همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

سیب 2 رنگ

این سیب که در تاسمانیا پرورش یافته است دارای پوستی ترکیبی از دو نوع سیب زرد و قرمز است. ظاهرا این گونه از سیب از طریق پیوند دو گونه متداول سیب در این کشور رشد یافته است.

ادامه مطلب ...

تروریست ها: سیزده به در، یک سرباز دیگر را می کشیم

گروهک تروریستی تحت امر وهابیون، که پنج مرزبان بلوچ ایرانی را ربوده و به بیابان های پاکستان برده است، اعلام کرد روز سیزده فروردین یک سرباز دیگر ایرانی را نیز به شهادت خواهند رساند.

به گزارش شبکه خبر، گروهک تروریستی جیش العدل، که خود را شاخه ایرانی القاعده می داند، پس از اعلام خبر اعدام جمشید دانایی فر، یکی از پنج مرزبان سیستانی ایران تاکید کرد روز ۱۳ فروردین، یکی دیگر از سربازان ربوده شده را نیز به شهادت خواهد رساند.

ادامه مطلب ...

خودسوزی هوادار نفت مسجد سلیمان

پس از انتشار صحبت‌های غلامرضا بهروان در روز گذشته مبنی بر کسر یک امتیاز از سه تیم نفت مسجدسلیمان، نفت گچساران و شهرداری یاسوج متأسفانه اتفاق تلخی رخ داده است.

به گزارش فارس، به گفته مدیر کانون هواداران باشگاه نفت مسجدسلیمان یکی از هواداران این تیم به دلیل کسر یک امتیاز از این باشگاه در اقدامی عجیب خودسوزی کرده که خوشبختانه با به موقع رسیدن اطرافیانش فقط پاهای وی دچار سوختگی شده و شدت جراحات وی بیشتر نشده است. این فرد در حال حاضر در بیمارستانی در مسجدسلیمان بستری است.

بعد از صحبت‌های بهروان با خبرگزاری فارس مردم مسجد سلیمان از وی ناراحت هستند و وی را مقصر کسر امتیاز از نفت مسجد سلیمان می دانند.

نفت مسجد سلیمان بعد از سالها یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می شود.

ده لینک سودمند در گوگل که هر کاربری باید با آنها آشنا باشد!

گوگل شمار بسیاری از سرویس‌ها و خدمات قابل توجه را به کاربران ارائه می‌کند و به جرأت می‌توان گفت، امروزه همه کاربران به گونه ای از یک یا چند سرویس گوگل استفاده می‌کنند. در اینجا شما را با ده لینک کاربردی برای استفاده هر چه بهتر از گوگل آشنا می‌سازیم.

به گزارش «تابناک»، امروزه همه کاربران از سرویس‌های گوگل استفاده می‌کنند؛ خدماتی چون جی میل، نقشه گوگل و در حداقل ممکن، جستجوی فوق العاده گوگل که هر کاربری حداقل یک بار در روز با آن سر و کار خواهد داشت. در نتیجه دانستن لینک‌های مفید گوگل برای استفاده هرچه بهتر و مطمئن‌تر از این خدمات، آن چیزی است که کاربران گوگل باید با آن آشنا باشند.

ده لینک مفید در گوگل که هر کاربری باید با آنها آشنا باشد!
ادامه مطلب ...

جنجال"سرزمین کهن" به "پایتخت"رسید؟

پایتخت1 با واکنش انتقادی زیادی در استان مازندران و همینطور نمایندگان این استان در مجلس مواجه شد. این منتقدان این سریال را توهین به فرهنگ و گویش مازندرانی می دانستند.

به گزارش  تدبیر، پخش سری سوم سریال "پایتخت" بار دیگر موجی از انتقاد علیه صدا و سیما ایجاد کرده تا در یک ماه، دو چالش مشابه پیش روی عزت الله ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما قرا گیرد.
ادامه مطلب ...

جک استراو: امریکا با قلدربازی مانع تجارت انگلیس با ایران می شود

دو سیاستمدار بلندپایه انگلیسی می گویند که واشنگتن با قلدربازی سعی در ممانعت از حمایت بانک های انگلیس از صادارات قانونی به ایران دارند که باعث میلیون ها پوند ضرر سالیانه برای کمپانی هایی انگلیسی می شود.

به گزارش انتخاب، جک استرا وزیر خارجه اسبق انگلیس و نورمن لامونت مقام سابق انگلیس می گویند که رفتار واشنگتن چالشی مستقیم برای استقلال و حاکمیت بریتانیا است.

ادامه مطلب ...

وقتی همسر اوباما طناب زنی می کند +عکس

میشل اوباما همسر رئیس جمهور آمریکا در یک سفر ۱ هفته ای در چین به سر می برد و جالب توجه اینجاست که بدون حضور همسر رئیس جمهور چین به پیاده روی روی دیوار چین رفته است.

"نقی" در اردوی تیم ملی کشتی (+عکس)

 
 به گزارش مهر، کشتی گیران اردونشین تیم ملی ایران در نخستین روزهای سال جدید میزبان عوامل فنی و هنرپیشگان سریال «پایتخت 3» بودند که برای ساخت آخرین قسمت های این سریال به خانه کشتی آمده بودند.

محسن تنابنده در نقش «نقی معمولی» از جمله ستاره های این سریال بود که با دوبنده کشتی جلوی دوربین قرار گرفت و سیروس مقدم به عنوان کارگردان قسمتهای مربوط به مسابقات کشتی این شخصیت مازنی سریال را فیلمبرداری کرد.

علاوه بر سازندگان سریال پایتخت 3 بسیاری از چهره های کشتی ایران از جمله ملی پوشان فرنگی کار و برخی داوران و دست اندرکاران فدراسیون کشتی نیز در ساخت مراحل پایانی این سریال همکاری و تعامل داشتند که این مساله باعث شور و حال خاصی در خانه کشتی شده بود.

شایعه ای که زندگی اکبر عبدی را مختل کرد

مهر: اکبر عبدی از مخاطبان و علاقه‌مندان فرهنگ و هنر درخواست کرد سعی‌شان بر این باشد که همیشه در زندگی راستگو باشند حتی اگر برخی مواقع این راستگو بودن به ظاهر به ضررشان تمام شود.

عبدی درباره پیشنهاد نوروزی خود به مخاطبان و علاقه‌مندان فرهنگ و هنر به خبرنگار مهر گفت: خواسته‌ام از مردم این است که سعی کنند راستگو باشند حتی اگر برخی مواقع این راستگو بودن به ضررشان تمام شود. اگر دیر به قرار می‌رسند به دروغ نگویند که در ترافیک گرفتار شدیم بلکه اگر حقیقت این است که دیر حرکت کرده و برنامه ریزی دقیقی برای آمدن به سر قرار نداشتند واقعیت را بگویند.

ادامه مطلب ...