همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پر پیچ و خم ترین خیابان جهان +عکس

خیابان لمبارد واقع در کالفرنیای آمریکا، پر و پیچ و خم ترین خیابان جهان میباشد این خیابان به دلیل ویژگی خاص خود یعنی شیب تند و همچنین پیچ های تند و پی در پی، در جهان مشهور است.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 13:26 http://marja-download.rozblog.com

سلام . وبلاگت عالیه . می خواستم منو لینک کنی با ادرسه marja-download.rozblog.com . اگه لینکم کنی تو این سایت ها لینک میشی . crusaders.ir و aliraxxx.mihanblog.com . aliraxxx.niloblog.com . چند روز دیگه به سایتت سر میزنم اگه لینکم کرده باشی شما هم لینک میشی . دمت گرم

علیرضا شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 14:00 http://iranimedia.ir/

سلام
من وبلاگ شما رو با نام "همه چیز از همه جا" لینک کردم. لطفا شما هم سایت من رو با نام "خرید فیلم های ایرانی قدیمی" لینک کنید.
با تشکر

سلام من هم شما رو لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد