همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

آگهی فروش بنز 5 میلیاردی در ایران/عکس


در آگهی فروش مرسدس بنز SLS تاکید شده که قیمت خودرو در حدود سه میلیارد و 800 میلیون تومان است که در حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان نیز باید برای مجوز پلاک ملی آن پرداخت شود.

 اگرچه این روزها این قیمت ها و اعداد نجومی دیگر برای بسیاری عجیب نیست اما نکته قابل توجه این است که قیمت این خودرو در خارج از ایران بر اساس امکانات از 250 هزار دلار تا 400 هزار دلار است که با حسابی سر انگشتی و دلار 3 هزار تومانی، مشخص نیست که چطور این قیمت برای خودرو تعیین شده است.

۳۰ هزار کامنت قدردانی مردم از حقیقی+عکس


خانواده بزرگ ورزش نوشت: علیرضا حقیقی یکی از بازیکنانی بود که قطعا در بازی ایران مقابل آرژانتین «عالی» ظاهر شد. با وجود این که دروازه ایران بارها تهدید شد اما تنها یک بار آن هم در دقیقه 91، مسی، آقای گل جهان توانست این دروازه را باز کند.

با این که علیرضا حقیقی در بازی ایران و آرژانتین خاطره ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده را زنده کرد و نشان داد می تواند سومین عقاب آسیا باشد، بعد از پایان بازی در صفحه فیس بوکش که تا الان بیش از ۱۰۳ هزار لایک دارد نوشت: «ببخشید».


او فیلمی هم منتشر کرد و در آن از مردم عذرخواهی کرد و گفت:«ما همه تلاش کردیم که ببریم اما نشد. امیدوارم از بازی من و همه ملی پوشان راضی باشید. انشالله تو بازی ایران و بوسنی.»

پیام «ببخشید» حقیقی تا کنون نزدیک به دو هزار و سیصد بار به اشتراک گذاشته شده، 63 هزار نفر آن را لایک کرده اند و سی هزار کامنت داشته است. البته این کامنت ها و لایک ها لحظه به لحظه افزایش پیدا می کند.

واکنش مردم نشان می دهد که همه از بازی جسورانه ملی پوشان در مقابل تیم آرژانتیم راضی هستند و این بار مردم برای شایستگی تیم ملی ایران شاد اند، نه برای نتیجه!

مردم تشنه شادی هستند یا این شکست مستحق شادی بود؟


شادی‌های شب گذشته مردم کشورمان به ویژه شادی گسترده پایتخت نشین‌ها پس از شکست ناعادلانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین، با رویکردهای متفاوتی نزد گروه‌های مختلف همراه شده و حتی برخی این شادی را اسباب وهن مردم ایران در سطح افکارعمومی جهان تلقی کرده‌اند اما حقیقتاً در پس شادی گسترده شب گذشته چه بود؟

به گزارش «تابناک»، هیچ تحلیل گر فوتبالی تصور نمی‌کرد دیشب بازیکنان ایران اینچنین حرفه‌ای ظاهر شوند و کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال چنین تیم منسجمی را برای رویارویی با قهرمان دو دوره و نایب قهرمان دو دوره جام جهانی ساخته باشد. حتی وقتی میکرفون تلویزیون باز ماند و اعتقاد قلبی کارشناسان مشخص شد، حکایت از کیسه گل شدن تیم ملی داشت.  ادامه مطلب ...

واکنش فیسبوکی ایرانیان به داور بازی ایران - آرژانتین (+عکس)


کاربران فیسبوک در ایران در واکنش به اشتباه داوری " میلوراد مازیچ" داور صربستانی در نگرفتن پنالتی مسلم برای ایران، تصویر این داور را در شبکه های اجتماعی این گونه به نمایش گذاشتند.

مشاجره لفضی نکونام وماسکرانو در رختکن


مشاجره لفضی نکونام وماسکرانو در رختکن

جواد نکونام از رفتار بازیکن آرژانتینی شاکی بود و کمی با هم درگیر شدند.

به گزارش شفقنا ورزشی، دیروز قبل و بعد از بازی ایران و آرژانتین اختلافی لفظی بین بعضی از بازیکنان دو تیم گرفت. فضا، درست مشابه فضایی بود که قبل از بازی ایران و یوگسلاوی در بازی جام جهانی شکل گرفت. مربی آرژانتین روز قبل از بازی به یکی از خبرنگاران آرژانتینی گفته بود که می خواهند ایران را با اختلاف ببرند. ماساکرانو هم قبل از بازی وقتی جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران را دید گفت: «شانسی ندارید، 

ادامه مطلب ...

توییت‌های خواندنی درباره بازی ایران - آرژانتین


arash khamooshi (12 of 58).jpg بازی درخشان تیم ملی ایران در مقابل آرژانتین و باخت ناباورانه ایران، واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی و به‌ویژه توییتر برانگیخت.

به گزارش  «انتخاب»، توییت‌های رسانه‌ها و شخصیت‌های ورزشی و سیاسی جهان در واکنش به بازی ایران و آرژانتین در ادامه می‌آید:

ایوان مک کنا خبرنگار برگزیده ورزشی جهان در سال 2012: ما همگی دیگر طرفدار ایرانیم.

رادیو لایو آمریکا: داور بازی ایران و آرژانتین زیر بمباران انتقاد ایرانی‌ها قرار گرفته است.

فاکس ساکر آمریکا: لیونل مسی قلب ایران را شکست.

پائول جانسون معاون سردبیر گاردین انگلیس: ایران فوق‌العاده بود اما بدشانس هم بود.

ولی نصر مشاور سابق اوباما و رئیس دانشکده مطالعات بین‌المللی دانشگاه جان هاپپکینز آمریکا: ایران می‌توانست از شر آرژانتین و یک داور بد جان سالم به در ببرد اما نمی‌توانست از مسی مصون باشد.

کتال کلی ستون‌نویس ورزشی روزنامه گلوب اند میل کانادا: در دو ساعت بازی ایران و آرژانتین همه ما عاشق این تیم و جادوی جام جهانی شدیم.   ادامه مطلب ...

پلیسهای زن در صف آرایش! / عکس


وقتی پلیس زن در صف آرایش ایستاده اند!

«داعش» به مسی پیام داد؟ + عکس


«داعش» به مسی پیام داد؟ + عکس
 سایت «جهان‌نیوز» نوشت: این پیام تبریک پس از برد تیم ملی آرژانتین برابر تیم ملی کشورمان صادر شده است.

داعش در این پیام، لقب «ابومهداف آرژانتینی» را به لیونل مسی داده و از وی خواسته تا به صف جهادگران داعش (!) بپیوندد.

 همچنین داعش در بخش دیگری از این پیام، لیونل مسی را به عنوان امیر داعش در آمریکای جنوبی منصوب کرده است!