همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

قبض‌های جدید برق را پرداخت نکنید

وزارت نیرو با صدور اطلاعیه مهمی اعلام کرد: قبض های جدید برق که طی روزهای اخیر صادر شده است، از درجه اعتبار ساقط است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو،در این اطلاعیه که شامگاه پنجشنبه صادر شد، آمده است: همان گونه که مشترکان محترم برق استحضار دارند، در اسفندماه پارسال به وزارت نیرو اجازه داده شد تعرفه برق مصرفی تمام مشترکان را 24 درصد افزایش دهد. متاسفانه در محاسبه قبوض جدید برخی از مشترکان، اشتباه هایی صورت گرفته که لازم است، اصلاح شود.

در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از دریافت کنندگان این قبوض، تصریح شده است: به آگاهی مشترکان می رساند تمام قبض های صادر شده از تاریخ 20 اسفندماه 92 تا 25 فروردین ماه سال جاری از درجه اعتبار ساقط است و قبوض اصلاح شده با عنوان اصلاحیه صورت حساب برای مشترکان ارسال خواهد شد.
ادامه مطلب ...

11 توصیه برای کاهش اشتها

تمام آنهایی که اهل رژیم‌گرفتن ‌هستند، حتما این نکته را تجربه کرده‌اند که کنترل اشتهای کاذب و به موقع غذا خوردن یکی از بهترین راه‌های مبارزه با اضافه وزن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ خیلی وقت‌ها ما بدون اینکه بدن‌مان نیاز به خوراکی داشته باشد، چیزی می‌خوریم؛ شاید از سر بی‌کاری یا بی‌حوصلگی یا حتی برای رفع استرس و پاسخگویی به اشتهای کاذب خودمان! اما چگونه می‌شود این اشتهای کاذب ‌را سرکوب کرد؟ 11 توصیه زیر می‌تواند کمک‌تان کند...

حواس ‌خودتان را پرت کنید
اگر ناگهان و شدیدا هوس بستنی کردید، بدانید که این فقط نشانه یک زیاده‌طلبی است؛ نه گرسنگی. اشتهای کاذب یا همان هوس تنها 10 دقیقه طول می‌کشد و اگر شما بتوانید در این 10 دقیقه خودتان را کنترل کنید و به سمت خوراکی‌های پرکالری نروید، گام بزرگی به سمت سلامت‌تان برداشته‌اید.
ادامه مطلب ...

عکس یک روزنامه گاردین از بخشش اعدامی در مازندران (تصویر)

 روزنامه گاردین بریتانیا عکس صفحه نخست روز پنج شنبه خود را به موضوع بخشش یک جوان اعدامی در پای چوبه دار  در استان مازندران ایران اختصاص داده است.