همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

دختر ایرانی یک شبه مشهور شد! |تصاویر|


تصاویری از بانوی تماشاگر ایرانی بازی ایران-برزیل را سایت فیفا و خبرگزاری های مهم ایرانی منشر کردند و حالا او طی یک شب حسابی مشهور شده است.


 

ادامه مطلب ...

وقتی ویژگی‌های زشت اینقدر نهادینه شده که تبلیغشان می‌کنیم!


به نظر شما چگونه ایرادی بزرگ در یک تبلیغ تلویزیونی از چشم نویسنده، بازیگر، کارگردان و عوامل صحنه، شرکت سفارش دهنده، مسئول تأیید کننده، ناظر پخش و... دور مانده و پخش پیاپی آن هم موجب دیده شدنش و توقف پخش آن نمی‌شود؟ این مطلب را بخوانید و در میان خواندن آن تلاش کنید پاسخ این پرسش را بیابید.  ادامه مطلب ...

ترین‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل


 برترین‌ها و بدترین‌های مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مشخص شدند

 

به گزارش خبرگذاری تسنیم، پس از پایان مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل، چهره بهترین‌ها و بدترین‌های این مرحله از رقابت‌ها به لحاظ هجومی، دفاعی، دریافت کارت‌های زرد و قرمز و ... مشخص شد.

 

 

 

در این بین تیم ملی هلند عنوان بهترین خط حمله این مرحله از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کرد و نیمار به همراه لیونل مسی و توماس مولر با 4 گل خود را به عنوان آقای گل‌های مرحله گروهی معرفی کردند.

بهترین‌ها و بدترین‌های مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 را در زیر مشاهده می‌کنید:  ادامه مطلب ...

چند کلام حرف با کارلوس کیـروش


http://8pic.ir/images/msst8znpbidbp9woqnz4.jpg

هنوز یادمون نرفته که چطور به جای رئیس فدراسیون عزیزمان جلوی مربی کره در آمدی و گفتی : باید از مردم ایران معذرت بخوای ، اگر نه کاری میکنم که معذرت بخوای :  ادامه مطلب ...

مدافع ایتالیا به محرومیت "لوییس سوارز" اعتراض کرد

 
مدافع تیم ملی ایتالیا که "لوییس سوارز" به دلیل گاز گرفتن او دچار محرومیتی چهار ماهه شده گفت این میزان محرومیت برای مهاجم اروگوئه زیاد است.

به گزارش  مهر، لوییس سوارز در دقیقه 79 دیدار مرحله گروهی مقابل ایتالیا اقدام به گاز گرفتن شانه "جورجیو کیه‌لینی" کرد که این امر سبب شد مسئولان فیفا روز گذشته وی را به چهار ماه محرومیت از حضور در مسابقات محروم کنند.

مدافع تیم فوتبال یوونتوس بر روی وب سایت خود نوشت: در خصوص جریمه‌ای که برای سوارز در نظر گرفته شده نه احساس خوشحالی دارم، نه حس انتقام و عصبانیت. من فقط به خاطر شکست تیممان عصبانی هستم. در حال حاضر تنها به سوارز و خانواده‌اش فکر می‌کنم چون احساس می‌کنم که دوران سختی را پشت سر می‌گذارند.

کیه‌لینی افزود: من همیشه جرایمی که مسئولان کمیته انضباطی در نظر می‌گیرند را روشن و صریح می‌بینم اما این بار احساس می‌کنم این جریمه در خصوص سوارز زیاد بوده است. واقعا امیدوارم که دست کم به وی اجازه داد شود تا در کنار هم تیمی‌هایش باشد چراکه ممنوع کردن وی از انجام این کار، او را از حذف می‌کند.

سرعت گیر


عزیز دل برادر . سرعت گیر اندازه ی استاندارد دارد . نه اینکه شما برادران خدوم و زحمت کش یک کمپرسی خاک وسط خیابان خالی کنید و رویش اسفالت بریزید !!!

سرعت گیرهای غیر قانونی و غیر استاندارد ضمن وارد ساختن صدمات به سرنشینان و افزایش استهلاک وسایل نقلیه ناشی از شدت ضربات و لرزش های وارد شده به خودرو باعث افزایش تصادفات و ترافیک می گردد.

استان یزد ، استان سرعت گیر های عجیب و غیر استاندارد

اسلام واقعی یعنی این ...


اسلام یعنی این ...

این است رسم مردانگی و مسلمانی . برخورد سرباز عراقی با یک اسیر گروه داعش


واین هم برخورد داعشی ها با اسیران عراقی وبه شهادت رساندن صدها نفرسرباز


امان از این فیلم های هندی


امان از این فیلم های هندی

من که دیگه نمیدونم چی بگم ...

( تصویر متحرک است )

روش امتیازدهی مسابقه پیامکی ۲۰۱۴ عوض شد


سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - با پایان مسابقات مرحله گروهی جام جهانی روش امتیازدهی مسابقه پیامکی پیش بینی بازی ها در برنامه ۲۰۱۴ تغییر کرد.

به گزارش بیست چهارده ، عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه بیست چهارده با اعلام این مطلب در برنامه پنجشنبه شب افزود: با توجه به پایان مسابقات مرحله گروهی و کم شدن تعداد بازی ها برای اینکه هیجان مسابقات افزایش پیدا کند و کسانی که عقب افتاده اند بتوانند انگیزه پیدا کرده و خودشان را به برترین ها برسانند امتیازات پیش بینی ها افزایش پیدا کرد.

به این ترتیب برای پیش بینی کاملا درست : ۱۵ امتیاز

پیش بینی درست نتیجه با تفاضل گل : ۱۰ امتیاز

تنها پیش بینی درست برنده بازی : ۷ امتیاز

و برای شرکت در مسابقه بدون پیش بینی درست : ۳ امتیاز در نظر گرفته خواهد شد.

گفتنی است پیش بینی بازی های حذفی برای بازی های دارای برنده در پایان ۹۰ دقیقه تا پایان دقیقه ۹۰ و برای بازی هایی که به وقت اضافه کشیده می شود تا پایان ۱۲۰ دقیقه خواهد بود و ضربات پنالتی در مسابقه لحاظ نخواهد شد. به این ترتیب که اگر شما فکر می کنید یک مسابقه به ضربات پنالتی کشیده می شود باید نتیجه مساوی را پیش بینی کنید و این پیش بینی ربطی به برنده نهایی بازی در ضربات پنالتی ندارد.

خبر هولناک از مسافران هواپیمای ناپدیدشده


خبر هولناک از مسافران هواپیمای ناپدیدشده
اداره ایمنی حمل و نقل استرالیا در گزارشی 55 صفحه‌ای در خصوص حادثه ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ خطوط هوایی مالزی عنوان کرد که مسافران و خدمه این پرواز به احتمال زیاد به دلیل خفگی درگذشته‌اند. این گزارش می‌افزاید که هواپیما به هنگام سقوط در اقیانوس هند در حالت اتوماتیک (اتو پایلت) قرار داشته و پیش از سقوط مسافران همگی درگذشته بودند. انتشار این گزارش در همین حال باعث شد تا دولت استرالیا اعلام کند که منطقه جستجو برای یافتن این هواپیمای مسافربری را تغییر داده است. هواپیمای بوئینگ خطوط هوایی مالزی بامداد روز هشتم مارس اندکی پس از ترک فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور به مقصد پکن با 239 سرنشین از صفحه رادارها ناپدید شده و تا کنون هیچ اطلاعی از سرنوشت هواپیما و سرنشینان آن به دست نیامده است. 
ادامه مطلب ...

ازدواج سام درخشانی و نرگس محمدی


سام درخشانی و نرگس محمدی (بازیگر نقش ستایش) دو بازیگر سینما و تلویزیون ایران به طور رسمی خبر ازدواج خود را اعلام کردند.این دو بازیگر که برای تشویق و حمایت از تیم ملی کشورمان در بازی های جام جهانی در قالب تیم هنرمندان به برزیل سفر کرده بودند به طور رسمی خبر ازدواج خود را اعلام کردند.

از تجاوز به جسد برهنه مرده ها تا درآوردن چشم اجساد برای ساخت انگشتر!


طبق اسناد جدید پلیس انگلیس، حدود 500 نفر از جمله چند کودک دو ساله قربانی هوس‌بازی‌های  مجری سابق بی بی سی شده‌اند.

به گزارش انتخاب ؛ «جیمی سویل»، مجری سابق شبکه بی‌بی‌سی از سوی پلیس به عنوان مشهورترین مجرم تجاوز جنسی در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 میلادی شناخته شد. وی متهم است که در طول فعالیت حرفه‌ای خود صدها زن و کودک را مورد سوءاستفاده و آزار جنسی قرار داده است.

 
ادامه مطلب ...

چرا سرود جام جهانی خواجه‌امیری پخش نشد؟


احسان خواجه‌امیری دلیل پخش نشدن سرود تیم‌ ملی در جام جهانی 2014 را که با صدای او تولید شده بود، اعلام کرد.

 به گزارش ایسنا،‌ در حالی که فدراسیون فوتبال مبلغ 30 میلیون تومان برای تولید سرود رسمی تیم ملی در جام جهانی هزینه کرده است، این ترانه در شب‌هایی که تیم ملی مسابقه داشت، از صدا و سیما پخش نمی‌شد.

 «دروازه‌های دنیا» عنوان ترانه تیم ملی فوتبال برای جام‌ جهانی 2014 است. این قطعه به سفارش فدراسیون فوتبال تولید شده و با اینکه خواجه‌امیری این قطعه را بدون دستمزد خوانده اما گفته می‌شود، تولید این تک‌آهنگ 30 میلیون تومان هزینه برداشته است.  ادامه مطلب ...

عکس/ گاف عجیب هنرمندان ایرانی در برزیل


سفر هنرمندان ایرانی به برزیل به اندازه کافی حاشیه داشت. در تصویری که به تازگی از سام درخشانی و رضا یزدانی منتشر شده تقریبا همه پرچم‌های حاضر در تصویر برعکس نقش بسته‌اند.

 

رتبه ایران در جام جهانی از بین 32 کشور


پس از پایان مرحله گروهی جام جهانی رده‌بندی تیم‌های 17 تا 32 مشخص شد که در آن تیم ملی ایران با کسب یک امتیاز، یک گل زده و 4 گل خورده، تفاضل گل 3- در رده بیست و هفتم جهان قرار گرفت.

تیم ایران در این رده‌بندی بالاتر از تیم‌های ژاپن، استرالیا، هندوراس و کامرون است.

 
فهرست تیم‌های جام جهانی تاکنون که از رتبه 17 تا 32 آن ثابت خواهد بود:  ادامه مطلب ...

بعد از داعش، «دامس» را بشناسید


یک روزنامه الجزایری از وجود 2000 تونسی در گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام خبر داد و تصمیم این گروه برای ایجاد شاخه خود در مغرب عربی با نام "دامس" خبر داد.

 پایگاه خبری العالم به نقل از روزنامه البلاد چاپ الجزایر نوشت: الجزایر با همسایه خود تونس توافقنامه ای امنیتی را به امضا رسانده است که لزوم جلوگیری از خطر عزیمت هزارن مهاجر به سوریه برای نبرد در کنار گروههای مسلح تروریستی تاکید می کند.

 برپایه این گزارش، آمار مسئولان تونسی از عضویت 2400 نفر از اتباع این کشور در گروههای مسلح حکایت دارد که 2000 نفر از آنها عضو گروه داعش هستند. این گروه درحال آماده شدن و تهیه مقدمات برای ایجاد شاخه خود از الجزایر گرفته تا تونس با نام "دامس" است.

درآمد فیفا از جام جهانی چقدر است؟


همزمان با برگزاری جام جهانی، در حالی بیشتر نگاه ها معطوف به رخدادهایی است که داخل زمین می گذرد بسیاری نیز موضوعات خارج از زمین از مرتبط با فوتبال را مورد توجه قرار داده اند که یکی از آن ها درآمد قابل توجه فیفا از برگزاری این بازی ها است، به خصوص که معافیت های مالیاتی فیفا نیز باعث اعتراض بسیاری شده است. پیش از آغاز بازی ها، هفته نامه اکونومیست به شدت از فیفا و مدیریت آن انتقاد کرده بود و اکنون نیز فرید زکریا، تحلیلگر شبکه سی ان ان، در تازه ترین برنامه اش شیوه مدیریت فیفا را مورد توجه قرار داده است. درآمد فیفا از بازی های جام جهانی 2014 که در واقع دوره سه سال منتهی به برگزاری دور نهایی بازی ها را در بر می گیرد به 4.5 میلیارد دلار می رسد در حالیکه بودجه فیفا بر اساس درآمدی 3.5 میلیاردی تنظیم شده بود.

همچنین انتظار می رود که درآمد فیفا برای بازی های جام جهانی سال 2018 نیز به 5 میلیارد دلار برسد که حدود 2.7 میلیارد دلار آن از طریق فروش حق پخش بازی ها و 2.3 میلیارد دلار آن نیز از طریق حامیان مالی و حق کپی رایت بدست می آید. فیفا بخشی از درآمدش را به کشورهای عضو می دهد برای مثال قرار است از درآمدهای مربوط به جام جهانی در مجموع 200 میلیون دلار بر کشورها و کنفدراسیون ها پرداخت شود. این ماه، هر عضو فیفا 250 هزار دلار از این نهاد دریافت می کند و سال آینده نیز میزان دریافتی اعضا به 500 هزار دلار می رسد.  ادامه مطلب ...