همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ارسال ۱۰۰ میلیون پیامک هنگام تحویل سال

در فاصله نیم ساعت قبل و بعد از سال تحویل مشترکان اپراتور دوم بیش از ۱۰۰ میلیون پیامک ارسال کردند.
 بنابر اعلام ایرانسل مشترکان اپراتور دوم از ساعت ۲۰ تا ۲۱ روز ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۲، ۱۰۰ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۳۷ پیامک کوتاه با ضریب موفقیت بیش از ۹۷ درصد مبادله کردند.

همچنین در بازه زمانی ۲۸ اسفند ۹۲ تا ۴ فروردین ۹۳ در مجموع ۴ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ۶۶۰ هزار و ۷۲۸ پیامک کوتاه در شبکه ایرانسل مبادله شد.

سال گذشته (نوروز ۱۳۹۲) نیز مشترکان ایرانسل در بازه زمانی نیم ساعت قبل و بعد از تحویل سال مجموعا ۷۷ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۴۷۰ پیامک ارسال کرده بودند

کوچکترین تیر انداز تروریست

سایت دیلی میل نوشت: این کودک 4 ساله به جای اینکه کم کم خود را برای رفتن به مدرسه آماده کند اما او در حال تیر اندازی و آموزش های بیشتر توسط گروه القاعده است. القاعده اکنون برای براندازی بشار اسد در سوریه دست به آموزش نوجوانان و حتی کودکان زیادی شده است و به آنها اسلحه هم می دهد. این کودک 4 ساله که عضو القاعده است در سوریه به راحتی تیراندازی می کند.

ادامه مطلب ...

توضیح مالزی درباره مسافران ایرانی هواپیمای ناپدیدشده +عکس

توضیح مالزی درباره مسافران ایرانی هواپیمای ناپدیدشده +عکس
 
انتخاب: وزارت کشور مالزی با ارائه آخرین جزئیات مربوط به ورود دو مسافر ایرانی به پرواز ام.اچ۳۷۰، اقدام این دو را بدون انگیزه های سیاسی ارزیابی کرد. این دو مسافر گذرنامه غیر ایرانی داشتند.
ادامه مطلب ...

جیش العدل: گروگانها داخل خاک ایران هستند!

سخنگوی گروه جیش العدل در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های پاکستانی اظهارات تازه‌ای در خصوص مکان نگهداری و آخرین وضعیت سربازان ربوده شده ایرانی اعلام کرد.

به گزارش فارس، «عبد‌الرئوف ریگی» سخنگوی گروه جیش العدل در مصاحبه با روزنامه امت ابراز داشت: جیش العدل از پاکستان یا سایر کشورها وارد خاک ایران نمی‌شود بلکه پایگاه اصلی این گروه داخل خاک ایران است.

وی افزود: با گذشت زمان ثابت خواهد شد که جیش العدل در ایران به سر می‌برد و از مرزبانان گروگان گرفته شده در خاک ایران نگهداری می‌شود.

ادامه مطلب ...

با کنار گذاشتن ویندوز XP صد دلار جایزه بگیرید

از هم‌اکنون کمتر از سه هفته تا پایان عمر سیستم‌عامل ویندوز XP باقی مانده است و مایکروسافت همچنان تلاش می‌کند با ارایه طرح‌های مختلف، تمایل کاربران را برای تعویض این سیستم‌عامل با نسخه‌های جدید افزایش دهد.


به گزارش ایتنا، حدود ۱۲ سال از عمر ویندوز XP می‌گذرد و مایکروسافت برای آنکه کاربران را متقاعد کند که این سیستم‌عامل را کنار بگذارند، به هر یک از آنها ۱۰۰ دلار هدیه می‌دهد.
ادامه مطلب ...