همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مهناز افشار در کنار شهره آغداشلو در لس آنجلس (+عکس)

ششمین جشنواره فیلم های کوتاه توسط یک نهاد ایرانی در لس آنجلس برگزار شد.

بربریت مسیحی؛ ازدواج پدر با دختر!

نشریه بریتانیایی دیلی میل در گزارشی بی سابقه از دختر بچه های آمریکایی که با و پدرانشان ازدواج می کنند! خبر داده است.

در این مراسم کامل ازدواج دختران با پدرانشان که نماینده ی خداوند(!) محسوب می شوند، برای حفظ بکارت تا ازدواج در سن بزرگسالی در آمریکا رایج شده است.

 این دختر بچه ها عمدا از خانواده های متعصب مسیحی هستند و طی یک مراسم ازدواج بکارتشان را به پدرشان هدیه می دهند تا او از آن نگاهداری کند!

ادامه مطلب ...

کشف ۱۲۲ قطعه از بوئینگ ۷۷۷ گم شده +عکس

ماهواره ها، تصاویری از ۱۲۲ قطعه دیگر شناور از هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ مالزیایی گم شده گرفته اند.
 
هشام‌الدین حسین، وزیر حمل و نقل مالزی گفت که این تصاویر ماهواره‌ای که توسط فرانسه در اختیار مالزی قرار داده شده‌اند، اشیایی را نشان می‌دهد که طول برخی از آنها بیش از بیست متر است.

 

این درحالی است که تاکنون هیچ قطعه ای از هواپیما پیدا نشده. ضمن اینکه به دلیل شرایط نامساعد جوی، جستجوها تا امروز متوقف شده بود و دوباره شروع شده است.   
 
پرواز شماره ۳۷۰ هواپیمایی مالزی ۱۹ روز پیش ۴۰ دقیقه پس از پرواز در مسیر کوالالامپور، پکن ناپدید شد و هنوز اثری از آن یافت نشده است. تنها دو روز پیش نخست وزیر مالزی اعلام کرد این پرواز در جایی در جنوب اقیانوس هند، غرب پرت استرالیا، به پایان رسیده است.

داعش مرقد عمار یاسر و اویس قرنی را منفجر کرد +تصاویر

حرم مطهر دو صحابی بزرگوار پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) بار دیگر از سوی تروریست‌های تکفیری مورد هتک حرمت قرار گرفت و گلدسته‌های حرم فروریخت.

ادامه مطلب ...

امین حیایی و پسرش! +عکس

امین حیایی و پسرش دارا در برنامه سال تحویل 93 با اجرای فرزاد حسنی و آزاده نامداری .دارا از همسر اول امین حیایی است و از نیلوفر خوش خلق همسر دومش فرزندی ندارد.دارا حیایی متولد سال 75 است.

ادامه مطلب ...

بی‌اطلاعی مسافران از حقوق خود در تأخیرات پروازی و قانون‌گریزی ایرلاین‌‌ها

در حالی که طبق ابلاغیه سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌ها موظف به اختصاص هواپیمای پشتیبان در صورت بروز تأخیر هستند و باید متعهد به رعایت همه حقوق مسافر باشند. بی‌اطلاعی مسافران از حقوق خود در کنار قانون‌گریزی ایرلاین‌ها در بازار انحصاری کنونی، موجب تضییع حق مسافر شده است.

به گزارش فارس، ایام نوروز، پیک اصلی سفر است و بیشترین سفر‌ها در این ایام انجام می‌‌شود؛ در این راستا طرح نوروزی اغلب از ۲۵ الی ۲۶ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال بعد ادامه دارد؛‌ در این ایام بیش از ۱۲۵ میلیون سفر انجام می‌شود.

بیشترین آمار سفر‌ها مربوط به سفر‌های جاده‌ای است و پس از آن سفر‌های دریایی، ریلی و سفر‌های هوایی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

ادامه مطلب ...

فرضیه ای دیگربرای هواپیمای گمشده مالزی

کارشناسان و محققان تاکنون فرضیه های مختلفی برای علت سقوط هواپیمای مالزی اعلام کردند ازجمله اینکه می گویند: ممکن است این هواپیما در بخشی از یک ماموریت وحشتناک خودکشی به حداکثر ارتفاع پرواز کرده باشد.

به گزارش ایرنا از دیلی میل، کارشناسان می گویند: خلبان هواپیمای مالزی این هواپیما را به ارتفاع ۴۳ هزار پا / بیش از ۱۳ هزار متر/ برده بود که این ارتفاع موجب اتمام اکسیژن و خفگی همه سرنشینان آن شده است.

ادامه مطلب ...

چهار راه حل برای رفع تنگی معیشت

۴راه حل برای رفع تنگی معیشت استغفار فراوان ،بسیار " الله اکبر" گفتن، دائم الوضو بودن و صدقه زیاد دادن است

در کلام معصومین علیهم السلام یکسری سفارشات در خصوص رفع تنگی معیشت و فراوانی رزق و روزی شده است که اگر انسانی با عمق ایمان و اعتقاد به آن‌ها عمل کند آثار و برکاتش را در زندگی خود خواهد دید، البته گفتن این ذکرها و عمل به این سفارشات زمانی موثر خواهد شد که انسان زندگی پاکی داشته باشد و حلال و حرام برایش مهم باشد یعنی کاری نکند که با دست خودش روزی‌اش کم شود.

ادامه مطلب ...

ماجرای وفاداری آخرین خرس قطبی آفریقا به همسرش (+عکس)

"وانگ " 30 ساله آخرین و تنها خرس قطبی قاره آفریقا هنوز نتوانسته است با گذشت بیش از 3 ماه از مرگ همسرش، او را فراموش کند.

ادامه مطلب ...

تهران در ایام نوروز از نگاه خبرنگار واشنگتن پست

خبرنگار واشنگتن پست در گزارشی درباره مشاهدات خود در ایام نوروز، تهران در ایام نوروز از نگاه خبرنگار واشنگتن پستمسافرت گسترده شهروندان تهرانی ؛ کاهش آلاینده ها و پاکی هوا را از مهمترین دستاوردهای این تعطیلات برشمرد

خبرنگار واشنگتن پست نوشت :ˈنوروزˈ آئین ملی- باستانی ایرانیان است که تعطیلات آن،فرصتی نادربرای پاک ماندن هوای آلوده شهر تهران استجیسون رضاییان ˈ درباره مشاهدات خود از شهر تهران در ایام نوروز می نویسد : گرامی داشت ˈنوروزˈ همه ساله در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و در چنین ایامی که با آغاز فصل بهار همزمان است جمعیت کثیری از اهالی تهران به مسافرت می روند.

کسانی که در شهر می مانند, از موهبت هوای پاک و مطبوع بهره مند می شوند.

اکثر مراکز تجاری و مراکز آموزشی در این ایام تعطیل است. اثری از ترافیک شهر و آلودگی هوا نیست .

ادامه مطلب ...

عکس: تصادف وحشتناک یک فوتبالیست

به گزارش بانک ورزش، این خودروی مدافع تیم اورلاندو پایرتس است که بعد از یک تصادف وحشتناک به این شکل درآمده. است. جالب است که خود روی ماهوموتسا در این تصادف سنگین آسیب ندیده است.

نحوه ارسال پیامک با تلفن ثابت!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رضا خلیلی با اشاره به اینکه سرویس ارسال و دریافت پیامک تلفن ثابت حدود یک سال و نیم است که فعال شده گفت: با راه اندازی سرویس ارسال پیامک در شبکه تلفن ثابت ارسال و دریافت پیام متنی از شبکه تلفن ثابت به ثابت و به سیار و بالعکس امکان پذیر شده است.

وی افزود: سرویس ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت در سطح استان تهران فعال است اما مشترک برای استفاده از آن به گوشی خاصی نیاز دارد که قابلیت پشتیبانی از پیامک را داشته باشد.

ادامه مطلب ...

ادعای برادر ریگی (سخنگوی جیش العدل) درباره شهادت‌ مرزبان‌ ایرانی: با اعدام مرزبان، مخالفم!

برادر عبدالمالک ریگی رهبر اعدام شده گروه تروریستی جندالله، که خود را سخنگوی "جیش العدل" معرفی می‌کند مدعی شد با اعدام مرزبانان ربوده شده ایرانی مخالف بوده است.

به گزارش انتخاب ؛ عبدالرئوف ریگی، در تماس تلفنی با العربیه گفت: بنده به نمایندگی از سوی خود و خانواده ریگی به اعدام گروهبان اسیر اعتراض داریم و این اعدام بدون مشورت و هماهنگی ما انجام گرفته است. ما اعدام این سربازان را به مصلحت نمی‌دانیم.

به گفته وی، علمای اهل سنت از بنده شخصاً تقاضا کردند که از اعدام این سربازان صرف نظر کنیم.

وی که تفکرات برادرش را همچنان رهبر اندیشه های جنایتکارانه گروهک تروریستی جیش العدل می داند ، افزود: من سعی کردم تا از اعدام این افراد جلوگیری کنم اما متاسفانه این اقدام صورت گرفته است و در همین راستا من نگرانی خود را اعلام کرده‌ام.

قابل ذکر است ، عبدالمالک ریگی در ایام گروگان گیری ماجرای تاسوکی ، در واکنش به درخواست علمای اهل سنت برای آزادی آنان گفت که اگر علمای اهل سنت، پا را از گلیم خود فراتر بگذارند، دهان آنان را می شکنیم!

تصاویر / ناو هواپیمابر ساخت ایران‎ سازه سینمایی نیست

 

برخی شایعات اولیه حاکی از استفاده از این سازه در فیلم جدید نادر طالب زاده در مورد هدف قرار دادن هواپیمای ایرباس بر فراز خلیج فارس در سال 1367 بود. اما از ابتدا برای آگاهان مسائل نظامی مشخص بود که ماکت یک ناو هواپیمابر به ماجرای تلخ هدف قرار گرفتن ایرباس شرکت هما بر فراز خلیج فارس ندارد چرا که پرواز 655 هما توسط یک ناوشکن کلاس "تیکوندروگا" (شماره بدنه CG-49)ساقط شد و نه یک ناو هواپیما بر.

ادامه مطلب ...

درگیری مسلحانه در تهران + عکس

درگیری مسلحانه در تهران + عکس 
 تسنیم: ماموران پلیس در جریان این تعقیب و گریز، خودروی افراد مسلح را از ناحیه لاستیک چرخ مورد اصابت گلوله قرار دادند و ۳ سرنشین این خودرو که قصد داشتند فرار کنند، اقدام به تیراندازی کردند.

در جریان تیراندازی افراد مسلح، یکی از کسبه محل از ناحیه پا و یکی از ماموران نیروی انتظامی از ناحیه دست مجروح شدند.

بنا بر این گزارش، ۲ نفر از مجرمان از محل درگیری گریختند اما مردم مانع فرار سرنشین سوم که راننده خودرو بود، شدند.ماموران نیروی انتظامی از این خودروی پراید که سرقتی بود، مقادیر زیادی مواد مخدر و آلات استفاده از آن کشف و ضبط کردند.

افشای دروغ رژیم اسرائیل درباره «کشتی حامل سلاح‌های ایرانی»

طی هفته های گذشته و به ویژه پیش از دور جدید مذاکرات هسته ای ایران در وین، ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر توقیف یک کشتی حامل سلاح های ایرانی، به ابزاری برای فضاسازی علیه ایران تبدیل شد. با این حال، دستگاه های اطلاعاتی آمریکا در گزارشی جدید، بخش مهمی از ادعاهای این رژیم را در ماجرای کشتی مذکور زیر سوال برده اند.
 
افشای دروغ رژیم اسرائیل درباره «کشتی حامل سلاح‌های ایرانی»طی هفته های گذشته و به ویژه پیش از دور جدید مذاکرات هسته ای ایران در وین، ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر توقیف یک کشتی حامل سلاح های ایرانی، به ابزاری برای فضاسازی علیه ایران تبدیل شد. با این حال، دستگاه های اطلاعاتی آمریکا در گزارشی جدید، بخش مهمی از ادعاهای این رژیم را در ماجرای کشتی مذکور زیر سوال برده اند.

ادامه مطلب ...