همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

خودروهای چینی که استثناً خوب هستند +تصاویر

بازار خبر: صنعت خودروسازی این کشور روزهای بد و وحشتناکی را آغاز کرد. بازرگانان کشورهای مختلف (از جمله ایران) با انتخاب مدل‌های ارزان‌قیمت که البته کیفیت چندانی هم نداشتند،‌ به رشد این صنعت نوپا کمک کردند.

 

طی یک پروسه 10 ساله چینی‌‌ها کم‌کم قدرتمندتر شدند و به لطف سرمایه‌گذاری روی تولید، محصولات به نسبت قابل قبولی را راهی بازار کردند. این اوضاع تا جایی پیش رفت که بعضی از برندها توسط اروپایی‌ها پسندیده شد.

 

این گزارش لیستی 10 تایی از بهترین مدل‌های چینی است که می‌توان آنها را خریداری کرد. الزاماً‌ این به معنای محبوبیت جهانی آنها نیست.

 

10 - Brilliance BS6

ادامه مطلب ...

رنگ عجیب و دیدنی دریاچه ای در ژاپن

دریاچه هویکادو با رنگ آبی بی نظیر خود به دلیل املاح حل شده در این دریاچه، یکی از جاذبه های گردشگری ویژه کشور ژاپن به حساب می آید
ادامه مطلب ...

اعتراض جالب بازیکنان گالاتاسرای به فیلتر توییتر در ترکیه (+عکس)

اعتراض جالب بازیکنان گالاتاسرای به فیلتر توییتر در ترکیه (+عکس) 
 به گزارش نامه نیوز،شامگاه پنجشنبه نیز دولت ترکیه تویتر را پس از گذشت چند ساعت از تهدیدات اردوغان در این خصوص ، فیلتر کرد که اعتراض های گسترده ای را در پی داشت.

آخرین نمونه اعتراض ها به واکنش بازیکنان تیم گالاتاسرای ترکیه مربوط می شود که با پوشیدن پیراهنی خاص به این مسئله اعتراض کردند.

تماس دو دقیقه ای زن مرموز با خلبان هواپیمای مالزیایی/آیا کاپیتان تروریست بوده است؟

خلبان هواپیمای گمشده مالزیایی دقایقی پیش از پرواز، دو دقیقه با یک زن با هویت جعلی گفتگو کرده است.

به گزارش «تیک» Tik.ir، این گفتگو یکی از آخرین تماس هایی بود که از یا به موبایل کاپیتان ظاهری احمد شاه پیش از پرواز شده بود.

ادامه مطلب ...

آخرین پیام خلبان هواپیمای گمشده منتشر شد

نسخه‌ای از پیام مخابراتی هواپیمای گم شده مالزی که مربوط به ۵۴ دقیقه پایانی ارتباط این هواپیما با برج کنترل ترافیک هوایی است، منتشر شد.

به گزارش  دیلی تلگراف، نسخه‌ای از پیام مخابراتی میان کمک خلبان با برج کنترل ترافیک هوایی را منتشر کرد. این پیام هنگامی مخابره شده که این هواپیما در آخرین موقعیت مشخص خود در ارتفاع چند هزار فوتی بر فراز دریای چین جنوبی در پرواز بوده است. به گفته کار‌شناسان، این نسخه نشان می‌دهد، این هواپیما هیچ مشکلی از نظر فنی و یا خطای انسانی نداشته است، زیرا بنا بر این پیام‌ها، همه چیز کاملا عادی بوده است؛ اما دو چیز بالقوه عجیب به نظر می‌رسد؛

ادامه مطلب ...

ساخت ماکت ناو هواپیمابر توسط ایران به هر منظوری خوب نیست/تهران حسن نیت ندارد!

نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت که ساخت نمونه و ماکتی از ناو هواپیمابر امریکا نشان دهنده ی عدم حسن نیت ایران است.

به گزارش  «انتخاب»، الیوت انگل دموکرات بیان داشت: ما نمی دانیم این کارها به چه معناست، اما مسلما به ایران اعتماد نمی کنیم.

عضو ارشد کمیته سیاست خارجی افزود: این حرکت ایران یک نیرنگ است و برای هر کار هم که باشد، خوب نیست.

یک کارشناس مسائل ایران در موسسه امریکن اینترپرایز گفت:  ساخت ماخت می تواند نشان دهنده ی مرحله ای جدید از تلاش ها نیروی دریایی ایران در استفاده از توانایی هایش برای مقابله با نیروی دریایی امریکا باشد.

متیو مکلنیس افزود: ایران به شدت در حال سرمایه گذاری بر روی توانایی هایش برای مقابله با نیروی دریایی امریکا و جلوگیری از انجام عملیات در نزدیک مرزهایشان است.

ارسال پیامک‌ نوروزی روحانی همچنان ادامه دارد

با آغاز سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» بود که برخی مشترکین اپراتورهای مختلف تلفن همراه پیامکی را از سر شماره «rouhani» با مضمون تبریک رئیس جمهور به مناسبت نوروز 93 دریافت کردند.

برپایه این خبر درحال حاضر با گذشت 3 روز از آغاز سال جدید هنوز روند ارسال این پیامک‌ها ادامه دارد.

به گزارش فارس، پیامک «rouhani» با محتوای «نوروزی سرشار از شادی و امید برایتان آرزومندم؛ حسن روحانی رییس جمهور». در حالی میهمان تلفن‌های همراه مردم می‌شود که رئیس جمهور همزمان با آغاز سال نو و پس از بیانات مقام معظم رهبری نوروز 93 را به مردم کشورمان تبریک گفت.

هنوز هیچ یک از مسئولان دولتی رسماً در خصوص این پیامک‌ها و البته هزینه‌های ارسال این محتوا به مردم موضعی را اتخاذ نکرده‌اند.

ایران ماکت ناو هواپیمابر آمریکا را برای چه ساخته است؟! +عکس

رسانه های غربی به تازگی اخباری را مبنی بر تلاش ایران برای ساخت یک ناو هواپیمابر که بسیار شبیه ناوهواپیمابر نیمیتز سی وی ان 68 آمریکا منتشر کرده اند.

ادامه مطلب ...

یک کارمند یوفا فاش کرد:تبانی در قرعه کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا

 
 
فردی که خودش را کارمند یوفا معرفی کرده است با انتشار چندین پیام توئیتری ادعا کرد در جریان قرعه کشی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا که نتایج آن روز جمعه اعلام شد، تبانی رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، فردی با نام کاربری Fraude Champions (به معنای تقلب در جام باشگاهای اروپا) در شبکه اجتماعی توئیتر اخیرا پیام‌هایی منتشر کرده که از تبانی در قرعه کشی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا حکایت دارد.

ادامه مطلب ...

مسافران هواپیمای مالزی چه کسانی بودند؟

در روزهای اول پس از وقوع این حادثه مشخص شد که دو مسافر با پاسپورت های جعلی اروپایی سفر می کردند و این خبر باعث شد حدس و گمانها در مورد احتمال اقدام تروریستی تشدید شود. ولی پس از چند روز پلیس مالزی هویت این افراد و انگیزه سفر آنها را تشخیص داد و سوء ظن به اقدام تروریستی برطرف شد.

به گزارش هشت صبح، این دو مسافر دو جوان ایرانی بودند که در جستجوی زندگی جدیدی می خواستند به اروپا برسند. آنها با پاسپورت های جعلی ایتالیایی و اتریشی سفر می کردند. یکی از آنها به نام پوریا نور محمد هجده ساله، قصد داشت به مادرش در آلمان ملحق شود. او برای رسیدن به شهر فرانکفورت یک مسیر طولانی را انتخاب کرده بود که از کوالالامپور به پکن، آمستردام و بالاخره آلمان منتهی می شد. مقامات مالزی اعلام کردند که "مادر پوریا منتظر او بود." این نشان می دهد که بعد از وقوع حادثه او با مقامات مالزی در تماس بوده است.

ادامه مطلب ...

مراسم اعدام عمومی در آمریکا +عکس

رساله حقوق نوشت: عکس زیر مربوط به سال 1936 است و تصویری از اجرای مراسم عمومی اعدام در کشور آمریکا را نشان می‌دهد.