیار جذابش آنرا شهره کرده است. این شهر دارای کوچه‌های پر پیچ و خم بوده و با تلفیقی از معماری اسپانیایی ساخته شده است. مردم این شهر بر این باورند که رنگ آبی باعث دفع پشه‌ها می‌شود.


 
ادامه مطلب ...

عکس: آندو همزاد هنرپیشه آمریکایی شد


یک سایت آمریکایی چهره های مطرح دنیای ورزش از جمله بازیکنان حاضر در جام جهانی را در کنار همزادهایشان که در دنیای هنر مشغول به کارند ، قرار داده است. آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی فوتبال ایران نیز به یک هنرپیشه آمریکایی نسبت داده شده است

یک سِلفی متفاوت(عکس)


کوه ماترهورن، یکی از بلندترین قله‌ها در آلپ را دارد در مرز سوئیس و ایتالیا قرار گرفته‌است. این عکس زیبا با استفاده از یک روبات پرنده کوچک در قله ثبت شده است.