همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

افتتاح طولانی ترین خط مترو خاورمیانه

شهر نوشت: 12 کیلومتر از خط 3 مترو، به عنوان شاهراه مترو تهران و نماد کاهش فاصله جنوب به شمال صبح فردا تحویل شهروندان پایتخت می شود . خط 3 مترو بزرگترین و طولانی ترین خط ریلی خاورمیانه محسوب می شودکه با 37 کیلومتر طول جنوبی ترین نقطه پایتخت را به شمالی ترین نقطه متصل می کند .

صبح فردا با حضور شهردار تهران و معاونین و مدیران شهری نخستین قطار مترو از چهارراه ولیعصر (عج) با طی مسیر 12 کیلومتر به اتوبان آزادگان در جنوب غربی تهران حرکت می‌کند.

بنا بر این گزارش عملیات ساخت بخش جنوبی خط 3 مترو به طول 12 کیلومتر از چهارراه ولیعصر(عج) تا اتوبان آزادگان در جنوب غرب تهران از سال 1386 تا سال 1391 فقط 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در یک رکورد کم نظیر در تاریخ ساخت مترو در ایران از نیمه 1391 تاکنون عملیات ساخت و تجهیز این خط مهم کامل شده و در مرحله بهره برداری قرار دارد.

ادامه مطلب ...

یک فرم دریافت یارانه جالب (عکس)

ثبت نام دریافت یارانه نقدی در دولت یازدهم ساعت 24 دیشب به صورت رسمی پایان یافت. حدود 70 میلیون نفر ایرانی در این مرحله، با پرکردن چنین فرمی، متقاضی دریافت یارانه نقدی شدند.

بلندترین برج جهان/عکس

پروژه ساخت بلندترین برج جهان به ارتفاع یک کیلومتر در جده عربستان
.

کاشت نگین ۷ میلیونی در چشم+ عکس

کاشت نگین ۷ میلیونی در چشم+ عکس 
 
تسنیم: از آن جا که سالانه بیش از 80 هزار جراحی بینی در کشور انجام می‌شود و به گفته رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی 50 درصد این جراحی‌ها ریشه درمانی ندارند؛ با فرض این‌که حداقل هزینه هر یک از این جراحی‌ها 3 میلیون تومان باشد، رقمی بالای 120 میلیارد تومان در سال صرف جراحی‌های زیبایی بدون رویکرد درمانی می‌شود.
ادامه مطلب ...

عکسی دیده‌نشده از گوینده مشهور خبر

تصویر زیر، محمود معصومی گوینده باسابقه اخبار ورزشی را نشان می‌دهد.

این عکس را سایت مشرق نیوز منتشر کرده است.