همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همسر آینده تان را از طرز رانندگی اش بشناسید!

یک مشاور خانواده با بیان شرایط ازدواج آرمانی از زوجین خواست تا معیارهای صحیح انتخاب همسر و مهارتهای زندگی را بیاموزند و سپس اقدام به ازدواج کنند و گفت: از روی شیوه رانندگی تا حد زیادی می توان به شخصیت افراد پی برد.

به گزارش فارس، اصغر کیهان‌نیا در پاسخ به سوال یکی از شهروندان مبنی بر چگونگی شناسایی سلامت روان همسر آینده اظهار داشت: یکسری تمهیدات در این زمینه وجود دارد و باید بدانیم در دوران آشنایی پیش از ازدواج به جای پرسیدن سؤالات غیرضروری مانند علاقه به تیم ورزشی خاص، دقت فراوانی در مورد رفتار، افکار و گفتار همسرمان داشته باشیم.

وی گفت: مثلاً مردی که موقع رانندگی با سرعت می‌رود عجول است اگر به دیگران راه ندهد رقابت‌جو است. چنانچه تخلفاتی از قبیل پارک دوبله انجام دهد قانون‌شکن است و اگر خودروهای دیگر بوق زدند و او ناسزا گفت بددهن است.

ادامه مطلب ...

رده‌بندی کیفی خودروها منتشر شد

رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در اسفند ماه 92 منتشر شد.

به گزارش ایسنا، براساس جدیدترین رده‌بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروی گراند ویتارا با 16.7 نمره منفی با کیفیت‌ترین خودروی تولیدی در اسفند ماه سال گذشته بوده است.

پس از آن مگان با 19.2 نمره منفی و پارس تندر با 20.6 نمره منفی به ترتیب در رده‌های دوم سوم رده‌بندی کیفی قرار دارند. رتبه چهارم رده‌بندی نیز با 21 نمره منفی در اختیار تندر 90 پارس خودرو و رده پنجم با 24.4 نمره منفی به طور مشترک در اختیار پژو 206 و پژو 206 صندوق‌دار است.

ادامه مطلب ...

جزئیاتی منتشرنشده از دعوای دایی و پروین

image41188.jpg بلافاصله پس از درگیری لفظی علی دایی و علی پروین در ساختمان وزارت ورزش، خبر آن در رسانه‌ها منتشر شد؛ خبری که با توجه به جزئیات انتشاریافته از آن، موثق به نظر می‌رسید.

به گزارش  از جهان‌نیوز، هفته‌نامه تماشاگران امروز با این مقدمه نوشت: «هم دایی و هم پروین بلافاصله خبر درگیری خود را تکذیب کردند. پروین حتی تا همین هفته گذشته هم بارها درگیری‌اش با علی دایی را از بیخ و بن رد کرد و وزارتی‌ها را منبع انتشار این خبر دانست. امیر خادم و افراد دیگر حاضر در جلسه‌ای که تقریبا دو ماه قبل در ساختمان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد نیز با سکوت خود به نوعی درگیری علی دایی و علی پروین را تایید کردند.

جزئیات جلسه‌ای که با افشاگری مالی دایی و پروین علیه یکدیگر شروع و به درگیری لفظی شدید این دو پرسپولیسی منجر شد، در پی می‌آید:

ادامه مطلب ...

پیامک‌های زیبا برای تبریک روز زن و مادر

 
پیامک‌های زیبا برای تبریک روز زن و مادر 
 
 امیدواریم پذیرا باشید و برای تبریک این روز به کارتان آید.

****

زهرا که شه زنان گیتی باشد / فرموده نبی "بضعه‌منی" باشد

او خیر کثیرست به نامش سوگند/ یک چشمه کوثرش خمینی باشد

***

ادامه مطلب ...

روز مادر!

ماهواره Sentinel-1A آژانس فضایی اروپا در هفته دوم حضور در مدار، نخستین تصاویر از زمین را مخابره کرد.

واقعی یا خیالی؛ عکس هیولا از فضا رسید! + تصاویر

پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی «دیلی میل» نوشت:

انگلستانی ها که به این هیولای دریایی «Loch Ness» می گویند، چنان اعتقاد دارند که تا کنون در فیلم ها و عکس ها و کتاب هایشان به آن مستقیم یا غیر مستقیم اشاره کرده اند. بارها افرادی نیز پیدا شده اند که عکس یا فیلم از آن منتشر کرده اند که بسیاری از آنها، ساختگی بوده؛ هر چند درباقی موارد نیز علتی برای رد و غیر واقعی بودن آنها، پیدا نشده است و نمی توان آنها را رد کرد.

این بار در عکس هایی که از تصاویر ماهواره ای «اپل مپ» (Apple Map) منتشر شده که موجودی در آب دیده می شود که می گویند به موجودی که انگلستانی ها به آن معتقدند، شباهت دارد.

ادامه مطلب ...

داشتن لبخند زیبا شرط استخدام دختران! +عکس

  جوانان و دختران چینی علاقه‌مند به کار در مراکز گردشگری، رستوران‌ها و هتل‌ها مجبورند از سد آموزش‌های سنتی و سخت مربیان چینی بگذرند تا بتوانند به شغل ایده‌آل خود دست یابند.جوانان و دختران چینی علاقه‌مند به کار در مراکز گردشگری، رستوران‌ها و هتل‌ها مجبورند از سد آموزش‌های سنتی و سخت مربیان چینی بگذرند تا بتوانند به شغل ایده‌آل خود دست یابند.

به گزارش  ایران، همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود یک قطعه چوب در میان دهان و دندان‌های دختران چینی قرا گرفته تا چهره آنان را شادتر نشان دهد و این عمل یک آزمایش برای خوب خندیدن است.

جزییات تغییر تعرفه‌های تلفن

65-98.jpg با تغییر روش پالس محوری به محاسبه کارکرد مشترکین بر مبنای دقایق استفاده از تلفن، از این پس محاسبه هزینه‌های تلفن ثابت و همراه دستخوش تغییراتی خواهد شد که به گفته مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار تغییر تعرفه‌های همراه اول از ساعت 12 امشب خواهد بود.

ایسنا، بر اساس مصوبه‌ای که چندی پیش در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تدوین شده قرار بر آن است که از این پس هزینه تماس‌های تلفن ثابت و همراه بر اساس تعداد دقایق محاسبه و شیوه محاسبه بر اساس پالس کنار گذاشته شود.

بر این اساس سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی 30 ریال، سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت بین استانی 330 ریال و سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه ثابت به تلفن‌همراه سایر اپراتورها 625 ریال تعیین شده است.

این در حالی است که پیش از این هزینه تماس‌های تلفن ثابت و همراه برخی اپراتورها بر اساس پالس محاسبه می‌شد و بر همین اساس به عنوان مثال در استانی مانند تهران نرخ پالس ثابت به ثابت شهری برای استان‌هایی که هم‌کدسازی انجام نشده بود، ثابت به ثابت بین‌شهری و پالس ثابت به همراه اول 51.03 ریال محاسبه می‌شد و هر دقیقه مکالمه با ایرانسل و رایتل 625 ریال هزینه داشت.

ادامه مطلب ...

چگونه گوشی خیس شده را نجات دهیم؟

توانا تک: تاکنون بسیار شنیده‌ایم که گوشی آب خورده و خیس شده، سوخته و دیگر قابل استفاده نیست. کیسه برنج، نور مستقیم آفتاب، سشوار و گرفتن با فاصله روی حرارت اجاق گاز راه حل‌هایی است که قطعا همیشه به نتیجه نخواهند رسید.

بعد از تجربه چندین گوشی زبر آب رفته و خیس شده، تنها یک روش را توصیه می‌کنیم:

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید این مطلب را پیش از حادثه خوانده‌اید.

مرحله اول: بدون هیچ گونه معطلی، گوشی را خاموش کنید. این کار را به سرعت و در عرض یکی دو ثانیه بعد از حادثه انجام دهید- حتی پیش از آنکه گوشی را با لباستان خشک کنید! هدف این است که تا قبل از اینکه آب بتواند به مدارهای الکتریکی دست پیدا کرده و باعث اتصالی شود، گوشی خاموش شود.

ادامه مطلب ...

معروف ترین افراد عجیب در گذشته +تصاویر

 

چند سالی است که افراد خاصی مانند مرد درختی یا بلندترین انسان های دنیا سرتیتر اخبار انسان های عجیب شده اند اما این افراد تنها مختص به زمان حال نیستند و در گذشته های دور نیز افرادی بودند که حالت های عجیبی داشتند اما برخلاف امروزه آن ها بیشتر در سیرک ها خود را نمایش می دادند تا پول و مایحتاج زندگی را بدست آورند. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از افراد عجیبی که در گذشته معروف بودند و حالا دیگر نامی از آن ها برده نمی شود. 

ادامه مطلب ...

اشتباه عجیب در کارخانه قارچ +عکس

سایت پارسینه عکسی ارسالی از یکی از کاربران خود منتشر کرد و نوشت: یکی از مخاطبان روز شنبه 30 فروردین‌ماه قارچی را از سوپرمارکت خریده که زمان تولید آن به تاریخ روز بعد، یعنی 31 فروردین‌ماه درج شده است. اشتباه عجیب در کارخانه قارچ +عکس
این کاربر نوشته: «امروز یه بسته قارچ خریدم، دیدم تاریخ تولیدش برای فرداست! الان قاطی کردم که امروز فرداست، یا این که فردا امروز بود.»

نسل جدید رایانه ها چه ویژگیهایی دارد؟

مهر، محققان دانشگاه آیووا و دانشگاه نیویورک با اشاره به اینکه میزان زیادی انرژی برای خواندن اطلاعات ذخیره شده در تراشه‌ها لازم است از طرح جدید خود برای غلبه بر این مانع مهم در ساخت وسایل الکترونیکی پلاستیکی خبر دادند. 

اگرچه رمزگذاری اطلاعات در نور برای انتقال از طریق فیبری نوری نسبتا ارزان و آسان است، اما ذخیره‌سازی اطلاعات با استفاده از خاصیت مغناطیسی موثرتر است؛ چراکه اطلاعات سال‌ها و بدون نیاز به هیچ انرژی اضافی به خوبی حفظ می‌شود. 

ادامه مطلب ...

عکس: حرکت زیبای دامادکنارماشین عروس

نماز ستون دین و اوج بندگی در برابر معبود است اما گاهی برای راز و نیاز با خدا باید در شرایطی سخت آزمون بدهیم.

تفریح فوتبالیست ایرانی در خارج/عکس

سردار آزمون که توسط فردوسی‌پور به علی‌بابا ملقب شده است، فیلمی را در اینستاگرام منتشر کرده است که او را در حال تاب‌بازی نشان می‌دهد.

عکس/ اقدام خداپسندانه رحمتی در مکه

در حاشیه سفر تیم استقلال به عربستان و زیارت خانه خدا.

فرهنگ ترافیک در آمریکا! (عکس)

پل جورج واشنگتن/ نیم قرن پیش

چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات ما این است که فکر می‌کنیم اگر بخواهیم کسی را تحت تاثیر قرار دهیم، فقط باید روی کارهای بزرگ و مهم تمرکز کنیم و آنها را انجام دهیم.

 در حالیکه واقعیت چیز دیگری است و بر این اساس می‌گویند کارهای جزئی و کوچک است که اهمیت بیشتری دارد. همین کارهای به ظاهر کم‌اهمیت، شخصیت ما را می‌سازد و باعث می‌شود به فردی تبدیل شویم که امروز هستیم. پس این نکات ساده ولی مهم را نادیده نگیرید و به آنها توجه نشان دهید.

ادامه مطلب ...