همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

کانالی که جام جهانی را رایگان پخش می‌کند

 

 

در شرایطی که تلویزیون کشورمان هنوز موفق نشده حق پخش مسابقات جام جهانی 2014 را خریداری کند،

 روز گذشته شبکه آلمانی ZDF رسما اعلام کرد این دوره از بازی‌ها را به صورت زنده و کاملا رایگان پخش خواهد کرد. قرار است این شبکه در کنار کانال ARD به صورت یک شب در میان مسابقات جام جهانی برزیل را روی آنتن ببرند. هر دو شبکه به صورت مجانی روی ماهواره هات‌برد قرار دارند. به گزارش بانک ورزش، در حال حاضر ذکایی و زین‌العابدین به نمایندگی از تلویزیون کشورمان در قطر به سر می‌برند تا در مورد قیمت خرید حق پخش این مسابقات مذاکره کنند.

عجیب ترین پنیر دنیا +عکس

باشگاه خبرنگاران، پنیر خوراکی است که بسیاری از خوردن آن اجتناب می کنند و سعی دارند تا حد امکان جایگزینی برای آن بیابند اما افرادی هم هستند که علاقه به پنیر را نمی توانند از خود دور کنند. برخی افراد در دنیا هستند که بزرگترین علاقه شان تولید پنیرهای متفاوت با طعم های تازه است.

 
به تازگی یک مزرعه انگلیسی که کالاهای لبنی تولید  می کند دست به کاری جالب زده و یکی از عجیب ترین پنیرهای دنیا را برای فروش آماده کرده است. این پنیر به رنگ مشکی است و به نظر می رسد سوخته باشد اما باید این را بدانید که این پنیرها از ذغال چوب درست کرده اند.

 

 
ادامه مطلب ...

خطرات حمل تلفن همراه برای مردان

محققان درایالت کلیولند آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند، آن دسته از مردانی که ساعت‌ها تلفن همراه را با خود حمل می‌کنند، بیش از مردانی که استفاده از این ابزار را به 2 ساعت در روز محدود می‌کنند، در معرض ضعف جنسی قرار دارند.

 
به گزارش ایرنا، این موضوع نیازمند بررسی و تحقیقات بسیاری است تا بتوان میزان آسیب تلفن همراه را نشان دهد. دراین تحقیقات دانشمندان روی 20 مرد که مشکلات جنسی را طی 6 ماه پیش از انجام تحقیق تجربه کرده بودند، بررسی کردند؛ آنها همچنین 10 مرد را که سابقه هیچ تجربه‌ای در این زمینه نداشتند، مطالعه کردند. در این بررسی از تمامی مردان خواسته شد فرمی را پر کنند و در خصوص عادات استفاده آنها از تلفن همراه نیز سوال شد. در این بین، هیچ تفاوت قابل توجهی از لحاظ سن، وزن، قد و عادات مصرف سیگار در مردان سالم و بیمار وجود نداشت.
ادامه مطلب ...

تصاویری از جاده های عجیب و دیدنی جهان

1 . بزرگراه ( جاده ) سور ( Sur ) ، جاده ای که دریا و ساحل را به یکدیگر متصل نموده
 این جاده بسیار زیبا یکی از جاده های ساحلی ایالت کالیرفنیا بوده که به طول 140 کیلومتر بوده و در امتداد خط ساحلی این ایالت با اقیانوس آرام قرار دارد . جاده فوق در بین سالهای 1919 تا 1937 ساخته شده است و تا به امروز بهینه سازی های بسیاری بر روی انجام انجام گرفته است .
 
 
ادامه مطلب ...

بزرگ‌ترین تبهکار جنسی تاریخ آمریکا خودکشی کرد + عکس


 مسئولان آمریکایی از شهروندان این کشور خواسته اند تا هرگونه اطلاعاتی را که به شناسایی بیش از 90 قربانی تعرض جنسی چهل سالۀ یک معلم آمریکایی به کودکان در مدارس آمریکایی و بین المللی در دست کم 9 کشور دنیا کمک می کند، در اختیار آنان قرار دهند.
ادامه مطلب ...

متهم شرط بخشش اعدام را نپذیرفت

مردی چهارسال قبل با مراجعه به پلیس به ماموران گفت پسرش به‌نام مازیار گم شده ‌است. او به ماموران گفت: «پسرم یک روز قبل برای رفتن به جایی از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. ما خبر نداریم او به چه دلیل بیرون رفته ‌بود.» وقتی تحقیقات ماموران روی ردیابی تلفن همراه مازیار متمرکز شد، آنها متوجه‌ شدند او شب حادثه بیشترین تماس‌ها را با جوانی به‌نام فرشید داشته به همین دلیل فرشید برای بازجویی احضار شد اما ادعا کرد گفت‌وگویش با جوان مفقودشده صرفا مکالمه‌ای دوستانه بوده و اصلا در جریان ناپدیدشدن او نیست.

ادامه مطلب ...

موج خرید هواپیماهای شخصی در ایران

دیگر، خانه ها و آپارتمانهایی که نه تنها امکانات، بلکه قیمت آنها نیز همپای خانه هایی در محلات شیک شهرهای اروپا و امریکا است نیز دیگر عجیب نیستند.

حالا دیگر نه تنها خیابان های ایران، بلکه کم کم آسمان ایران شاهد پول های میلیونی و میلیاردی است که برخی از ایرانیان خرج «هواپیماهای شخصی» خود میکنند.

شاید وسایل نقلیه «چرخ دار» هیجان خود را از دست داده است و بسیاری «میلیون های» خود را خرج خرید هواپیمای شخصی در ایران میکنند.هیجان انگیزتر و تا حدی هم از مازراتی ارزانتر!
موضوع دارد آنقدر در بخشی از ثروتمندان ایران داغ میشود که کمپانی های فیلیپینی سایت ها و صفحاتی در شبکه های اجتماعی با هدف جذب مشتری های ایرانی برای آموزش خلبانی ایجاد کرده اند.

دیگر خرید هواپیما، خرید قطعات یدکی و بیمه کردن هواپیما و یافتن تمام خدمات لازم برای هواپیمای شخصی کار سختی نیست. فقط کافی است چند صد میلیون پول اضافه در حساب بانکیتان داشته باشید و ماهانه هم البته چند میلیون برای خرج و مخارج نگهداری از این اسباب بازی های تازه مد شده در ایران کنار بگذارید.

یک فروشنده هواپیمای شخصی به یکی از روزنامه نگاران در ناظران که خود را یک مشتری معرفی کرده است میگوید: 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

عکس ؛ شادی پس از گل زشت مهاجم استقلال

انتظار می رود با انتشار تصاویر بیشتر از این حرکت ، کبه باید چمدان هایش را به مقصد یک تیم جدید ببندد.

 واکنش عجیب کبه مهاجم دورگه استقلال بعد از دومین گلی که به الریان زد.

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بعد از این حرکت به شدت کبه با کلمات تند تنبیه کرد . کبه پس از زدن گل شادی گل عجیبی انجام داد که امیرقلعه نویی سرمربی استقلال با عصبانیت او را صدا زد و به او تذکر داد. و الریانی ها هم اعتقاد داشتند این بازیکن باید از زمین اخراج بشود.

 در نهایت این محمد قاضی بود که کبه را آرام کرد. انتظار می رود با انتشار تصاویر بیشتر از این حرکت، کبه باید چمدان هایش را به مقصد یک تیم جدید ببندد.

 همچنین آخرین خبرها هم حکایت از این داشته که قلعه نویی در رختکن قصد این را داشته که کبه را شخصا تنبیه بدنی کند!

کبه ظاهرا این حرکت را برای این کرده که در استقلال پولش را نگرفته است. او در راهروی منتهی به اتوبوس تیم به قلعه نویی گفته است: «پولم را ندادید و از این به بعد اتفاقات خوبی نمی افتد!»

چه زمانی سریع تر به دور خورشید می گردیم

تابه حال به این سوال فکر کرده اید که ما روزها سریع تر به دور خورشید می گردیم یا شب ها.
 

شاید تعجب کرده باشید و این پرسش به نظرتان مسخره باشد؛ زیرا همیشه وقتی در یک طرف زمین شب است در طرف دیگر روز است. پس این سؤال چه معنی دارد؟

این سوال در ظاهر بی معنی است اما در واقعیت دارای یک جواب منطقی است چراکه ما نپرسیدم که چه زمانی زمین سریع تر تغییر مکان می دهد، بلکه پرسیدم ما ساکنان کره زمین کی سریع تر در میان ستارگان حرکت می کنیم و این بی معنی نیست.

ادامه مطلب ...

تصاویر: مرگ ۲ میلیون ماهی در سد فشافویه تهران

طی چند روز گذشته بیش از ۳۰ تن ماهی در سد فشافویه شهرستان اسلامشهر به دلیل ورود فاضلاب خام شهرک واوان تلف شدند.

در عین حال چاه‌های آب شرب هم در اطراف این سد وجود دارد که قطعا آلودگی آب این سد می‌تواند بر آب شرب این منطقه تاثیر منفی بگذارد.

متاسفانه تا روز سه‌شنبه حدود 2 میلیون قطعه ماهی مرده از این سد جمع‌آوری شده است از سوی دیگر کل سد که وسعتی حدود 200 هکتار دارد به شدت آلوده شده است و آب آن دیگر قابل استفاده نیست.

ادامه مطلب ...

شگفت‌انگیزترین معماری‌های ایران کدامند؟

 
Takhtejamshid.jpg سوم اردیبهشت ماه روز معمار است. ایرانی‌ها هنر و خلاقیت خود را با معماری تلفیق کردند و در طول سالیان دراز، بناهایی را ساختند که امروز از آن‌ها به عنوان شگفتی‌های معماری دنیا یاد می‌شود.

ایسنا، امروزه معماری را یک هنر اجتماعی می‌دانند. در اصول معماری، اجتماعی بودن و سازش بنا با محیط و اجتماع اهمیت زیادی دارد. معماران ایرانی بناهایی را طراحی کردند که پس از گذشت صدها سال، همچنان شگفتی و زیبایی خود را حفظ کرده‌اند و طراوت و تازگی ابتدای ساخت خود را از دست نداده‌اند. شاید به همین دلیل است که دیدن چندباره یک بنای زیبا برای ما خسته‌کننده نیست.

سابقه معماری ایران را مربوط به هزاره هفتم قبل از میلاد می‌دانند. از همان دوران معماران ایرانی ویژگی‌هایی را در طرح‌های خود به کار گرفتند که معماری ایران را شناسنامه‌دار کرد و ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی به آن بخشید. محاسبات دقیق، فرم درست پوشش، رعایت مسائل فنی و علمی در ساختمان، ایوان‌های رفیع، ستون‌های بلند و بالاخره تزئینات گوناگون بودند که معماری ایران را باشکوه و زیبا کردند.

ادامه مطلب ...