همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

خوشحالی داور از برد نیجریه برابر بوسنی(عکس)


داور بازی نیجریه بوسنی قضاوت بحث برانگیزی داشت. گل سالم بوسنی را نپذیرفت و گل مشکوک به خطای نیجریه را پذیرفت. حالا هم عکسی از پایان بازی منتشر شده است که در حال خوشحالی با دروازه‌بان نیجریه پس از پایان بازی است!

ترددخودوریی با علامت داعش درایران + عکس


چند روزی است که یک خودروی سواری در یکی از شهر های شمال غربی کشور در حال تردد است.

چند روزی است که خبری مبنی بر اینکه یک خودروی سواری در یکی از شهر های شمال غربی کشور در حال تردد است در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
ویژگی خاص این خودرو نصب علامت گروهک تروریستی داعش بر روی شیشه عقب خود است.

هنوز هیچ یک از مراجع قانونی با مالک این خودرو برخورد نکرده اند و همچنین هدف راننده این خودرو از انجام این کار مشخص نیست/دانا

دختری که سر و صدای زیادی به پا کرد! + عکس

این تصویر که در اینستاگرام "مارسلو" منتشر شده، توسط "جفرسون"، دروازه بان ذخیره ی برزیل گرفته شده و در آن، "تیاگو سیلوا"، "خولیو سزار"، "داوید لوییز" و "مارسلو" در حال خواندن سرود ملی هستند. دختر بچه نیز در کنار دیگر کودکانی که در تصویر هستند، در حال خواندن سرود ملی است ولی شور و شوق او در عکس، فوق العاده است.

جام جهانی 2014: دختری که سر و صدای زیادی به پا کرد + عکس

«دروازه جهنم» در روی زمین +تصاویر


مناطق زیبای طبیعی در کنار سازه‌های بدیع انسانی جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در نقاط مختلف جهان به وجود می‌آورد؛ «دروازه جهنم» یکی از مکان‌های عجیب در ترکمنستان است که پس از 40 سال شعله‌ور بودن هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به خود جذب کرده است.


 
ادامه مطلب ...

متفاوت‌ترین آبشار دنیا +تصاویر


Uluru که به نام " آیرز راک " هم شناخته شده است آبشاری بسیار زیبا در استرالیا است. این آبشار در میان سخره های سیمانی که تا 348 متر ارتفاع دارند در جریان است.

 
ادامه مطلب ...

جزئیات کشته‌شدن هفت نفر برای 62 متر زمین!


فاجعه خونبار رامهرمز بر سر 62 متر زمین این روزها رعب و وحشت عجیبی را در دل مردم این شهرستان به راه انداخته و خانواده‌های مقتولان را تا ابد داغدار.

دوشنبه پنجم خردادماه سال جاری حدود ساعت 12 و 25 دقیقه صدای شلیک تیراندازی‌های متعدد در برخی از کوچه و خیابان‌های شهر رامهرمز طنین انداز شد. مردم وحشت‌زده و سرگردان به اطراف می نگریستند که چه حادثه‌ای رخ داده است، طولی نکشید که آژیرهای مستمر آمبولانس‌های اورژانس 115 رامهرمز و آژیر خودروهای پلیس، مردم شهر را بیشتر نگران از وقوع حادثه‌ای ناگوار کرد که به‌وقوع پیوسته بود اما کجا، چه و چگونه، هنوز برای مردم شهر پرسش انگیز بود و خانواده‌ها که نمی‌دانستند به درستی چه اتفاقی افتاده کودکان و نوجوانان خود را به خانه‌ها فراخواندند تا مشکلی دامنگیرشان نشود.  
ادامه مطلب ...

فروش لباس با مارک داعش در بوتیک های استانبول +عکس


به گزارش وب سایت جمهوریت، چند مغازه در منطقه باغچلار (غرب استانبول) اقدام به فروش پیراهن مردانه با مارک گروه تروریستی داعش کردند.

به گزارش ترکیه آنلاین پیش از این نیز شواهدی مبنی بر حمایت ترکیه از گروه شیطانی داعش وجود داشت که دلیل قاطعی برای پشتیبانی دولت اردوغان از تروریست ها است.

عکس/ لحظه گاز گرفتن سوارز


لوئیز سوارز اروگوئه ای باز هم در زمین فوتبال یک مدافع را با دندانهای خود گاز گرفت تا سوژه عکاسان شود.

 
ادامه مطلب ...

افشای سند ارتباط مسی با صهیونیسم جهانی و فراماسون ها/عکس


«پیمان مقدم» کارشناس ارشد ارتباطات، روزنامه نگار و نویسنده طنز در فیس بوک نوشت:

"بدانید و آگاه باشید که مسی به تنهایی و بدون همدستی استکبار و صهیونیسم جهانی و توطئه فراماسون های از خدا بیخبر موفق نمی شد به ما گل بزنه. اینم سندش."

بوسنی بازی آخر خود را به ایران فروخته است/ما از توطئه ی بوسنی آگاهیم



نشریه گاردین نیجریه نوشت: فدراسیون فوتبال نیجریه می گوید که از توطئه ی بوسنی برای باخت به ایران و جلوگیری از صعود نیجریه به مرحله دیگر اگاه شده است.

به گزارش «انتخاب»، ایران باید بوسنی را شکست دهد تا به جای نیجریه به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی برزیل صعود کند.  ادامه مطلب ...

درآمد فیفا از جام جهانی چقدر است؟


خبرآنلاین، همزمان با برگزاری جام جهانی، در حالی بیشتر نگاه ها معطوف به رخدادهایی است که داخل زمین می گذرد بسیاری نیز موضوعات خارج از زمین از مرتبط با فوتبال را مورد توجه قرار داده اند که یکی از آن ها درآمد قابل توجه فیفا از برگزاری این بازی ها است، به خصوص که معافیت های مالیاتی فیفا نیز باعث اعتراض بسیاری شده است.
 
پیش از آغاز بازی ها، هفته نامه اکونومیست به شدت از فیفا و مدیریت آن انتقاد کرده بود و اکنون نیز فرید زکریا، تحلیلگر شبکه سی ان ان، در تازه ترین برنامه اش شیوه مدیریت فیفا را مورد توجه قرار داده است. درآمد فیفا از بازی های جام جهانی 2014 که در واقع دوره سه سال منتهی به برگزاری دور نهایی بازی ها را در بر می گیرد به 4.5 میلیارد دلار می رسد در حالیکه بودجه فیفا بر اساس درآمدی 3.5 میلیاردی تنظیم شده بود. همچنین انتظار می رود که درآمد فیفا برای بازی های جام جهانی سال 2018 نیز به 5 میلیارد دلار برسد که حدود 2.7 میلیارد دلار آن از طریق فروش حق پخش بازی ها و 2.3 میلیارد دلار آن نیز از طریق حامیان مالی و حق کپی رایت بدست می آید.  ادامه مطلب ...

ساعت بدن تان را بدانید تا بیمار نشوید/ ریتم شبانه روزی بدن انسان


 
محققان معتقدند که اطلاع از ساعت بدن نه تنها می تواند آرامش بیشتری را به شخص ببخشد بلکه از خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان، حملات قلبی، دیابت، افزایش وزن و ... نیز جلوگیری می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیا تاکنون برایتان پیش آمده صبحدم با وجود اینکه شب خواب کاملی داشته اید اما بازهم خسته بوده و قدرت برخاستن از خواب را نداشته باشید؟ 

ادامه مطلب ...

گشت ارشاد در اندونزی (+عکس)


تصویر زیر پلیس شریعت اندونزی را در حل تذکر و نوشتن نام دو زن که بر خلاف قوانین شلوارهای جین تنگ پوشیده اند ، نشان می دهد.
با نزدیک شدن به آغاز ماه رمضان کنترل و نظارت پلیس شریعت بر رفتارهای شهروندان افزایش یافته است.

گاز گرفتن لوییس سوارز" یک نروژی را پولدار کرد


 
رسانه‌های خبری از برنده شدن یک شهروند نروژی به خاطر شرطبندی بر روی گاز گرفتن "لوییس سوارز" خبر دادند.

به گزارش  مهر، زمانی که "لوییس سوارز" سه‌شنبه شب در دقیقه 79 بازی تیم‌های اروگوئه - ایتالیا اقدام به گاز گرفتن شانه "جورجیو کیه‌لینی" کرد، 5300 مایل آن طرف‌تر یک شهروند نروژی به نام "توماس سیورسون" با تماس دوستش از خواب برخاست و مطلع شد که برنده شرطبندی شده است.

بر پایه گزارش ساکرنت، سیوروسون 5 دلار 25 سنت شرط بسته بود که سوارز در برزیل اقدام به گاز گرفتن حریف می‌کند و در نهایت 916 دلار برنده شد. البته نروژی خوش شانس‌تر، شخص دیگری بود. وی موفق شد 3300 دلار برنده شود.

سخنگوی یک شرکت شرطبندی که مرکز آن در مالت قرار دارد گفت 167 نفر بر روی اینکه لوییس سوارز در رقابتهای جام جهانی گاز می گیرد شرطبندی کرده بودند.

12 ویژگی امنیتی ایران چک‌های 100 هزار تومانی +عکس


با توجه به شناخت ناکافی نسبت به شاخصه‌های امنیتی و مشابهت ایران‌چک‌ها با اسکناس‌های 10 هزار ریالی سابق و 20 هزار ریالی فعلی و احتمال جعل ایران‌چک‌ها با توجه به موارد زیر می‌توان به راحتی اصالت آنها را تشخیص داد.

1- ایران‌چک‌های یک میلیون ریالی کاملاً در اندازه ایران‌چک 500 هزار ریالی و در قطع 160 * 75 میلی‌متر و در غالب رنگ آبی با نقش تخت جمشید هستند.  ادامه مطلب ...

اگر دلواپسِ طنزهای نامشروع هستید، حتما ببینید!+عکس


خیرا فردی روحانی به نام محمدحسین صفری که پیشگام در اجرای برنامه‌های طنز شرعی وحرکات نمایشی رزمی است، به طور گسترده ای مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است و مطالب مرتبط با آن به شکلی وسیعی در میان فعالان فضای مجازی بازنشر و دست به دست می گردد.