همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

اغتشاش در سخنرانی هاشمی در کیش

سخنرانی هاشمی رفسنجانی در یکی از مساجد جزیره کیش با انتقادات و اعتراضات شماری از حاضران به اغتشاش کشیده شد و ناتمام ماند.

به گزارش جنوب نیوز،  به دنبال اغتشاش در سخنرانی عصر سه شنبه اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جزیره کیش، استاندار هرمزگان نیز فرماندار بندرلنگه را برکنار کرد.

کیش گرچه منطقه آزاد است اما براساس تقسیمات کشوری یکی از بخش های فرمانداری شهرستان بندرلنگه به شمار می رود.

فرماندار بندر لنگه یکی از نیروهای رایحه خوش خدمت ائتلاف حامی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق است که با وجود گذشت بیش از 6 ماه از آغاز بکار دولت جدید، همچنان در این سمت باقی مانده بود.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود اضافه کرد: استاندار هرمزگان در واکنش به این حادثه، شمار دیگری از مقامات از جمله رئیس دفتر خود را نیز برکنار کرده است.

محل هواپیمای مالزیایی چگونه کشف شد؟/تعیین محل هواپیما، تیری در تاریکی بود

یک کمپانی ماهواره ی انگلیس از تکنولوژی که در قرن 19 کشف شده است، برای تجزیه و تحلیل هفت سیگنالی که از هواپیمای گمشده مالزیایی دریافت شده، استفاده کرد و سرانجام مقصد نهایی و تراژدیک آن را مشخص کرد.

به گزارش «تیک» Tik.ir، یافته های جدید سبب آن شد که نجیب رزاق نخست وزیر مالزی اعلام کند که بویینگ 777 که دو هفته پیش ناپدید شد در جنوب اقیانوس هند سقوط کرده است.

ادامه مطلب ...

19 سخن زیبا و تاثیر گذار!

19 سخن زیبا و تاثیر گذار! 
 
1- به خاطر داشته باش که عشق‎های سترگ و دستاوردهای عظیم، به خطر کردن‎ها و ریسک‎های بزرگ محتاج‎اند.

2- وقتی چیزی را از دست دادی، درس گرفتن از آن را از دست نده.

3- این سه میم را از همواره دنبال کن:
* محبت و احترام به خود را
* محبت به همگان را
* مسؤولیت‎پذیری در برابر کارهایی که کرده‎ای
ادامه مطلب ...

خواننده زیرزمینی مشهور با چاقو مضروب شد +عکس

«تتلو» یکی از خواننده های زیرزمینی کشور که چندی پیش دستگیری اش با حاشیه هایی همراه بود بار دیگر خبرساز شد.
موسیقی ایرانیان: طبق اعلام این خواننده در صفحه فیس بوکش، عید امسال در شمال کشور با چاقو مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته است.

زن افغانی بینی همسر دوم شوهرش را برید!

طاهره ۲۱ ساله، حدود یک سال پیش با رضایت خود همراه با مردی ازدواج کرد که یک زن دیگر هم داشت. طاهره حالا یک فرزند دارد.

او می‌گوید که همیشه همسر اول شوهرش او را لت و کوب می‌کرد، اما بگومگوهای خانوادگی به حدی بالا می‌گیرد که سرانجام همسر اول شوهرش با چاقو به او حمله کرده و بینی‌اش را می‌برد.
طاهره عدالت می‌خواهد
ادامه مطلب ...

معنی رنگ ها در دنیای ما

معنی رنگ ها در دنیای ما
رنگ ها در زندگی روزمره ما از اهمیت قابل توجهی برخوردارند، رنگ های گرم و سرد، ‌رنگ های خشن و لطیف ،‌زنگ های مهربان و عصبانی و .... بخشی از درک ما از تاثیر رنگ ها بر زندگی روزمره مان است و همین واقعیت است که باعث شده تا مدیران شرکت های تجاری از روانشناسان برای تعیین بهترین رنگ برای محصولات خود دعوت به همکاری کنند. در ادامه به شرح برخی از رنگ ها و برخی مفاهیم مرتبط با آنها می پردازیم.
ادامه مطلب ...

تشریح خدمات پیامکی سازمان وظیفه‌عمومی ناجا

در راستای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به سازمان وظیفه عمومی و همچنین افزایش سطح کیفیت، ارائه خدمات سامانه پیامکی سازمان وظیفه عمومی ناجا به شماره 110206010 از چندی پیش راه اندازی شده است که با راه‌اندازی این سامانه امکان دسترسی به انواع خدمات سازمان وظیفه عمومی ناجا با ارسال پیامک‌ فراهم خواهد شد.
برای بهره‌مندی از این خدمات مشمولان می‌بایست تنها یک کد که به آن کد سخا گفته می‌شود را با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 دریافت کنند و پس از آن برای طرح پرسش خود علامت سوال(؟) را به شماره سامانه پیامک فرستاده و برای اطلاع از آخرین وضعیت مشمولی خود عدد 1 را به همراه کد سخا و کد ملی به این سامانه ارسال کنند.
همچنین برای اطلاع از نحوه رسیدگی به پرونده باید عدد 2 را به همراه کد سخا و کد ملی به سامانه 110206010 ارسال کرد و برای اطلاع از وضعیت رسیدگی به تعویض کارت نیز باید عدد 3‌، کد سخا و کد ملی به این سامانه فرستاده شود.

این سخن مغز را شاد می کند

براساس یک تحقیق جدید، افراد 40 درصد از وقتشان را به صحبت‌کردن در مورد خودشان می‌گذرانند.

محققان دانشگاه هاروارد در مطالعاتشان بر روی این نکته متمرکز شدند که چرا افراد صدای خود را تا این اندازه دوست دارند و این که آیا این موضوع به بخش‌هایی از مغز که مرتبط با پاداش و لذت است، ارتباط دارد یا خیر.

آن‌ها پس از انجام آزمایشاتشان با استفاده از فناوری اسکن مغزی، دریافتند هنگامی که افراد در مورد خودشان سخن می‌گویند، این موضوع واکنشی شیمیایی را ایجاد می‌کند و این امر آن‌ها را بر آن می‌دارد که اطلاعات خصوصی‌شان را به طور مکرر به اشتراک بگذارند.

ادامه مطلب ...

بازخوانی هیاهوی رسانه ای درباره مرزبانان ایرانی در سیستان

نام: جمشید
نام خانوادگی: دانایی فر
محل تولد: محمد آباد
استان: سیستان بلوچستان
تحصیلات: دیپلم
درجه: گروهبان
وضعیت تاهل: متاهل دارای یک فرزند ده روزه
محل شهادت: دقیقا مشخص نیست!
زمان شهادت: سوم یا چهارم فروردین 1393

اینها اطلاعاتی‌ست که از تنها درجه‌دار به گروگان گرفته شده توسط گروه موسوم به «جیش العدل» در رسانه‌ها درز کرده است. دیروز خبری مبنی بر شهادت فردمزبور در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درج شد.

 انعکاس این خبرهم همانطور که انتظارش می‌رفت با واکنش اعتراض آمیز تعداد زیاد از کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.
ادامه مطلب ...

چرا تنش های بی سابقه میان روسیه و آمریکا به نفع ایران تمام می شود؟

فایننشال تایمز نوشت: درحالیکه روسیه سعی در الحاق کریمه به خود داشت و آمریکا تحریم های بیشتری علیه مسکو اعمال می کرد، مقامات این دو کشور هفته ی گذشته در کنار یکدیگر در وین نشستند و تظاهر کردند که جنگ سرد جدید بر گفتگوهای هسته ای تاثیر نگذاشته است.

به گزارش انتخاب، مقامات امریکایی پس از پایان مذاکرات هسته ای با ایران در وین از نقش سازنده ی روس ها ابراز رضایت کردند.

یک مقام ارشد آمریکایی گفت که مسکو هیچ نفعی از دستیابی ایران به بمب اتمی یا تشدید تنش ها در خلیج فارس نمی برد.مسکو به خاطر منافع خود در مذاکرات شرکت می کند.

ادامه مطلب ...

ضرب المثل های نوروزی


ضرب المثل های نوروزی

زیبایی بهار همواره موجب شده است بسیاری از نویسندگان و شاعران سرزمین کهن ایران در وصف آن سخن بسرایند و همچون ‏‏«صدای سخن عشق» گفتارشان اصلاً تکراری نیست. ‏
در ادبیات عامیانه و شفاهی مردم کوچه و بازار هم این فصل نمود خاصی دارد و آنچه که در ضرب المثل ها، متل ها، قصه ها و ‏باورهای مردم آمده است نشانگر جایگاه خاص این فصل در زندگی مردم است.

ادامه مطلب ...

عمل سزارین یک لاک پشت!

تاپ ناپ: برای نجات این لاکپشت ضروری بود که تخم هایش از طریق عمل سزارین خارج گردد. لذا پزشکان عمل سزارین را برای او انجام دادند.

ادامه مطلب ...

در این رستوران با مردگان غذا صرف نمایید!+عکس

دیلی خبر: به حق چیزهای نشنیده و ندیده!همین یکی را ندیده بودیم که انسان جرات نماید و در کنار مردگان غذا صرف نماید.انسانها همیشه دوستدار ارامش هستند.دوست دارند رستورانی که در ان غذا میل می نمایند چشم انداز خوب و صاحب غذاهای لذیذی باشد.اما اینکه یکباره انسان در رستورانی غذا بخورد که کنارش قبور مردگان باشد تعجب انگیز است.

در هندوستان رستورانی وجود دارد که مشتریانش مجبورند در کنار مردگان غذا میل نمایند.جای تعجب اور این رستوران انجاست که حتی صاحب رستوران می گوید مردگان به کسب و کارش رونق خاصی بخشیده اند.رستوران "نیولاکی" در شهر احمد اباد هندوستان قرار دارد.در واقع این رستوران در میان قبرستان بنا شده است.

 

صاحب رستوران کریشان کوتی به صاحبان عزا اجازه می دهد که مردگانشان را در رستوران او دفن نمایند.البته کوتی در مورد اینکه صاحب مرده از چه درجه و مقامی برخوردار است خیلی حساس است.مردگان باید از مقام و منزلت خوبی در احمد اباد برخوردار باشند تا بتوانند در رستوران دفن شوند.در این رستوران قبور مردگان دورتا دور رستوران را احاطه کرده اند.

ادامه مطلب ...

مالزی: هواپیمای گمشده در اقیانوس هند سقوط کرده است

نجیب رزاقˈ نخست وزیر مالزی روز دوشنبه در نشستی خبری به اطلاع خانواده های مسافران هواپیمای ناپدید شده ˈام اچ 370ˈ این کشور رساند که این هواپیما در جنوب اقیانوس هند سقوط کرده است.

ایرنا: به گزارش خبرگزاری رویترز و شبکه خبری آمریکایی ˈسی بی سیˈ از کوآلالامپور، همچنین رزاق لحظاتی قبل در این نشست خبری با خانواده های مسافران هواپیمای ˈام اچ 370ˈ به اطلاع آنان رساند که هیچ یک از این مسافران زنده نمانده اند.

هواپیمای مسافربری ام اچ 370 مالزی 8 مارس (17 اسفند) و نیم ساعت بعد از بلند شدن در فرودگاه کوآلالامپور به مقصد پکن از رادارها مخفی ماند و تلاش های بسیار برای اطلاع از سرنوشت این پرواز و 239 مسافر آن بعد از بیش از 16 روز و تلاش های بسیار مشخص شده است.