همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

امتیاز جدید ایران به غرب و احتمال توافق جامع در مذاکرات بعدی


یک منبع در تهران گفت: «با وجود اینکه هم طرف ایرانی و هم طرف امریکایی می گویند که درباره رسیدن به یک توافق تا قبل از ۳۰ تیر بدبین هستند، اما برخی علائم نشان دهنده آن است که پس پرده کار در حال جلو رفتن است».

وی ادامه داد: «درست است که اختلاف ها درباره دو موضوع ظرفیت غنی سازی و لغو تحریم ها جدی است ولی دو طرف اصول توافق احتمالی را می دانند و بر سر آن توافق کرده اند. بیشتر اظهارات رسانه ای برای آرام کردن محیط داخلی و همچنین افزایش توان چانه زنی تا دقیقه ۹۰ است».

تحلیلگران در تهران می گویند تیم ایرانی با پذیرش اینکه به جای لغو یکباره تحریم ها، آنهار را طبق یک جدول زمانی لغو کند، هدیه بزرگی به ۱+۵ تقدیم کرده است اما متقابلا روشن نیست آنها به همین مقدار درباره موضوع ظرفیت غنی سازی منعطف باشند.  ادامه مطلب ...

مخالفت رسایی با تمدید قرارداد کی روش


شنیده شد که رسایی گفت: «این نظر شخصی من است نظر مجلس نیست و با تشکر از آقای کی‌روش به خاطر زحماتی که برای تیم ایران کشیده است ولی تمدید قرارداد ایشان به نظر بنده درست نیست. معتقدم که آقای کی‌روش توقعات و مطالباتی که می‌خواهد برای ورزش به صرفه نیست. »

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس و عضو فراکسیون اصل 90مجلس که قرار بود با شروع جام جهانی 2014به برزیل سفر کند اما در آخرین لحظه آن را لغو کرد به سایت «کاپ» اعلام کرد: مخالف تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش است. رسایی یادآور شد: «بنده به شخصه موافق تمدید قرار داد کی‌روش با فدراسیون و تیم ملی نیستم زیر اعتقاد دارم استفاده از مربی خارجی تبعات منفی دارد. »

جدیدترین آمار کاربران اینترنت در ایران


ن روزها همه چیز به نوعی تحت تاثیر جام جهانی فوتبال قرار دارد و اخبار فناوری نیز از این امر مثتثنی نیست.

به گزارش مهر، جدیدترین آمارها از استفاده کاربران ایرانی از اینترنت نشان می دهد که ضریب نفوذ اینترنت در ایران به ۴۹.۱۳ درصد رسیده و اتصال به شبکه اینترنت از طریق تکنولوژی ADSL بیشترین سهم را در میان سایر اتصالات به خود اختصاص داده است؛ در همین حال استان مازندران بیشترین کاربران اینترنت در ایران را در اختیار دارد.  ادامه مطلب ...

مسلمانان امسال چند ساعت روزه می‌گیرند؟



بر اساس محاسبات نجومی، امسال با فرارسیدن فصل تابستان به نیمه شمالی کره زمین و زمستان در نیمه جنوبی، تعداد ساعات روزه در ماه مبارک رمضان در کشورهای دنیا تفاوت زیادی با یکدیگر دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم؛ طبق محاسبات نجومی، مسلمانان اروپا امسال بیشترین ساعات روزه را دارند. تعدادساعات روزه در دانمارک به 21 ساعت می رسد ( که فصل تابستان در نیمه شمالی کره زمین است ) در حالیکه ساعات روزه داری مسلمانان در آرژانتین کمترین ساعات در بین کشورها است و تنها 9 ساعت و30 دقیقه است ( فصل زمستان در نیمه جنوبی کره زمین است)
 
تعداد ساعات روزه در قاره آفریقا بین 10 ساعت و نیم تا 16 ساعت و سی دقیقه است. مسلمانان در آفریقای جنوبی 10 ساعت و نیم روزه می گیرند، و مردم الجزایر، لیبی، مراکش و سودان 14 ساعت و در تونس 15 ساعت و در مصر 16 ساعت و 30 دقیقه روزه می گیرند.
ادامه مطلب ...

خداحافظی حقیقی به‌خاطر فحاشی فیسبوکی


بعد از شکست ایران برابر بوسنی و حذف از جام جهانی تعداد زیادی از کاربران فیسبوک به صفحه علیرضا حقیقی حمله کردند و به او و خانواده‌اش فحاشی کردند. حقیقی با گذاشتن پستی در فیسبوکش به دلیل اهانت‌های که به او شده از فضای مجازی خداحافظی کرد.



خداحافظی علیرضاحقیقی به‌خاطر فحاشی فیسبوکی

استاد شجریان به همراه همسر و فرزندش |عکس|


صفحه رسمی محمدرضا شجریان در فیس‌بوک تصویری از وی به همراه همسر دوم و کوچک‌ترین فرزندش منتشر کرده است.

خودرویی که فقط یک عدد از آن تولید شد(+تصاویر)


خودرویی که فقط یک عدد از آن تولید شد(+تصاویر)
 
صبحانه: اگر فکر می‌کنید این سقف زیبای پانوراما متعلق به یک مرسدس بنز مدل امسال یا همین چند سال پیش است سخت در اشتباه هستید! باید بگوییم که این یک مرسدس بنز F200 سال 1996 است که سقفش می‌تواند بسته به میل شما روشن یا تیره باشد. 
ادامه مطلب ...

بزرگ‌ترین درسی که کروش به فوتبال ایران داد چه بود؟


بزرگ‌ترین درسی که کروش به فوتبال ایران داد چه بود؟
 
به گزارش خبرآنلاین؛ علی کفاشیان پس از باخت تیم ملی مقابل بوسنی با وجود اختلافاتی که با کروش دارد، از او تمجید کرد و گفت: «ما از کروش یک سری درس گرفتیم. مهم‌ترین درسی که از او گرفتیم این بود که کروش به همه یاد داد یک تیم ملی داشته باشیم. مهم‌ترین ویژگی تیم ملی در برزیل این بود که این بار یک تیم بودیم. کروش هر تصمیمی گرفت درست بود. ما منسجم‌تر از همیشه بودیم و یک تیم خوب داشتیم.»

" نهی از منکر" روحانیون ترکیه به زنان در سواحل توریستی(+عکس)


عده ای از روحانیون در ترکیه همزمان با نزدیک شدن به ماه  رمضان با حضور در سواحل توریستی این کشور جزواتی حاوی توصیه هایی به منظور حفظ و رعایت شئونات اسلامی در بین زنان توزیع کردند.  ادامه مطلب ...

چه مشاغلی زوال عقل را عقب می‌اندازند؟


بر اساس یافته‌های جدید، مشاغل چالش‌برانگیز می‌توانند ابتلا به زوال عقل را در سالمندی به تاخیر بیندازند.

به گزارش ایسنا، دانشمندان معتقدند فعال ‌نگه‌داشتن مغز طی زندگی هم در حیطه شغلی و هم با استفاده از سرگرمی‌های محرک، می‌تواند زوال عقل را تا 9 سال عقب بیندازد.

پزشکان مدت‌هاست بر این باورند آموزش مغز در سالمندی مانع از ابتلا به زوال عقل می‌شود اما این نخستین بار است که فعالیت ذهنی در سال‌های جوانی به عنوان اثری مهم در تاخیر بروز این اختلال عنوان شده است.

در مطالعه‌ای که روی دو هزار نفر انجام شد، مؤثرترین سرگرمی‌ها شامل مطالعه، داشتن زندگی اجتماعی فعال و استفاده از رایانه به طور منظم گزارش شدند.

«دکتر پراشانتهی وموری» رهبر ارشد این مطالعه از «کلینیک مایو» در مینه‌سوتا، معتقد است این یافته‌ها به کاهش اپیدمی زوال عقل قریب‌الوقوع کمک می‌کند.

جزئیات این پژوهش در مجله JAMA Neurology منتشر شده است.

توقف پخش سریال ستایش ۲


رئیس سازمان صدا و سیما بعد از مشاهده آخرین قسمت پخش شده از مجموعه تلویزیونی ستایش که جمعه گذشته از شبکه سوم سیما به نمایش درآمد، با ابراز گلایه از کیفیت پایین ساخت این مجموعه، خواستار توقف یا بازتدوین این مجموعه شده است.

104  ادامه مطلب ...

توضیح یکی از شاهدان عینی خبر کشته‌شدن هفت نفر برای 62 متر زمین!

من ساکن رامهرمز هستم و شاهد کل ماجرا.

خانواده ی طلاوری در اصل یه طایفه از روستای طلاور باغملک هستن.

که خیلی هاشون کوچ کردن به رامهرمز. با تمام احترامی که برای همه باید قائل

باشیم اما اگه بخوام منصف باشم باید بگم که این خاندان طلاوری جیگر رامهرمز

و رامهرمزی ها رو خون کردن!!!! از بس که ...........

دادگاه سر ماجرای این زمین دو بار قاطعانه به نفع زنگنه ها رای داد.

کارشناس دادگاه اومد گفت بابا این زمین از نظر قانونی واسه 

ادامه مطلب ...

وداع تلخ ایران با جام جهانی(عکس)


دیدار تیم‌های ایران و بوسنی با نتیجه 3 بر یک به سود بوسنی به پایان رسید و از ادامه مسابقات حذف شد. 

ادامه مطلب ...