همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

چرا موهایمان زود چرب می شود؟


غدد چربی، وظیفه محافظت از مو را بر عهده دارد، اما گاهی به علت ترشح زیاد غدد، مو ظاهر چرب پیدا می کند. عوامل زیادی در چرب بودن مو نقش دارد که یکی از آن ها ارثی بودن است. بنابراین اگر مادر یا پدر، دارای موهای چرب است، احتمال چرب بودن موهای فرزندان وجود دارد.

در زنان و دختران، نوسان هورمونی نقش مهمی در چربی یا خشکی موها ایفا می کند. اگر قاعدگی نامنظم دارید یا قرص ضد بارداری مصرف می کنید، هورمون ها کاهش و افزایش پیدا می کند و باعث چرب شدن مو می شود. عوامل دیگری نیز در این زمینه موثر است. هر چه مو نرم تر باشد، غدد چربی نیز بیشتر است.  ادامه مطلب ...

فیس بوک شجریان، فوتبالی شد!+عکس


به دنبال نمایش تحسین برانگیز و درخشان تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم پرستاره آرژانتین که واکنش های فراوانی را در میان چهره های سیاسی و هنری و ورزشی و ... به دنبال داشت، محمدرضا شجریان هم تصویر کاور صفحه شخصی اش در فیس بوک را تغییر داده و عکس دستنویسی را قرار داده که در آن آمده است: «رسید مژده که فوتبال ما نخواهد باخت»

شانس پیروزی ایران مقابل بوسنی


تیم ملی ایران فردا شب از مرحله سوم گروهی جام جهانی و از گروه F این رقابت‌ها در ورزشگاه فونته‌نووای سالوادور در دیداری حساس به مصاف بوسنی می‌رود. تکلیف صعود شاگردان کی‌روش به مرحله یک‌هشتم نهایی پس از پایان این دیدار مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، عملکرد فوق‌العاده ایران مقابل آرژانتین در دیدار قبل موجب شده تا مقابل بوسنی کفه ترازو به سود ایران سنگین شود و بسیاری از هواداران و کارشناسان پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان را در این دیدار محتمل بدانند.

یک سایت انگلیسی با بررسی نظر خوانندگان خود پیش‌بینی پیروزی ایران را در جدولی منتشر کرده است. این سایت همچنین احتمال پیروزی 2 بر صفر ایران مقابل بوسنی را بیش از 23 درصد اعلام کرده است. این در حالی است که 68.1 درصد نیز رای به پیروزی ایران داده‌اند.

شانس پیروزی ایران مقابل بوسنی

رهبران در حال تماشای جام جهانی +تصاویر


جام جهانی فوتبال سال 2014 در کشور برزیل در حال برگزاری است. رهبران، رییس جمهورها و سیاسیون نیز همانند مردم عادی به حمایت از تیم‌های ملی کشورشان می‌پردازند. آنها حمایت خود را با حضور در کنار تیم ملی و یا پوشیدن پیراهن‌های تیم ملی کشورشان به نمایش می‌گذارند.

کینگ فیلیپ بلژیک با بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورش پس از رویارویی با روسیه در ریودوژانیرو عکس سلفی می‌گیرد.

 
 
ادامه مطلب ...

آتش گرفتن قطار سریع السیر یزد - تهران+عکس


آتش گرفتن قطار سریع السیر یزد - تهران (+عکس)

پس از آتش سوزی قطار متوقف شد و مسوولان مسافران را تخلیه کرده، سپس با کپسولهای اطفای حریق به مبارزه با شعله های آتش پرداختند.   ادامه مطلب ...

قیمت قبر در تهران چند است؟



مهدی چمران در  هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه موضوع گورستان‌ها و آرامستان‌ها چندین بار در شورای شهر مطرح شده است اظهار داشت: در گذشته گورستان‌های شهر متناسب با جمعیت گذشته بود و هم اکنون نیز می‌توان با مدیریت از همین گورستان‌ها برای دفن اموات استفاده کرد.  ما می‌توانیم از ظرفیت گورستان‌های فعلی که متروکه و یا امامزاده‌ها در شهر استفاده بهتری را ببریم.

به گزارش انتخاب، چمران با بیان اینکه با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق می‌توان فضای مناسبی را برای دفن اموات در گورستان‌های داخل شهر فراهم کرد گفت: می‌توان با ایجاد فضاهای سبز و تفرجگاه فضایی را ایجاد کرد که در کنار آن نیز اموات دفن شوند.

در ادامه جلسه مجتبی شاکری دیگر عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در سالهای 83، 84 و 85 مصوبات بسیاری در خصوص وضعیت بهشت‌زهرا و آینده این مجموعه وجود داشته است گفت: متأسفانه از سال 83 تا 93 هیچ اقدام مناسبی در جهت مکان‌یابی و جانمایی برای گورستان جدید در شهر تهران صورت نگرفته است. در حالی شاهد هستیم که در امامزاده صالح قبر به رقم قابل توجهی (700 میلیون تومان) رسیده است.  اگر مصوبات شورای شهر در سال 83 عملی و اجرایی می‌شد شاهد این گونه ارقام نجومی نبودیم و این در حالی است که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد. 
ادامه مطلب ...

آزمایش دوپینگ 6 بازیکن هلند مثبت اعلام شد!


کانال 24 ترکیه در خبری بسیار عجیب و تکان‌دهنده که آن را به استناد سایت نشنال ریپورت منتشر کرد، از مثبت اعلام شدن دوپینگ 6 بازیکن هلندی که بعد از بازی با اسپانیا از آنها تست گرفته شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مطلب کانال 24 ترکیه که به نقل از سایت نشنال ریپورت منتشر شده آمده است: "دکتر جیروجیو برتولوچی که مسئول تست‌گیری از بازیکنان به نمایندگی از فیفا است، در مصاحبه‌ای گفت که بعد از بازی اسپانیا و هلند از بازیکنان هلندی تست دوپینگ گرفته شد و تست 6 نفر آنها مثبت از آب درآمد. در تست انجام شده نمونه‌هایی از داروهای نیروزا موجود بود که در این راستا بازیکنان تنها شامل جزای نقدی شدند.  ادامه مطلب ...

آیا پیکر دکتر شریعتی به ایران بازگردانده می‌شود؟


سال پس از درگذشت دکتر علی شریعتی یا به تعبیر خانواده‌اش «شهادت» او، هنوز پیکر این پژوهشگر و جامعه‌شناس برجسته تاریخ معاصر در زینبیه دمشق است و جسد مومیایی شده‌اش که قرار بود بعد از امانت‌سپاری ۵ ساله به ایران برگردانده شود، منتظر موافقت مسئولان است؛ خانواده شریعتی هم چنانکه تنها پسر او، احسان شریعتی می‌گوید هرگز با شرایط مناسبی برای انتقال پیکر او مواجه نشده‌اند.

احسان شریعتی در گفت‌وگو با سایت تاریخ ایرانی ابراز امیدواری کرده که با توجه به وقوع جنگ داخلی در سوریه و عدم اطلاع از مقبره شریعتی، مسئولان موافقت کنند که پیکر پدرش به ایران منتقل شود؛ البته منوط به آنکه اجازه داده شود او طبق وصیتش در حسینیه ارشاد دفن شود و دولت امکان برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری در شأن دکتر شریعتی را فراهم کند.

بخش‌هایی از این گفت‌وگو در پی می‌آید:

****

در روزهای اخیر محمدحسین متقی از دوستان محمد منتظری روایت کرده که دو هفته پیش از خروج شریعتی از ایران پیش او رفته و پیغام محمد منتظری را برای کمک به خروج زمینی و البته غیرقانونی رسانده است که شریعتی می‌گوید دو هفته بعد مراجعه کنید و قبل از موعد قرار هم از طریق مرز هوایی به صورت قانونی خارج می‌شود. چطور دکتر شریعتی این اطمینان را داشت که می‌تواند به صورت قانونی و بی‌دردسر از ایران خارج شود؟ درحالی که همسرش پوران شریعت‌رضوی، در خاطرات خود گفته ظاهرا تا چهار روز قبل از سفر هنوز پاسپورت به دست مرحوم شریعتی نرسیده بود.

شریعتی اطمینان نداشته است و تا لحظه آخر نگران ممانعت از خروج بود. در واقع تنها موردی که امیدواری ایجاد کرد اشتباهی بود که در شناسنامه دکتر ایجاد شده و نام ایشان مزینانی ثبت شده بود، در حالی که در پرونده‌های ساواک و اداری نام ایشان شریعتی مزینانی ثبت شده بود (البته بعد از انقلاب یک افسر گذرنامه گفت که من متوجه این مساله شدم اما به ساواک اطلاع ندادم؛ هر چند درستی این ادعا روشن نیست).  ادامه مطلب ...

انگلیس بدنبال غرامت از ایران بابت از بین رفتن 5 تابلو و هدیه فتحعلی شاه قاجار در جریان حمله به سفارتخانه این کشور


دیلی تلگراف نوشت: دولت انگلیس برای نخستین بار لیستی را منتشر کرده که حاوی مشخصات نقاشی هایی است که در جریان حمله به سفارت این کشور در تهران نابود شد.

به گزارشانتخاب، این روزنامه انگلیسی نوشت: ویلیام هیگ وزیر امور خارجه این کشور، چند روز پیش، از بازگشایی سفارت کشورش در ایران خبر داد. این ساختمان سفارت بعد از یورش معترضان در ماه نوامبر سال 2011 میلادی به شدت خسارت دید؛ همین مسئله نیز انگلیس را به تعلیق روابط دیپلماتیک خود با ایران واداشت.

این گزارش در خصوص ادعای مربوط به تابلوهای و آثار مفقود یا تخریب شده ادعا کرد: تابلوی نقاشی به ارزش یک میلیون پوند، فقط یکی از شش آثار هنری است که انگلیس، سه سال پیش هنگام زیر و رو شدن سفارت خود در تهران، آنها را از دست داد  ادامه مطلب ...

تایید خبر آلوده به سم بودن برخی میوه ها و سبزیجات/سرطان‌زا بودن این میوه‌ها ثابت شد


هر چند در دولت قبل، اعتراضات عصرایران به وزارت خانه های بهداشت و جهاد کشاورزی در خصوص باقی ماندن سموم کشاورزی بر میوه ها و سبزیجات،پاسخی جر متهم شدن به سیاه نمایی نداشت،‌اما خورشید هیچ گاه پشت ابر نمی ماند و همان طور که آلوده بودن بنزین های پتروشیمی توسط مراجع مسوول تأیید شد، خبر تلخ آلوده به سم بودن برخی میوه ها و سبزیجات نیز توسط نهادهای علمی ،‌متأسفانه مورد تأیید قرار گرفته است و اینک نوبت مسوولان دولت یازدهم است که کار بر زمین مانده نظارت و کنترل بر تولیدات کشاورزی را انجام دهند و الا همان نقدی که بر قبلی ها وارد بود،‌این بار با شدت بیشتری متوجه مسوولان دولت کنونی خواهد بود زیرا جان انسان ها تعارف بردار نیست.

 «محسن مروتی»، عضو هیات علمی موسسه تحقیقات گیاه پزشکی و کارشناس باقی مانده سموم، یکی از افرادی است که هرچند وقت یک بار درباره تاثیر میوه‌های آلوده به سموم بر سلامت مردم هشدار می‌دهد. او در گفت و گو با روزنامه شهروند می‌گوید که سرطان‌زا بودن این میوه‌ها ثابت شده و برای همین دیگر وقت آن است وزارت بهداشت به وظایفش برای نظارت بر مصرف میوه‌ها عمل کند.   ادامه مطلب ...

زنان بازداشت شده در ورزشگاه آزادی آزاد شدند


اعتماد نوشت: 
پیگیری‌های دفتر رییس‌جمهوری و معاونت امور زنان باعث شد زنان بازداشت شده در روز جمعه مقابل ورزشگاه والیبال، آزاد شوند. شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان ریاست‌جمهوری در این خصوص گفته است: دفتر ریاست‌جمهوری به محض اطلاع از این اتفاق که در همان دقایق ابتدایی بازداشت صورت گرفت دستور ویژه‌یی برای پیگیری و آزادی این افراد صادر کرد و معاون امور زنان ریاست‌جمهوری با پیگیری فوری و با همکاری نیروی انتظامی اسباب آزادی این افراد را فراهم ساخت و در همان لحظات اول زنان حامی تیم ملی از این بازداشت کوتاه‌مدت رها شدند.  ادامه مطلب ...

سریع‌ترین رایانه جهان متعلق به کیست؟


سازمان بین‌المللی تاپ 500 تازه‌ترین جدول رده‌بندی 500 ابرکامپیوتر جهان را منتشر کرد و در این ماین ابرکامپیوتر چینی به نام "تیان هه 2" با سرعتی نزدیک به دو برابر ابرکامپیوتر آمریکایی "تیتان" برای سومین بار متوالی قهرمان شد.

 این رده بندی هر شش ماه یک بار منتشر می‌شود و از ژوئن سال گذشته تا کنون کامپیوتر "تیان هه 2 " با سرعت 3386 میلیارد بار در ثانیه مقام اول را از آن خود کرده است.

 به غیر از فناوری تراشه، بیشتر قطعات این کامپیوتر در چین تولید می‌شود.

 بر اساس این رده‌بندی، کامپیوتر آمریکایی "تیتان" نیز برای سومین بار متوالی در مقام دوم جای گرفت.

 گفته می‌شود کامپیوتر "تیان هه 2" به تدریج در پروژه‌هایی مانند زیست شناسی، علم مواد، هواشناسی و اقتصاد مرتبط به برنامه‌ریزی کشور و معاش انسان، نقش برجسته‌ای ایفا می‌کند.

 به گزارش رادیو چین، به غیر از آن، چین همچنین با این ابرکامپیوتر خدمات عالی ریاضی را نیز در اختیار موسسات پژوهشی خارجی قرار می‌دهد.

واردکنندگان موبایل به کشور را بشناسید


همانطور که می دانید تلفن همراه در کشور با ضریب نفوذ بیش از ۱۰۰ درصد در بین نیازهای اصلی مردم قرار گرفته است. از طرفی قاچاق این کالا به بیش از ۹۰ درصد در کشور رسیده است که متاسفانه آماری بسیار ناراحت کننده به شمار می رود. اما اگر نهادی مستقل برای نظارت بر این کالای اساسی در کشور تشکیل شود، هم می توان قیمت ها را دیدبانی کرد و هم می توان با قدرت بیشتری از ورود این کالا به صورت قاچاق جلوگیری کرد.  ادامه مطلب ...

حرکت شجاعانه زن برای نجات همسر +عکس


ایران: یک مرد پرویی که با نوشیدن مشروبات الکلی حالت عادی نداشت در مراسم خاص گاوبازی خودش را مقابل یک گاو وحشی انداخت تا به جدال با این حیوان بپردازد.

فیلم 30 ثانیه‌ای قدرتنمایی این مرد مست روی سایت‌های اینترنتی کاربران زیادی را حیرت‌زده کرده بود. در این فیلم پس از پریدن مرد به میدان، همسر او بلافاصله خود را کنارش رساند و قبل از هجوم گاو، مرد مست را به حصار کوبید و با خشم و عصبانیت او را از میدان بیرون کشید.

حرکت شجاعانه زن برای نجات همسر+عکس


این اتفاق در جریان فستیوال سالانه گاوبازی در پرو رخ داد، البته تنها کسی که بدون هیچ جراحتی از میدان جان به‌در برد همین مرد مست بود اما بقیه شرکت‌کنندگان در مراسم با گاو سرشاخ شدند و به شدت آسیب دیدند.گاو بازی سالانه در پرو از قرن هفدهم و در زمان سلطه اسپانیا به این منطقه رواج پیدا کرده و با توجه به استقبال مردم این کشور هرساله برگزار می‌شود

داور صربستانی بازی ایران و آرژانتین محروم شد


فدراسیون جهانی فوتبال  ( فیفا ) ، اعلام کرد ،  مازیچ داور صربستانی  بازی ایران و آرژانتین به علت اشتباهات فاحش  در این بازی از ادامه قضاوت در جام جهانی برزیل محروم شده است .
 
به گزارش «انتخاب»، این داور صربستانی در بازی تیم های ایران و آرژانتین که  دوشنبه شب برگزار شد  در اشتباهی فاحش خطای مسلم مدافع آرژانتین را روی اشکان دژاگه، مهاجم تیم ملی کشورمان را در محوطه جریمه اعلام نکرد و یک ضربه پنالتی را از ایران گرفت.

وی همچنین در چندین مورد با قرار گرفتن در مسیر توپ مانع ارسال پاس های بازیکنان ایران  شد.

پس از این حادثه فدراسیون فوتبال کشورمان از این داورشکایت کرد.

علی کفاشیان درباره عملکرد  این داور گفت :  با کمک سفارت ایران در برزیل، شکایت را تنظیم و به فیفا ارسال کردیم تا با این داور برخورد شود، زیرا وی حق یک ملت را از بین برد.
 
تیم ملی ایران در بازی با آرژانتین با ارائه یک بازی منطقی و برتر توانست این تیم را تا دقیقه 91 ناکام بگذارد اما در دو دقیقه مانده به پایان بازی با شوت از راه دور لئونل مسی بهترین بازیکن جهان ، بازی را به نتیجه یک بر صفر و با شایستگی هرچه تمامتر واگذار کرد .  ادامه مطلب ...

عکس بدون شرح دژاگه در شبکه اجتماعی


عکس بدون شرح دژاگه در شبکه اجتماعی
 
به گزارش شریان نیوز ، اشکان دژاگه پس از شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل آرژانتین با گل مسی در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه دوم، عکس معناداری را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی منتشر کرد.


وی در این عکس به حرکت داور صربستانی مسابقه در اعلام نکردن یک ضربه پنالتی مسلم به سود ایران اشاره کرده است.

واکنش تند داور بازی ایران‌وآرژانتین به انتقادات فیسبوکی


میلوراد مازیچ" داور صربستانی بازی ایران و آرژانتین پس از انتقادات مردم ایران از او عبارات زشتی را در صفحه فیس‌بوک خود درج کرده است. وی در بخشی خطاب به منتقدان ایرانی‌اش که در صفحه فیس‌بوکش اشتباهاتش را به او متذکر شده بودند نوشت: لعنت به همه شماها.

به گزارش انتخاب، وی افزود: من قدرت دارم و شماها ندارید، کاری خواهم کرد که برزیل پیروز جام جهانی شود. این داور صربستانی در بخش دیگری به کنایه نوشته است که قول می‌دهم که دمار از روزگار کشوری که شماها بگویید دربیاورم.

عکس: مردی که پاهایش تبدیل به کفش شد!


شاید عجیب باشد ولی برخی از افراد بی‌دلیل کارهایی انجام می‌دهند که انسان متحیر می‌شود و دوست دارد بداند دلیل عمل انجام شده چه می‌تواند باشد.

این مرد، 8 سال پیش بدون هیچ دلیلی تصمیم گرفته بود، بدون کفش راه برود؛ در این مدت کف پاهای او مانند چرم سفت و سیاه شده‌اند؛

وی با لبخند در مقابل دوربین ژست می‌گیرد تا از او عکس بیندازند و این عمل از نظر او افتخار آمیز است چون در سراسر جهان مطرح می‌شود.

 
ادامه مطلب ...

عکس/ بادمجان ۲ کیلو و ۸۰۰ گرمی در کرج


تصویر زیر متعلق به یک بادمجان 2 کیلو و 800 گرمی در شهرک اوج است.

در کارخانه نودل چه می‌گذرد +عکس


اخیرا عکس هایی از یک کارخانه چینی تولید کننده نودل در اینترنت منتشر شده که حواشی زیادی ایجاد کرده است. در این عکس ها دیده میشود که نودل ها در سراسر کارخانه پخش شده و کارگران روی آنها راه میروند ، با دست ها و پا های خود آن ها را جابجا میکنند و حتی روی آنها میخوابند . احتمالا باید نودل هایشان خیلی خوشمزه باشد.

 
ادامه مطلب ...