همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

زونا، علائم و درمان آن

زونا,بیماری زونا,درمان زونا

بیماری زونا به آبله مرغان بالغین شهرت دارد. این بیماری معمولا در افرادی رخ می ‌دهد که سابقه این بیماری را در سال ‌های گذشته داشته اند و یا این که ویروس زونا را به‌ صورت نهفته در خود جای داده‌اند که عامل مولد آن شبیه ویروس آبله ‌مرغان است.

تاول‌های منطقه ‌ای یا زونا؛ تاول ‌های کوچکی هستند که جنب یکدیگر در منطقه یک عصب محیطی و در امتداد مسیر آن پدید می ‌آید و با درد و سوزش همراه است.  ادامه مطلب ...

4000خواستگار برای این دختر در جام جهانی +عکس


4000خواستگار برای این دختر در جام جهانی +عکس
 
دیلی خبر: از این رو Jolien Van der Steen تاکنون نزدیک به ۴هزار درخواست ازدواج دریافت کرده است.این درخواستها نه تنها از بلژیک بلکه از دیگر کشورها مانند ماداگاسکار نیز ارائه شده اند . به گفته ی وی، اگر تیم ملی بلژیک به مرحله ی نهایی برسد، او این بار درخواستها را  بخوبی بررسی خواهد کرد.

فعالیت جنسی فوتبالیست ها؛ دغدغه بزرگ مربیان حاضر در جام جهانی


جام جهانی فوتبال به نیمه راه خود رسیده است . مسابقاتی که از 12 ژوئن شروع شده و تا 13 جولای ادامه خواهد داشت. روزنامه موندودپورتیوو به یک موضوع حاشیه ای جالب در جریان جام جهانی پرداخته است. زندگی جنسی بازیکنان حاضر در این جام. این گزارش را اینجا بخوانید :  ادامه مطلب ...

نقاشی 5صحنه معروف جام جهانی(عکس)


در حالی‌که این روزها تب فوتبال و جام جهانی سرتاسر جهان را فرا گرفته است هنرمندانی هستند که در این بین آثاری مرتبط با موضوع فوتبال خلق می‌کنند و اتقاقاً در نوع خود جالب و خاص هستند. پس از پایان مرحله گروهی جام بیستم در برزیل از نقاشی‌های خیابانی رونمایی شد که مربوط به پنج صحنه معروف این مرحله از این تورنمنت بود.

1- کلینت دمپسی از آمریکا

با گلی که کلینت دمپسی، کاپیتان آمریکا در ثانیه 30 بازی این تیم مقابل غنا به ثمر رساند شروعی رؤیایی را برای شاگردان یورگن کلینزمن رقم زد. آمریکایی‌ها با پیروزی 2 بر یک در این بازی گامی بلند برای صعود از گروه G جام جهانی برداشتند.


 
ادامه مطلب ...

برخی از تفکرات، شادی زنان را قبول نمی‌کنند/ شادی، طبقاتی شده است


یک جامعه شناس گفت: زنان ایرانی با توجه به حضور در اجتماع بیش از هر زمان دیگری از توانمندسازی اقتصادی برخوردار هستند، اما شاد نیستند؛ چون احساس خوشبختی نمی‌کنند. طبق نظریه اسنایدر امید به آینده می‌تواند ادراک انسان را نسبت به محیط خود تغییر دهد. نرسیدن به هدف می‌تواند موجب شود که انسان احساس شادی نکند. بنابراین امید به آینده می‌تواند موجب شود که در جهت دستیابی به اهدافمان به گونه‌ای مناسب عمل کنیم.

دکترعالیه شکربیگی با اشاره به شکاف طبقاتی در جامعه اظهار کرد: شکاف طبقاتی موجب طبقاتی شدن شادی در جامعه ما شده است. در حال حاضر در ایران ارزش‌های مادی گرایانه افزایش یافته است و برخی افراد به علت برخورداری از امکانات مالی و اقتصادی حق شاد بودن دارند؛ چرا که دستیابی به این حس نیازمند پول داشتن است و به عنوان نمونه برای حضور در گردهمایی‌هایی مانند همایش خندیدن و مثبت اندیشی نیز باید پول خرج کرد. :

این جامعه شناس گفت: درحال حاضر دو دهک بالای جامعه ایران از امکانات اقتصادی زیاد و دو دهک پایین ازهیچ امکاناتی برخوردار نیستند و 60 درصد جمعیت ایران امکانات متوسط در حد پایین دارند. با این وجود رسانه‌ها به تبلیغ ارزش‌های مصرف گرایانه و مادی گرایانه می‌پردازند و این ارزش‌ها به مرور در مخاطبان نهادینه می‌شود و افراد کمتر برخوردار خود را با طبقات مرفه جامعه مقایسه می‌کنند.

وی تاکید کرد: برای افزایش شادی در جامعه باید در جهت کاهش شکاف طبقاتی گام برداریم و به گونه‌ای عمل کنیم که طبقات مختلف جامعه از یک سری امکانات برخوردار باشند، اما در حال حاضر با وجود برخورداری طبقات مرفه از امکانات مادی همچنان امکانات بیشتری برای آنها نسبت به افراد فقیر و کمتر برخوردار فراهم می‌شود.  ادامه مطلب ...

آیا دامنه اینترنتی"ir." در ایران مسدود می شود؟


روزنامه شرق نوشت: 
معاون وزیر ارتباطات هم با اعلام اینکه از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شده و سازمان متولی این امر («آیکن») کشورمان را در جریان امور قرار نداده، از پیگیری این موضوع خبر داده است. نشریه اسراییلی «هاآرتص» نوشت، این حکم ضبط، 10روز دیگر قابل اجرا خواهد شد.

بنابر این حکم، آن گروه از شاکیان پرونده که با حکم دادگاه‌های قبلی، خسارت دریافت کرده‌اند، نیز می‌توانند در گرفتن خسارت در این حکم شرکت کنند. حکم دادگاه برای شرکت اینترنتی برای «نام‌ها و شماره‌های واگذارشده» یا «آیکن»صادر شده است. «آیکن»، یکی از سازمان‌های وابسته به وزارت بازرگانی آمریکا در واشنگتن است که مدیریت شبکه جهانی «وب» یا «www» را برعهده دارد.  ادامه مطلب ...

آمار تکان دهنده از تعداد معتادین جهان


روزنامه جمهوری اسلامی‌ در قالب اخبار جهت اطلاع امروز شنبه خود نوشت:

* مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد از مرگ دویست هزار معتاد به مواد مخدر در سال 1391 خبر داد و افزود وجود 243 میلیون معتاد، ثابت ماندن شیوع جهانی مصرف مواد مخدر را نشان می‌دهد. براساس همین گزارش، در سال 1391 حدود 243 میلیون نفر، یا 5 درصد از جمعیت بین 15 تا 64 ساله جهان، مواد مخدر مصرف کرده‌اند. در همین زمان، تعداد مصرف کنندگان مشکل ساز مواد مخدر 27 میلیون، حدود 6/0 درصد از جمعیت بزرگسال جهان، یا 1 نفر در هر 200 نفر، بوده است. مدیر اجرائی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل، آقای فدوتوف گفت: افزایش ناگهانی در تولید تریاک در افغانستان یک شکست را نشان می‌دهد، چرا که بزرگترین تولید کننده تریاک در جهان، زمین‌های زیرکشت خود را تا 36 درصد از154 هزار هکتار در سال 1391 به 209هزار هکتار در سال 1392 افزایش داده است. افغانستان با داشتن محصولی معادل 5 هزار و 500 تن حدود 80 درصد از تریاک جهان را تولید می‌کند.